Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro millaista perhe-elämäsi on kulissien takana

Vierailija
19.11.2016 |

Aika kaivaa luurangot kaapista. Onko teillä alkoholiongelmia, perheväkivaltaa, sairaalloista mustasukkaisuutta? Pettääkö miehesi, onko talousvaikeuksia, mielenterveysongelmia jne? Kertokaapa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme uskovaisia, harrastamme kinky seksiä verhojen takana

Vierailija
2/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osastonjohtaja eräässä perheyrityksessä. Minä käyn aihe vapaalla päivittäin ja kirjoitan työntekijöistäni myös herjaavia viestejä. Takapuoleni on leveä ja muodoton kuten meillä savolaisilla tuppaa olemaan. Saan kiksini siis pomottamisesta, koska seksiä en saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun lapsista ei ole mun mieheni lapsi, mies tietää, kukaan muu ei.

Vierailija
4/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla kaikki nuo aiemmissa virityksissä. Jonkin aikaa mietiskeltyäni tulin siihen tulokseen että elämä ilman "vastakappaletta" onkin itse asiassa harvinaisen mukavaa.

Vierailija
6/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus tekee elämän mahdottomaksi, muuten ei mitään erityistä. Tai no, eläminen tässä nykymaailmassa rassaa myös kohtuuttomasti. Kaikkea paskaa suolletaan joka tuutista ja tuntuu että viimeisetkin sivistyksen ja hyvinvoinnin rippeet uhrataan rahan ja tavaran alttarilla. Ihmiset tyhmenee somen myötä.

Vierailija
7/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän nauttivani työstäni tällä hetkellä, mutta todellisuudessa vihaan sitä. Kaikki vapaa-aikani meni esikoisteoksen kirjoittamiseen ja taustatyöhön. Ehkä vielä joskus elätän itseni erakkona ja kirjailijana.

Vierailija
8/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kulissit? :)

Vierailija
9/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä. Elämässä on vain työ ja kotona toteemipaalu.

Vierailija
10/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta asua rämässä talossa jossa ei tällä hetkellä toimi vesi ja viemäriasiat.

Vierailija
11/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää kulisseja. Ollaan lapsen kanssa kaksistaan. Ihan avoimesti olen kertonut, jos on tullut puheeksi, että välillä uuvuttaa ja tulee tiuskittua enkä ole mikään vuoden äiti. Pääosin menee silti kivasti, ollaan onnellisia ja koko ajan menee parempaan päin.

Eksän kanssa luurankona oli eksän alkoholiongelma, huumeidenkäyttö, valehtelu ja välinpitämättömyys. Nyt nekin luurangot on kaiveltu kaapeista, kun ei ole enää tarvetta pitää kulisseja. Tietääpähän munkin suku millainen helmi tuo on.

Vierailija
12/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehokkuus töissä. Hoidan ja tiedän kaiken, kaikki on tiptop. Kun pääsen kotiin, en tee mitään, en siivoa, en tee ruokaa, en harrasta.

Vierailija
13/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan.vitun.kauheeta.

En tiedä vihaanko omaa vai mieheni lapsia enemmän. Vai vihaanko eniten tota selkärangatonta "perheenpäätä" jonka lastenhoitajaksi olen jossain vitun mielenhäiriössä suostunut.

Vierailija
14/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole varsinaisesti kulisseja, mutta en haluaisi ihan kaikkien tietoon seuraavia asioita:

- meillä on ihan sairas huumorintaju, jossa mikään aihe ei ole kielletty. Suunnilleen jokapäiväistä on leikinlasku esimerkiksi Hitleristä ja koulusurmista yms. Mutta olemme kuitenkin suht hyviä ihmisiä, silleen South Park-henkeen.

- seksi on ehkä vähän tavallisimmasta poikkeavaa. On roolileikkejä, varta vasten seksiä varten hankittuja vaatteita, ruoska, kaulapanta ja hihna, käsirautoja, suukapula, jne. Vuorottelemme alistajan ja alistettavan rooleissa. Mies pukeutuu ajoittain naiseksi, koska se kiihottaa minua, on siis rintaliivit, pitsipöksyt ja stay-upit ja korkkarit.

Meillä on käynyt tuuri kun olemme löytäneet toisemme. Joidenkin toisten kanssa ei voisi olla 100% oma itsensä.

Vierailija
15/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole varsinaisesti kulisseja, mutta en haluaisi ihan kaikkien tietoon seuraavia asioita:

- meillä on ihan sairas huumorintaju, jossa mikään aihe ei ole kielletty. Suunnilleen jokapäiväistä on leikinlasku esimerkiksi Hitleristä ja koulusurmista yms. Mutta olemme kuitenkin suht hyviä ihmisiä, silleen South Park-henkeen.

- seksi on ehkä vähän tavallisimmasta poikkeavaa. On roolileikkejä, varta vasten seksiä varten hankittuja vaatteita, ruoska, kaulapanta ja hihna, käsirautoja, suukapula, jne. Vuorottelemme alistajan ja alistettavan rooleissa. Mies pukeutuu ajoittain naiseksi, koska se kiihottaa minua, on siis rintaliivit, pitsipöksyt ja stay-upit ja korkkarit.

Meillä on käynyt tuuri kun olemme löytäneet toisemme. Joidenkin toisten kanssa ei voisi olla 100% oma itsensä.

Kuulostaa kivalta.

Vierailija
16/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kulisseja varsinaisesti, mutta ei huudella kaikille kuinka paljon meillä on velkoja.

Vierailija
17/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kulissit eivät paljasta sitä, että rouva on kontrollifriikki niuho jolle seksikin on vain lastentekoa varten. Sitten vielä jäkättää kun en halua kulkea hänen kanssaan missään, vain siksi ettei kukaan luule että me olisimme eroamassa tai joku tuntemattomampi luulisi että hän olisi se maan olioista alhaisin eli yh.

Kukaan ei varmaan ylläty että eroan heti kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja käsittelemään asian. Kun vaan olisi silloin kauan sitten osannut arvata mitä niin kiltin pinnan alla oikeasti on...

Vierailija
18/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sairaalloisen mustasukkainen, kaikille kateellinen, kaikki rahansa ryyppäävä, muita hyväksikäyttävä, aggressiivinen rasisti. Ihan täysi paskiainen siis. Koko ihminen ei merkitsekään minulle paskankaan vertaa. 

Minun läheiseni tietävät kyllä, mutta mies itse luulee, että kulissit ovat vielä pystössä.