Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yh-äiti löytää elämänsä rakkauden? Onko niin että yh-äiti ei kelpaa?

Vierailija
19.11.2016 |

Onko yh-äidin kohdalla peli menetetty?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole.

mies

Vierailija
22/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAH kirjoitti:

Kyllä se oikea sullekin löytyy. Ihan varmasti. :)

Itselläni on kaksi lasta, hyvät välit heidän isäänsä eli ollaan ihan ystäviä, olen pienituloinen ja vanhakin ja silti jotenkin mulle on käynyt niin hyvä tuuri, että on ihana, kiltti, komea kumppani löytynyt vierelle.

Varmaan joku vahinko vain universumilta, kun yh-äiti onnelliseksi tuli. :D

Jos sulla on hyvät välit exään niin miksi olet yh? Miksei 50-50?

Täällä yhteishuoltajakin on yksinhuoltaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhytmies29 kirjoitti:

kyl se siitä kirjoitti:

Ei oo peli menetetty.. mun mies yh iskä eikä haittaa vaikka lapsia ois viis kun on niin hyvä tyyppi

Yh-isäksi tullaan kahdella tavalla. 1. äiti kuollut. 2. isä huomattavasti parempi huoltaja lapselle kuin äiti. molemmat tilanteita, joiden perusteella ei voi päätellä miehen viallisuudesta. Yh-äiti on yleensä harkintakyvytön tai yksinkertainen.

Jaa, jännä juttu tääkin. Itse tunnun lukemattomia erittäin fiksuja, koulutettuja ja hyvännäköisiä yh-äitejä. Kunpa voisi pistää tästä FB-profiileja todisteiksi, mutta ei voi. Olen kyllä hyvältä alueelta - ehkä jossain landella tuo arvionsa pitää kutinsa. Ihmiset nyt vain eroavat aika paljon pikkulapsiaikana. Näillä yksinhuoltajilla on kyllä yleensä yhteishuoltajuus eksiensä kanssa. Ovatko siis ns. oikeita yksinhuoltajia?

Fiksuus on suhteellista. Lapsena kuvittelin, että kaikki aikuiset ovat viisaita ja tietävät kaiken.

Vierailija
24/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassarihaisevasossupummi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihervassarihaisevasossupummi kirjoitti:

Jännämiehen lapsen sijaisisäksi... Ei houkuttele jostain syystä.

Ei haittaa. Nimimerkkisi perusteella tuskin kelpaisitkaan yhdellekään meistä.

Voin todistaa väitteesi vääräksi. Haluatko prepaid-liittymäni numeron?

Fiksumpi olisi jo osannut päätellä että vastaus tulee olemaan ei. Onko sulla luottotiedot menneet kun pitää prepaidia käyttää? Ja täällä arvostelet toisia? Aijai.

Vierailija
25/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmen teinin yh. Ei ole ollut vaikeaa löytää kumppaniehdokkaita joten en tunnista ongelmaa. Tosin mun lapset jo isoja ja siten itsellä ollut myös ns. omaa aikaa. Nyt elämään vakiintunut ihana mies.

Vierailija
26/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä palstaa uskoo niin mehän ollaan ihan alinta pohjasakkaa johon ei kukaan koske pitkällä tikullakaan... onneksi tuolla oikeassa elämässä asiat on toisin.

Minä olen kiinnostunut. Mihin tehdään treffit:)

Vierailija
27/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua katsella toisen miehen lapsia. Miksi sotkeentua yh-äippään kun lapsettomiakin naisia on?

Palataan asiaan kun lapsesi asuvat omillaan.

Vierailija
28/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhytmies29 kirjoitti:

kyl se siitä kirjoitti:

Ei oo peli menetetty.. mun mies yh iskä eikä haittaa vaikka lapsia ois viis kun on niin hyvä tyyppi

Yh-isäksi tullaan kahdella tavalla. 1. äiti kuollut. 2. isä huomattavasti parempi huoltaja lapselle kuin äiti. molemmat tilanteita, joiden perusteella ei voi päätellä miehen viallisuudesta. Yh-äiti on yleensä harkintakyvytön tai yksinkertainen.

Jaa, jännä juttu tääkin. Itse tunnun lukemattomia erittäin fiksuja, koulutettuja ja hyvännäköisiä yh-äitejä. Kunpa voisi pistää tästä FB-profiileja todisteiksi, mutta ei voi. Olen kyllä hyvältä alueelta - ehkä jossain landella tuo arvionsa pitää kutinsa. Ihmiset nyt vain eroavat aika paljon pikkulapsiaikana. Näillä yksinhuoltajilla on kyllä yleensä yhteishuoltajuus eksiensä kanssa. Ovatko siis ns. oikeita yksinhuoltajia?

Yhäreistä ei saa kuin ongelmia. En minä halua suhdetta naisen kanssa jolla pyörii nurkissa toiselle miehelle/miehille tehtyjä mukuloita. Kun luen nettedeitti profiileita lopetan siihen kun silmiini osuu kohta "lapsi/lapset asuvat kanssani". Kyllä yhärit ovat kerta kaikkiaan poissuljettu omasta seuranhaustani.

Vierailija
29/51 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset tajua mitä yh tarkoittaa? YKSINHUOLTAJA. Jos lasten isä hoitaa oman osansa niin et ole yksinhuoltaja!

Mitä alapeukuttamista tässä on?

Vierailija
30/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kelvannut tämä entinen yh-äiti.

3 lasta (6-15v) valmiina ja nuorempi mies halusi koko paketin jo 20v sitten:D Yhteinen kuopuskin on jo teini-ikäinen.

Vierailija
31/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ensin etsinyt sen elämäsi miehen ja sitten vasta harkinnut lisääntymistä. En huolisi itse missään olosuhteissa vieraita kakaroita kotiini mellastamaan, mutta kaikille asialla ei ole yhtä suurta merkitystä. Riisuisin sinuna kuitenkin ne ruusunpunaiset lasit silmiltäni, hyvän kumppanuuden pitäisi riittää.

Vierailija
32/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yh-äidin kohdalla peli menetetty?

Se on vaan vähän pidempi pelitauko. Karenssi on ohi jo silloin kun kuopuskin on yliopistossa ja asuu opiskejia asunnossa.

Vierailija
33/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun lapsen isä kuoli. Mikä mä sitten olisin, jos en yh? Ja sekö tekee minusta sitten alinta kastia? Ihan miten vaan. Löysin kuitenkin kumppanin, eikä ollut edes vaikeeta.

Vierailija
34/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä palstaa uskoo niin mehän ollaan ihan alinta pohjasakkaa johon ei kukaan koske pitkällä tikullakaan... onneksi tuolla oikeassa elämässä asiat on toisin.

Kovin ovat toisin esimerkiksi, mikropenis ei ole pitkän tikun veroinen.

Vierailija
35/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmen lapsen eronnut äiti, lapset kyllä yhteishuollossa, minä lähivanhempi. Mulla on uusi mies, elämäni rakkaus. Lapseton mies. Töissä tavattiin. Kyllä lapsiasiasta piti jutella ja paljonkin ennen kuin suhde vakiintui. Isäpuoleksi en miestä halunnut, eikä hänkään sitä roolia ole kaivannut.

Köyhä en ole minäkään, vaan asiantuntijatyössä oleva, hyvin tienaava. Niin enkä edes rupsahtanut :)

Vierailija
36/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää yleistämistä. Yh-äitejä ja elämäntilanteita ei voi niputtaa yhteen nippuun!

Vierailija
37/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään yli 35-vuotiasta miestä ainakaan tunnu lapseni haittaavan. Hyvin riittää vientiä.

Vierailija
38/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ehdokkaita tyrkyllä 8 ennen kuin ero oli edes virallisesti voimassa ja niistä valitsin yhden. 😂 Kummasti eron jälkeen alkoi täyttyä viestikansio facessa ja tulla viestiä vaikka keltä, useempiakin oisin voinu tohon laskea kuin 8 mutta noi oli selkeimmin liikkeellä.

Vierailija
39/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saisin vaikka kenet mutta en juuri sitä yhtä jonka haluaisin. :(

Vierailija
40/51 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperheenkin onnistumisprosentti on loppujen lopuksi aika huono, saati sitten uusperheen. Varsinkin jos sitä ns. ankkurilasta ei tehdä, siitä on hyvin helppo nostaa kytkintä ongelmien alkaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan