Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä "yhteihuoltajuus" exän kanssa koirasta!

Vierailija
19.11.2016 |

Tai no miehellä, uudella miesystävällä oikeastaan.

Olen eläinrakas itsekin ja minullakin on koira, mutta silti sylettää, kun mies on exänsä kanssa tekemisissä joka toinen viikko yhden koiran takia, lapset vielä ymmärtäisin.

Onko muilla ns. yhteishultajuutta lemmikeistä? Mitä itse ajattelisitte minuna? Olenko älytön, kun ärsyynnyn tästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
2/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhteishuoltajuutta KOIRASTA. Tai no sen verran kyllä, että jos yhdessä on hankittu jne mutta kuulostaa vaan silti todella typerältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lapset vielä ymmärtäisit 😂 No mitali sulle siitä sitten. Se ex on ex syystä. Vai miksi sua ärsyttää että ovat tekemisissä? Jotkut ovat tekemisissä ihan ilman koiraakin 😅

Vierailija
4/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä entisellä miesystävällänikin oli koira ja eron jälkeen minulla oli enemmän ikävä koiraa kuin miestä, mutta ei ole tullut mieleenkään pyytää häneltä tavata koiraa eron jälkeen.

ap

Vierailija
5/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käsittänyt että toi on aika yleistä jos koira on otettu yhteiseen talouteen.

Ihan jees sinänsä.

17 vuotta sitten kohtasin miehen jolla oli noin. Valitettavasti se huoltajuus loppui siihen kun muutettiin yhteen, mä olen allerginen.

Harmi, tykkään eläimistä!

Vierailija
6/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin etsimässä miestä ja haluaisin lapsia niin näkisin tuollaisen ehkä jopa positiivisena merkkinä. Jos mies pystyy sitoutumaan koiraankin niin vahvasti, että omaehtoisesti haluaa huolehtia siitä vielä eron jälkeenkin niin pystyy ja haluaa ehkä sitoutua lapsiinsakin. Toisaalta olisin kyllä tarkkana sen suhteen, ettei tuo koirakuvio ole vain konsti pysyä edelleen exän elämässä mukana.

Vierailija
7/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Koiran odotettu elinikä on huomattavasti pienempi kuin lapsen

Vierailija
8/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, noita on paljon

Vierailija
9/9 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on viimeinen, missä mollata lemmikkejä, mutta siksi aloitus?