Mua ahdistaa ihan helvetisti
Tätä on jatkunut jo monta viikkoa eikä helpota millään. En ole ottanut lääkkeitä ja alkoholiakin hyvin maltillisesti. Nyt aion korkata joko punkun tai opamox-paketin. Kumpaa otan? Pakko saada jotain helpotusta ja pian.
Kommentit (16)
Alkoholi pahentaa ahdistusta, joten en suosittele sitä pahaan oloon. Opamoxista en tiedä.
Varaa aika psykiatrille ja sano että kirjoittaa jotain oikeita lääkkeitä, eikä mitään opamoxia, mikä on ihan turha lääke.
On määrätty mulle. En ota yliannostusta. Mua pelottaa kuitenkin ne "laskut" jotka tulee mulle kaikista kolmiolääkkeistä, eli vielä pahempi ahdistus. Tää mun ahdistus johtuu pitkälti siitä, että mulla on pakkoajatuksia, joita en saa loppumaan. Yritän saada miehen hereille, että voitais vaikka lähteä johonkin, jos se sais ajatukset muualle.
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika psykiatrille ja sano että kirjoittaa jotain oikeita lääkkeitä, eikä mitään opamoxia, mikä on ihan turha lääke.
Mikä ois parempi? Ei mulle oo määrätty sen kummempaa koskaan :/
Eft. Googlaa ja kokeile. Toimii! Siihen ei tarvitse uskoa, mutta toimii silti.
Ei mitään hölynpölyä, monella psykiatrilla ja psykoterapeutilla käytössä.
Mikä ahdistaa? Pureudu syihin - älä oireisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor on hyvä.
Xanor on hyvä, jos sen kanssa on varovainen. Koukuttaa nopeasti, vaikutus ei kestä kauan ja laskutila tulee äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor on hyvä.
Xanor on hyvä, jos sen kanssa on varovainen. Koukuttaa nopeasti, vaikutus ei kestä kauan ja laskutila tulee äkkiä.
Xanorista saa myös pitempi kestoisia.
Ota ihmeessä opamox jos sulla on, monilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, keskitytään oireiden eikä syiden hoitamiseen. Suomalaista surkeutta. Heitetään kädet ilmaan ja antaudutaan päihteiden vietäväksi, eikä oteta vastuuta omasta elämästä ja sen kuntoon hoitamisesta. Asiat vain pahentuvat entisestään. Vali vali ja voi voi.
Mulla on auttanut pakkoajatuksiin SSRI-lääkkeet hyvin. Tämä on tietty yksilöllistä, mikä kenellekin toimii. Mutta kannattaa soittaa terveyskeskukseen viimeistään heti maanantaina. Tai jos on varaa niin yksityiselle psykiatrille, silloin pääsee suoraan asiaan ja saa heti lääkkeet. Psykoterapiaan kannattaa yrittää päästä. Ja jos ahdistus kasvaa sietämättömäksi niin älä epäröi mennä päivystykseen.
Ota opamoxia lääkärin määräämä määrä, mutta jos ajattelit ottaa opamoxia yliannostuksen tai jos sitä ei edes ole sinulle määrätty, niin sitten mieluummin se punkku.