Miten yh-äiti löytää elämänsä rakkauden? Onko niin että yh-äiti ei kelpaa?
Kommentit (51)
Ei oo peli menetetty.. mun mies yh iskä eikä haittaa vaikka lapsia ois viis kun on niin hyvä tyyppi
Jännämiehen lapsen sijaisisäksi... Ei houkuttele jostain syystä.
Yh miehet ovat saaliita ja yh äidit alinta kastia.
No mä en ainakaan kelpaa kellekään, vaikka olen samoissa mitoissa kuin ennen raskauksia ja pidän itsestäni huolta. Olen myös hyvässä työssä ja koulutettu (sehän ei kyllä tän palstan mukaan varsinkaan miehiä kiinnosta). Eli ei keski-ikäinen yh kyllä ole mitään kuumaa kamaa, mutta ei se mua hirveästi haittaa, koska en mitään isäpuolia nurkkiin haluakaan notkuun - pieni seikkailu olisi kyllä poikaa.
Ehkä mun aika on sitten, kun lapset ovat isoja.
Eikös yh-äiti ole jo löytänyt sen? Meni jo. Kaikki eivät pääse edes treffeille koko elämänsä aikana.
vihervassarihaisevasossupummi kirjoitti:
Ei haittaa. Nimimerkkisi perusteella tuskin kelpaisitkaan yhdellekään meistä.
Eronneita isiä on maa täynnä. Jos sellainen ei kelpaa, niin vaikeaksi voi käydä.
kyl se siitä kirjoitti:
Ei oo peli menetetty.. mun mies yh iskä eikä haittaa vaikka lapsia ois viis kun on niin hyvä tyyppi
Yh-isäksi tullaan kahdella tavalla. 1. äiti kuollut. 2. isä huomattavasti parempi huoltaja lapselle kuin äiti. molemmat tilanteita, joiden perusteella ei voi päätellä miehen viallisuudesta. Yh-äiti on yleensä harkintakyvytön tai yksinkertainen.
Voi kuule, kyllä! Yksinhuoltajana minulla olisi ollut vientiä jos vain olisin jaksanut kiinnostua. Tapasin sitten erään vanhan tuttavuuden, jonka kanssa rakastuimme ja aloimme parisuhteeseen. Lapsista ollaan tietysti puhuttu ja siitä, millainen uusperhekuvio kohdallamme tulee olemaan. Hänellä ei lapsia, minulla jo useampi.
Pääasiassa aikuisia miehiä eivät lapset haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yht nimenomaan haluaa vässykän hoitamaan lasta ja antamaan rahaa. Et taida olla yh
Kyllähän yksinhuoltajaäidin on todella vaikeaa heittäytyä suhteeseen. Jo ihan se että missä välissä sitä tutustuu, hullaantuu, valvoo aamuun asti toista tuijotellen ja tekee rakkaushulluuksissaan mitä mieleen juolahtaa. Ei se, että istutaan iltaisin pari tuntia sohvalla varoen päästämästä ääntäkään, ja äiti juoksuttaa lapsilleen vettä ja tuttia vartin välein, voi johtaa kunnon suhteeseen. Ei sitä yksikään mies kestä, se on valitettava tosiasia.
Keskity kasvattamaan lapsesi teineiksi ja mieti sitten asiaa uudestaan.
Kyllä se oikea sullekin löytyy. Ihan varmasti. :)
Itselläni on kaksi lasta, hyvät välit heidän isäänsä eli ollaan ihan ystäviä, olen pienituloinen ja vanhakin ja silti jotenkin mulle on käynyt niin hyvä tuuri, että on ihana, kiltti, komea kumppani löytynyt vierelle.
Varmaan joku vahinko vain universumilta, kun yh-äiti onnelliseksi tuli. :D
Tutustamalla miehiin tai naisiin, mistä sitten tykkääkään.
lyhytmies29 kirjoitti:
kyl se siitä kirjoitti:
Yh-isäksi tullaan kahdella tavalla. 1. äiti kuollut. 2. isä huomattavasti parempi huoltaja lapselle kuin äiti. molemmat tilanteita, joiden perusteella ei voi päätellä miehen viallisuudesta. Yh-äiti on yleensä harkintakyvytön tai yksinkertainen.
Jaa, jännä juttu tääkin. Itse tunnun lukemattomia erittäin fiksuja, koulutettuja ja hyvännäköisiä yh-äitejä. Kunpa voisi pistää tästä FB-profiileja todisteiksi, mutta ei voi. Olen kyllä hyvältä alueelta - ehkä jossain landella tuo arvionsa pitää kutinsa. Ihmiset nyt vain eroavat aika paljon pikkulapsiaikana. Näillä yksinhuoltajilla on kyllä yleensä yhteishuoltajuus eksiensä kanssa. Ovatko siis ns. oikeita yksinhuoltajia?
SAH kirjoitti:
Kyllä se oikea sullekin löytyy. Ihan varmasti. :)
Itselläni on kaksi lasta, hyvät välit heidän isäänsä eli ollaan ihan ystäviä, olen pienituloinen ja vanhakin ja silti jotenkin mulle on käynyt niin hyvä tuuri, että on ihana, kiltti, komea kumppani löytynyt vierelle.
Varmaan joku vahinko vain universumilta, kun yh-äiti onnelliseksi tuli. :D
Jos sulla on hyvät välit exään niin miksi olet yh? Miksei 50-50?
Jokainen nainen joka osaa ottaa suihin ja saa orgasmeja seksissä löytää kyllä miehen itselleen. Ihan sama onko vapaa, yh tai naimisissa.
Eikö ihmiset tajua mitä yh tarkoittaa? YKSINHUOLTAJA. Jos lasten isä hoitaa oman osansa niin et ole yksinhuoltaja!
Vierailija kirjoitti:
Eronneita isiä on maa täynnä. Jos sellainen ei kelpaa, niin vaikeaksi voi käydä.
Miksei kelpaisi? Riippuu toki ihmisestä, ihan samalla tavalla kuin muissakin parisuhteissa. En minä mitään ääliötä kelpuuta vain sen takia että on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Voin todistaa väitteesi vääräksi. Haluatko prepaid-liittymäni numeron?
Jos tätä palstaa uskoo niin mehän ollaan ihan alinta pohjasakkaa johon ei kukaan koske pitkällä tikullakaan... onneksi tuolla oikeassa elämässä asiat on toisin.