Selittäkää miten on mahdollista. Olen seurustellut naisen kanssa 3kk eikä hän ole kertaakaan...
käynyt ns. isolla hädällä. Syö kuitenkin normaalisti. Mihin se tavara oikein häviää?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan vessapaperia käteen ja kakkaan siihen :D ei tuu kovaa ääntä kun tuhnutki vaimenee paperiiin, sit vaa ottaa lisää paprua jos tulee toinenki pökäle :D
Toivottavasti peset kädet hyvin aina tämän jälkeen.
Miten toi muka eroaa hygienian puolesta? Kait nyt kaikki pesee kätensä toimituksen jälkeen. Onhan tuossaki paperi välissä, kuten pyllyy pyyhkiessä ja toisella puolella sitä ittiään. Loistava taktiikka, taidan ottaa käyttöön. t.ujokakka
Naisesi on joko Niiskuneiti tai Iines Ankka.
Vierailija kirjoitti:
käynyt ns. isolla hädällä. Syö kuitenkin normaalisti. Mihin se tavara oikein häviää?
Oletko tosiaan joka kerta katsellut vierestä kun hän käy pöntöllä? Jos et niin mistä tiedät?
Mä olen ollut 11v naimisissa ja mulla on suolistosairauskin. Väitän silti et meni vuosia ennen kun mies tiesi milloin käyn vessassa isommalla hädällä, nykyänkään siitä en tosiaan tee numeroa.
Kerran olen pieraissut miehen kuullen, heräsin siihen yöllä itsekin :D melkein hävettää yhä vaiks vuosia aikaa.
En ikinä haluaisi elää parisuhteessa jossa käydään vessassa ovi auki ja puhutaan "mä meen nyt paskalle".
Myös lapsemme ovat pienestä asti käyneet wc:ssä ovet kiinni.
Oh yes! Vanha kunnon Aihe vapaan käsikakka!