Minne aiot muuttaa viettämään vanhuuttasi - "Suomi romahtaa 35 vuoden päästä" ??
Yksi Bios-tutkimusyksikön perustajista Antti Majava jatkaa: napajäätikkö sulaa, juomavesi vähenee, ruoantuotanto kärsii, New York ja lukuisat muut kaupungit hukkuvat mereen, valtiot romahtavat.
”Itse asiassa tilanne on sellainen, että voimme unohtaa perinteisen ympäristöpuheen, ympäristöjärjestöt ja kaiken ekologisuuteen liittyvän”, Majava sanoo.
”Meidän maa voi romahtaa muiden mukana 35 vuoden päästä, jos me emme tee juuri nyt aivan valtavia muutoksia koko yhteiskunnassa."
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/miksi-ketaan-ei-kiinnosta-suomi…
Kommentit (18)
Suomi voi romahtaa taloudellisesti ja kulttuurisesti jo aiemmin. Myin itse juuri asuntoni ja siirryin vuokralle, koska haluan pitää hyvät mahdollisuudet lähteä maasta nopeasti. Sijoitan melkoisen potin eri tahoihin, myös yhteen asuntoon ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin se romahtaa? Vittu mikä vammainen kun edes kehtaa "ennustaa" jotain tuollaista, varmaan puolet tuolloin elävistä ihmisistä ei ole vielä edes syntynyt. :D
Höh. Sinäkin varmaan olet hengissä 35 vuoden päästä ?
Tämä juutalainen maailmaneliitti näitä maailmanlopun tarinoita keksii. Nehän oli ihan paniikissa kun Trump valittiin presidentiksi, ikään kuin silloinkin maailmanloppu julistettiin. Näillä tarinoilla yrittävät saada valtiot myös investoimaan johonkiin humpuukiin, että saisivat lisää rahaa, nyt kun talouskasvu on vaisua.
En minnekään muutta, kuka sitä nyt kotoaan lähtisi, no jos pakko on niin ehkä jonnekin lappiin kauas kaikesta hälinästä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voi romahtaa taloudellisesti ja kulttuurisesti jo aiemmin. Myin itse juuri asuntoni ja siirryin vuokralle, koska haluan pitää hyvät mahdollisuudet lähteä maasta nopeasti. Sijoitan melkoisen potin eri tahoihin, myös yhteen asuntoon ulkomailla.
Ei suomi romahda kunhan huolehditaan että demarit ei ikinä pääse valtaan, helvetin tyhmää ay-junttiporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juutalainen maailmaneliitti näitä maailmanlopun tarinoita keksii. Nehän oli ihan paniikissa kun Trump valittiin presidentiksi, ikään kuin silloinkin maailmanloppu julistettiin. Näillä tarinoilla yrittävät saada valtiot myös investoimaan johonkiin humpuukiin, että saisivat lisää rahaa, nyt kun talouskasvu on vaisua.
Tämän lisäksi lietsomalla yhteistä, globaalia uhkaa, saadaan kansallisvaltiot liittoutumaan tai jopa sulautumaan, jolloin eliitin on helpompi maksimoida voittonsa ja saada luonnonvaroja haltuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Ivankan mies ole rahakas juutalainen ja Ivankakin vaihtoi uskontoa naimisiin nennessään. Trump taas puolestaan on vapaamuurarien ja muiden hyväveliverkostojen huippujäseniä.
Sloveniaan. Kansalaisuuskin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedät varmasti, että juuri sillä ulkomaalla menee hyvin vuosienkin (kymmenienkin) päästä?
Nimenomaan Trumpilla hyvät lytkyt juutalaiseliittiin tai toisinpäin.
Ei haittaa minua, mieluummin niin.
Eiköhän Suomi ole niitä turvallisimpia paikkoja kun trumppi sössii ilmastopolitiikan. Viimeinen paikka missä viinejä.
Mahdollisimman kauas muista ihmisistä. Ehkä islantiin tai jonnekin Kanadan pohjoisosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomi romahda kunhan huolehditaan että demarit ei ikinä pääse valtaan, helvetin tyhmää ay-junttiporukkaa.
Suu suppuun nyt Hjallis!
Sveitsiin sukulaisten luo. Siellä on korkeita huippuja, joihin meri ei yllä :)
35 vuoden päästä olen 90-vuotias ja mulle on aika sama, millä tavalla kuolen. On kuullut, että hukkuminen olisi jopa helppo tapa kuolla.
Terveisiä täältä Costa de Solilta, +21 tänään. Hyytykää sinne paskaa ja pakkaseen!
Oman Bonk-tutkimuskeskukseni arvion mukaan Suomi romahtaa 10 vuoden sisällä kun valtio ei saa enää lainaa talouden ylläpitämiseksi.
Olenkin opiskeluissani ihan loppusuoralla ja kun saan paperit lähden muualle töihin.
Niin mihin se romahtaa? Vittu mikä vammainen kun edes kehtaa "ennustaa" jotain tuollaista, varmaan puolet tuolloin elävistä ihmisistä ei ole vielä edes syntynyt. :D