Naiset kuuluvat nyrkin ja hellan väliin vai mitä mammat?
Eikö asia olekin niin, että tekin mammat haluatte olla miehen nyrkin ja hellan välissä ettekä jollain vauva-palstalla kun te ette ole itse vauvoja eikä teillä kenelläkään ole omaa vauvaa? En usko, että teillä kenelläkään on lapsia, sillä jos olisi, niin varmasti olisitte mieluummin hoitamassa niitä teidän pikku lapsia kuin jossain vauva-lehden äly vajaa-palstalla.
Kommentit (8)
Juu, oi herra. Olet ihan oikeassa! 😊
Minä olen tällä hetkellä sängyssä tosimies kaverini kanssa. Nautinnollista miestenpäivää kaikille!
Hetero perusmies
Näin miesten päivänä (erityisesti), sun ei tarvitse poiketa normi runkkusessioista.
Vierailija kirjoitti:
Näin miesten päivänä (erityisesti), sun ei tarvitse poiketa normi runkkusessioista.
Ei tee pahemmin mieli runkata kun minulla on täällä asunnossani neljä kiimaista 16-18v neitsytblondia tyydyttämässä kaikki tarpeeni ja olen nussinut heistä jokaista vähintään 21 kertaa tämän viikon aikana. He ovat kaikki jo niin täynnä spermaa, että tulevat varmasti kaikki raskaaksi ja synnyttävät jokainen vähintään kolmoset.
Tarkoititko neljä kiimaista tosimiestä?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko neljä kiimaista tosimiestä?
Minä en homoile!
Eikö asia olekin niin että tekin lassukat haluatte olla tossun ja hellan alla?
Oishan se kiva välillä suihkuunkin päästä hellan äärestä niin ei haisis kovin pahalle.