Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten on mahdollista. Olen seurustellut naisen kanssa 3kk eikä hän ole kertaakaan...

Vierailija
19.11.2016 |

käynyt ns. isolla hädällä. Syö kuitenkin normaalisti. Mihin se tavara oikein häviää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää vaikka jollakin pidennetyllä viikonlopulla jonnekin hotellireissulle, jotta pääset varmistaan naisen oikeasti paskovan. Saattaa olla reptiliaani valeasussa, ne eivät pasko.

Vierailija
2/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on tullut ilmi?

Minulla oli kerran miesystävä joka ilmeisesti kyttäsi vessakäyntejäni, kerran sitten rupesi jotain puhumaan että miten en käy paskalla koskaan. En tajua vieläkään mistä hän sellaista oli päätellyt, kävinhän minä, tosin en joka päivä enkä joka toinenkaan. Enkä käytä siihen aikaa paria minuuttia enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kakkaan vähintään kerran päivässä, yleensä 2-3 kertaa. Laitan vessapaperia vähän sinne pönttöön ettei loisku ja jos on ihan pahviseinäinen paikka missä pitäisi suoriutua laitan hanan päälle. En voi mitään että minulla on sekä ujo rakko että ujo suoli.

Vierailija
4/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:lla on tapana jättää pönttö vetämättä ja hieroa paskaa vessan seiniin. Nyt sitten ihmettelee, kun kaikki eivät jätä paskomisestaan todistusaineistoa.

Vierailija
5/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, pyydä, että nainen tuo tuotoksensa ensin sinulle tarkastettavaksi ja vasta sitten heittää pönttöön ja vetää alas. Ethän voi muuten tietää, vaikka menisi lapsi paskan seassa viemäriin. Sellaista on sattunut.

Vierailija
6/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tee vessareissuistaan numeroa.

Vierailija
7/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran totesin henkilön laittavan suihkun päälle, sontivansa ja sen jälkeen suihkuun.

Vierailija
8/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on avaruudesta tai neolutisti.

Vierailija
9/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen ei käy kakalla ja jos on aivan pakko niin silloin kakkii ruusunnuppuja.

Vierailija
10/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee toimitukseen 30s aamuisin.

Vierailija
11/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ujo suoli että mun on turha kuvitella käyväni isolla hädällä yhtään normaalisti poikkeavassa tilanteessa, esim. reissussa, saati sitten uuden miesystävän seurassa. Oon nyt seurustellut lähemmäs vuoden ja nyt alkaa jo homma pelittää jollain tavalla.

Vierailija
12/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni puoli vuotta, ennenkuin pystyin käymään kakalla miesystävän luona. Pieruun meni velä muutama kuukausi. Nykyään naimisissa ja täysi vapautunut mitä ruumiin eritteisiin ja kaasuihi tulee.

Vierailija
13/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vessapaperia käteen ja kakkaan siihen :D ei tuu kovaa ääntä kun tuhnutki vaimenee paperiiin, sit vaa ottaa lisää paprua jos tulee toinenki pökäle :D

Vierailija
14/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan vessapaperia käteen ja kakkaan siihen :D ei tuu kovaa ääntä kun tuhnutki vaimenee paperiiin, sit vaa ottaa lisää paprua jos tulee toinenki pökäle :D

Hyi helvetti.

Vierailija
15/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tarkastanut ettet seurustele peräreiättömän muumin kanssa.

Vierailija
16/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ovuloinut?

Vierailija
17/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti peset kädet hyvin aina tämän jälkeen.

Vierailija
18/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oooh! Legendaarinen käsikakka!

Vierailija
19/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä tiedät ettei käy? Ehkäpä nainen käy omassa kodissaan paskalla. Ei kaikilla ole tarvetta paskoa koko ajan tai ujo paska vaivaa. Naiset harvemmin suhteen alkuvaiheessa myöskään ilmoittavat vessakäynneistään kovaan ääneen. Itse suoriudun asiasta alle parissa minuutissa eli samassa ajassa kuin pissaamisestakin. Miehillä jostain syystä menee aina pitkään.

Vierailija
20/25 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kakka ihan siinä samalla kuin pissakin ilman mitään erityistä istuntoa. Ja monta kertaa päivässä. Myös töissä. Wc käynti kestää 2min. Kukaan ei tiedä mitä tuotoksia milläkin kerralla tulee. So?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän