HS: "Länsimetrolle ominaista: hyvä maaperä rakentamiseen; ei perinteistä kaupunkirakennetta maan päällä"
Rakentajien mukaan maaperä ei ollut ihan niin hyvä.
Mutta ajatella, että Hesari viimein tunnusti länsimetron olleen täysin turhan! Huomasitteko: "Ei perinteistä kaupunkirakennetta maan päällä." :D :D :D
Kommentit (6)
Niin, kyllähän etelä-espoota rakennetaan nyt vauhdilla. Kymmenen vuoden päästä perinteistä kaupunkirakennetta on jo runsaasti. Ei esim. Vuosaarikaan ollut kovin tiheästi asuttu ennen metron tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Rakentajien mukaan maaperä ei ollut ihan niin hyvä.
Mutta ajatella, että Hesari viimein tunnusti länsimetron olleen täysin turhan! Huomasitteko: "Ei perinteistä kaupunkirakennetta maan päällä." :D :D :D
Metroa ei rakenneta tämän päivän tarpeeseen vaan tulevaisuuden. Rakennettiinhan esim. lentokenttärata kiertelemään lähiöitä joita ei vielä ole, sama aikanaan metro itään suunniteltiin tulevaisuuden kasvun varalle. Lähiöt kasvoivat vasta myöhemmin.
No eikös tuo ole ihan totta? Vastaavat projektit maailmalla ovat maksaneet moninkertaisesti juuri louhinnan takia. Eikä tuo myöhästyminen nyt louhinnasta johtunut, johan se jatkokin on taidettu melkein louhia.
Niin, miksi sitä ei tehty samaan käytävään länsiväylän kansaa? Vaikka moottoritien kaistojen väliselle alueelle? Kivempi olisi matkustajillakin katsoa merimaisemia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi sitä ei tehty samaan käytävään länsiväylän kansaa? Vaikka moottoritien kaistojen väliselle alueelle? Kivempi olisi matkustajillakin katsoa merimaisemia.
Joo, siihenhän mahtuukin vitun hyvin. Vai vielä kaistojen väliin... :DDD
Mutta ehkä tämän myötä Espoosta tulee oikea kaupunki.