Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä flirttailua? (pari esimerkkiä)

Vierailija
19.11.2016 |

a) Jos nainen katsoo intensiivisesti silmiin ja ottaa samalla hitaasti silmälasit pois kasvoiltaan katsekontaktin katkeamatta?

b) Jos hän puhuu meidän välisestä jutusta ja iskee silmää? Tilanne muuten oli ihan arkipäiväinen.

c) Jos hän kutsuu lempeällä äänellä sinua etunimelläsi, vaikka ette tunne kovinkaan hyvin tai ole tehneet sinunkauppoja?

d) Jos hän katselee sinua todella pitkään silmiin ja selvästi haluaa katsella sinua?

e) Jos huomaat, että hän katseli sinua "salaa" eli kääntää päänsä pois juuri, kun huomaat hänet?

f) Muu, mikä? Muut esimerkit kiinnostavat myös

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihulluko se siinä taas?

Vierailija
2/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttihulluko se siinä taas?

Mitä tarkoitat? Sekoitat minut johonkin toiseen. Ei, vaan pohdiskelen aihetta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, anyone? Miltä nämä kuulostavat? Joku muu jossain toisessa ketjussa sanoi tähän viitaten, että nämä eivät ole lainkaan merkkejä flirttailusta. Voisiko joku perustella, miksi nämä esimerkit eivät kuitenkaan vielä täytä flirttailun määritelmää?

Vierailija
4/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo on flirttailua, paitsi ehkä kohta e. Se on sitten toinen juttu, että tarkoittaako se yhtään mitään. Jotkut ihmiset vaan on flirttejä ilman mitään sen kummempaa.

Vierailija
5/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo täyttää kohdan yksi. Joka kerta pelottaa kun hän tekee noin. Mutta ei taatusti flirttaile, palautetta saattaa olla luvassa.

Vierailija
6/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaupat? Eh...

Vierailija
7/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaupat? Eh...

Sori, olen vähän vanhanaikainen. :) Mutta mun mielestä on tosi intiimiä kutsua etunimeltä ilman ns. sinunkauppoja jotsin henkilöä, jota ei loppujen lopuksi tunne juuri lainkaan. :)

T. Ap

Vierailija
8/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja siis ihmettelin, miten hän edes muisti nimeni lainkaan. Mä en esim. suunnilleen edes muistanut hänen nimeään.

T. Ap

Vierailija
9/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteesta.

Jos on leikkisä ja iloinne luonne niin nuo voi tapahtua ihan huumorillakin. Itse olen varmaan tehnyt melkein nuo kaikki tarkoittamatta sen enempää kuin että "olet hauska tyyppi".

Katso sitä itse pitkään ja seuraa reaktiota. Onko vastauksena hymy? Vai "mitä siinä tuijotat" katse? Jos jälkimmäinen, tuskin oli mitään flirttiä.

Vierailija
10/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu luonteesta.

Jos on leikkisä ja iloinne luonne niin nuo voi tapahtua ihan huumorillakin. Itse olen varmaan tehnyt melkein nuo kaikki tarkoittamatta sen enempää kuin että "olet hauska tyyppi".

Katso sitä itse pitkään ja seuraa reaktiota. Onko vastauksena hymy? Vai "mitä siinä tuijotat" katse? Jos jälkimmäinen, tuskin oli mitään flirttiä.

Joo, siis hän vastaa mun katseisiin ja eleisiin tosi lempeästi. Pari kertaa hän on selvästi punastunut, kun olen katsonut häntä. Ja kun juttelemme, niin molemmilta karkaa ajatukset ja sanomme jotain vähän höpsöä...esim. sanavalinta on jotenkin hajamielinen.

Vierailija
11/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän vastaa flirttiini ja on aktiivinen itsekin, en siltikään tiedä tykkääkö hän musta. :) Mistä mä voisin päätellä sitä, pitääkö hän minusta oikeasti? Mä vain ihastun häneen koko ajan lisää...

T. Ap

Vierailija
12/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) Parempi, jos katselee vain ihan vähän tavallista pitempään silmiin. Tämä katsotaan flirttailuksi tai kiinnostukseksi.

Mikään naurettavan ilmeinen toiminta ei ole aitoa flirttailua. Esim. Iskee silmää, kun puhutte teille henk.koht. asioista - liian ilmeistä, ei ole todellista flirttailua.

Vierailija
13/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä tykkään hänestä ihan h-vetisti. Olen ihan hulluna häneen. Mutta yritän hillitä tunteitani niin kovasti kuin vain pystyn. Silti olen kuin hypnotisoitu hänen lähellään... <3

T. Ap

Vierailija
14/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi kuvalilemasi teot välttämättä ole flirttiä. Minkälainen ilme on kasvoilla? Kiinnostunut? Neutraali? Viettelevä?  Ahdistunut? Maaninen? 

Vierailija
15/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä flirttailu ei vielä ole mikään parittelukutsu, vaan sellaista arkipäivän ilottelua joka parhaassa tapauksesa antaa hyvän mielen koko päiväksi molemmille.

Vierailija
16/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

d) Parempi, jos katselee vain ihan vähän tavallista pitempään silmiin. Tämä katsotaan flirttailuksi tai kiinnostukseksi.

Mikään naurettavan ilmeinen toiminta ei ole aitoa flirttailua. Esim. Iskee silmää, kun puhutte teille henk.koht. asioista - liian ilmeistä, ei ole todellista flirttailua.

Ok, hyvä pointti. Mä taisin olla häneen jotenkin alitajuisesti ihastunut jo heti, joten siksi ne leikilliset, viattomat silmäniskut vain voimistivat sitä ihastumista ja tulkitsin ne flirttailuna. Hän on joissain tilanteissa ollut jotenkin tosi vahvasti puolellani ja tosi lempeä...luulin, että hän olisi sellainen kaikkia kohtaan, mutta yllätyin, kun hän olikin jotenkin "nihkeämpi" muita ihmisiä kohtaan, ku näin hänet eri ympäristössä kuin yleensä. Silloin tuli sellainen fiilis, että hän tykkää musta ainakin jollain tasolla.

T. Ap

Vierailija
17/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein hitaasti otetaan lasit pois ja lempeästi kutsutaan etunimeltä.

Ylitulkintaa. Sitä se on.

Vierailija
18/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi kuvalilemasi teot välttämättä ole flirttiä. Minkälainen ilme on kasvoilla? Kiinnostunut? Neutraali? Viettelevä?  Ahdistunut? Maaninen? 

Sellainen neutraali, kiinnostunut. Ja sitten kun yhdessä lauseessa mainitsin tuleva ex-puolisoni (olemme hakeneet avioeroa), niin hän jotenkin hetkellisesti näytti tosi vaivaantuneelta ja melkein säpsähti sitä sanaa/nimeä. Aivan kuin häntä olisi häirinnyt pelkkä ajatuskin puolisosta.

T. Ap

Vierailija
19/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu luonteesta.

Joo, siis hän vastaa mun katseisiin ja eleisiin tosi lempeästi. Pari kertaa hän on selvästi punastunut, kun olen katsonut häntä. Ja kun juttelemme, niin molemmilta karkaa ajatukset ja sanomme jotain vähän höpsöä...esim. sanavalinta on jotenkin hajamielinen.

Ok no jos sitä tapahtuu vain sinun kanssa eikä tyttö punastele vain ujouttaan niin kyllä, hän selvästi pitää sinusta :) 

Vierailija
20/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein hitaasti otetaan lasit pois ja lempeästi kutsutaan etunimeltä.

Ylitulkintaa. Sitä se on.

Voi olla. Siksi täällä kyselenkin. :) Ehkä se on toiveajattelua osittain, kun oon lääpälläni häneen. Mistäköhän saisin sitten selville sen "totuuden". Olen livenä aika ujo, mutta toki ystävällinen ja tsemppaan kovasti. :/

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän