Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä haa-vei-lu muistisääntöä

Vierailija
19.11.2016 |

Eikö sen nyt näe laatikkoa avatessa missä lokerossa veitset ja haarukat on, vai onko tää sääntö sokeille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy jos ei niitä ole siellä

Vierailija
2/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä ainakin laitetaan ne niihin lokeroihin ns. väärinpäin, heti laatikkoa aukaistessa näkee missä lokerossa on mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä, itse kylläkin käytän tota muistisääntöä astianpesukoneen aterinkoria täyttäessä tosin. Laitetaan sinne aina tossa järkässä omiin lokeroihinsa ne niin tyhjennys sujuu näppärämmin.

Vierailija
4/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen joskus laatikosta ilman että laitan valoja. Löytää käsikopelolla. Ovat aina samassa paikassa kun jokainen perheessä käyttää haaveilua tyhjentäessään tiskikonetta.

Vierailija
5/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, mulla on sattumalta ollut aina tuossa järjestyksessä, en tiennyt moisesta muistisäännöstä mitään :)

Vierailija
6/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä että tavaroilla on oma paikka. Aterimilla haaveilupaikka. Toiset saa tehdä toisin. Jokainen tyylillään

Vierailija
7/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää teidän kanssanne :D. En ole koskaan kuullutkaan moisesta. Hyvin löytyy välineet silti

21 vuotta kokkina ja keittiömestarina.

Vierailija
8/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se olisi

pilu- haa-vei-lu

(eiks teillä muilla oo muka pikkulusikoita?)

Vierailija
9/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haen joskus laatikosta ilman että laitan valoja. Löytää käsikopelolla. Ovat aina samassa paikassa kun jokainen perheessä käyttää haaveilua tyhjentäessään tiskikonetta.

Oikeesti? Haarukat sun muut pitää olla just oikeassa järjestyksessä siltä varalta että sinä saatat syödä jotain pimeässä ilman valoja etkä silloinkaan voi käsilläsi samalla kopeloida niitä kahta muuta lokeroa?? Kaikenlaista sitä oppii täällä palstalla.

Vierailija
10/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, mulla on sattumalta ollut aina tuossa järjestyksessä, en tiennyt moisesta muistisäännöstä mitään :)

Niin meilläkin. Arvelin, että veitset sopivat parhaiten keskilokeroon, haarukat ja lusikat vievät enemmän tilaa. Säilytystila on niin kapea, että piti tuollaistakin miettiä.

11/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännön ansiosta tietää katsomattakin.

Vierailija
12/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy jos ei niitä ole siellä

Mitä väliä sillä sitten on missä järjestyksessä ne sinne laittaa? :D

Vierailija
13/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sun ihan kaikkea ymmärtääkään? Varsinkaan jos se ei sun elämääs ja lusikkalaatikkoos vaikuta mitenkään. Järkkää sä omat aterimes miten haluat ja muut taas miten haluavat.

Vierailija
14/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea järjestyshän on pilu-lu-haa-vei!

Muu on harhaoppia.

Vierailija
15/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sun ihan kaikkea ymmärtääkään? Varsinkaan jos se ei sun elämääs ja lusikkalaatikkoos vaikuta mitenkään. Järkkää sä omat aterimes miten haluat ja muut taas miten haluavat.

Onpas nää aterimet ja niiden järjestykset joillekin arka paikka.

Vierailija
16/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on haaluvei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi