Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että anoppi vaatii miniää oma-aloitteisesti siivoamaan kotonaan?

Vierailija
19.11.2016 |

Sain mieheltäni kuulla että anopin mielestä minun olisi pitänyt aina käydessäni hänen luonaan siivota asuntoa. Emme ole edes kovin läheisiä joten itselleni ei ole tullut mieleenkään siivota kylässä olessa muuta kuin omat sotkut. Olen joskus kyllä leiponut jotain yms, mutta en kovin helposti lähtisi kyllä toisen ihmisen kotona sellaistakaan tekemään koska mielestäni se on yleensä talon emännän tehtävä.
Jos anoppi olisi suoraan minulta pyytänyt siivousta niin olisin tottakai voinut siivota. Yleensä hän kuitenkaan ei puhu minulle mistään suoraan eikä huomio minua keskusteluissa vaan puhuu lähinnä pojalleen. Siksikin tunnen anoppilan sen verran vieraaksi paikaksi ettei tulisi mieleen alkaa itsenäisesti siivota.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä auttaa miestäni siivoamaan äitinsä kotia. N57

Vierailija
42/42 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhemmilla oli omituinen käsitys että minun olisi pitänyt kerjätä heidän hyväksyntänsä.

Just hyväksyttää kokkaukseni ja kiertää miellyttämässä miehen sukulaisia jne.

Ja jatkuvasti kohdeltiin jäätävän huonosti ja ynseästi, laitettiin yöpymään lattialle. Anoppi jopa suuttui siitä kun kulutin sähköä.

No eipä sitten oltu enää tekemisissä, mutta eihän sekään kelvannut.

Ihan oikein olet toiminut. Aina puhutaan näistä pullantuoksuisista anopeista, mutta vähemmän näistä hirviöistä. Miten teillä nykyään välit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla