Olen loukkaantunut ja surullinen mieheni käytöksestä
Mieheni kävi eilen ostamassa itselleen ja lapsille pizzat,mutta ei ostanut minulle,koska ei kuulemma tiennyt,mitä syön. Olen ollut samalla ruokavaliolla jo 3vuotta (ei lihaa,muuta syön kaikkea muuta) Mies ei tunnu olehan pahoillaan,vaikka sanoin olevani loukkaantunut. Itse en olisi näin hänelle tehnyt.😢
Kommentit (26)
Seuraavan kerran kun teet ruokaa, älä tee miehellesi. Jos kysyy asiasta sanot, ettet tiedä millaisesta ruuasta miehesi pitää. Joskus noiden miesten pitää oppia kantapään kautta kun ei muuten tajuu.
Ei voinut sitten vaikka soittaa sulle ja kysyä jos kolmessa vuodessa ei ole vielä ole mennyt jakeluun . Ärsyttävää tuo miesten aivottomuus joskus, niin tyypillistä.
Tässähän ei ole kyse siitä,ettenkö saisi itse ostettua pizzaani. Harmittaa vain tuollainen tahallinen loukkaaminen.Ap
Pahoillaan olisi jos olisi spontaanisti unohtanu tai ei olisi tullut ajatelleeksi mutta on tehnyt tietoisen valinnan ettei tilaa sulle niin mitäpä sitä pahoittelemaan.
Aina välillä sitä ihmettelee mihin on jäänyt toisten ihmisten kunnioitus! Eikös nämä asiat opeteta jo lapsena?
Joten sanoppas miehellesi, että soitat hänen äidilleen ja moitit kuinka huonosti on kasvattanut poikansa 😁
Jos teki tahallaan ja v*ttuillakseen, siinäpä kultakimpale. Lapsillekin näytti että äitiä ei tarvitse ottaa huomioon.
Miksi ruokavaliosi on vinksallaan
Olet lihava. Mies yrittää vain ajatella parastasi. Laihduta.
Kuinka paljon nalkutat miehellesi yleensäkin hänen tekemistään asioista? Tekeekö miehesi koskaan mitään oikein sinun mielestäsi? Kuinka paljon tuot myös tätä lihattomuuttasi esiin kotona, onko se sinulle joku lyömäase, jolla olet olevinasi muita parempi? Vähän sellainen kuva sinusta tuli, että et ole milloinkaan mihinkään muiden tekemisiin tyytyväinen, vaan olet sina nenä nyrpällään ja kerrot hyvin selkeästi heti kun muilla menee joku pieleen. Miestä ei siis enää edes kiinnosta sinun jatkuva nipotus, vaan hänellä on jo tullut ihan sama -asenne, lapsille myös. Olisi siis mielenkiintoista kuulla tässäkin miehen kertomana tämä tarina. N39
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava. Mies yrittää vain ajatella parastasi. Laihduta.
Luultavasti tämä on oikea vastaus. Ap on kuin syöttöporsas jo nyt ja kokonaisen pizzan ahmiminen iltapalaksi olisi liikaa.
Syö vehnäjauhoja ja vettä,siinä ei ole lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen.Ap.
Pyydäpä miestäsi kirjoittamaan tähän oma versionsa asiasta ja eilisestä pizzanhakureissusta. Jään odottamaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon nalkutat miehellesi yleensäkin hänen tekemistään asioista? Tekeekö miehesi koskaan mitään oikein sinun mielestäsi? Kuinka paljon tuot myös tätä lihattomuuttasi esiin kotona, onko se sinulle joku lyömäase, jolla olet olevinasi muita parempi? Vähän sellainen kuva sinusta tuli, että et ole milloinkaan mihinkään muiden tekemisiin tyytyväinen, vaan olet sina nenä nyrpällään ja kerrot hyvin selkeästi heti kun muilla menee joku pieleen. Miestä ei siis enää edes kiinnosta sinun jatkuva nipotus, vaan hänellä on jo tullut ihan sama -asenne, lapsille myös. Olisi siis mielenkiintoista kuulla tässäkin miehen kertomana tämä tarina. N39
Siis miten sait väritettyä tuota apn aloitusta noin paljon? Vaikutat ikävältä ihmiseltä. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten sait väritettyä tuota apn aloitusta noin paljon? Vaikutat ikävältä ihmiseltä. Ohis
Voi, se oli helppoa kun on av:ta lueskellut. Sitä paitsi jos tarina ei noin menisi, niin eikö ap olisi siihen jo kommenttiaan heittänyt niin kuin tuohon ylipaino -kohtaankin? Tällä palstalla ei aina kannata olla niin sinisilmäinen ja uskoa vain yhteen tarinaan. Ap halusi selkeästi vain viestejä, missä haukutaan hänen miestään ja häntä ylistetään, mutta elämä ei aina mene niin. Aikuistuhan siis sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi eilen ostamassa itselleen ja lapsille pizzat,mutta ei ostanut minulle,koska ei kuulemma tiennyt,mitä syön. Olen ollut samalla ruokavaliolla jo 3vuotta (ei lihaa,muuta syön kaikkea muuta) Mies ei tunnu olehan pahoillaan,vaikka sanoin olevani loukkaantunut. Itse en olisi näin hänelle tehnyt.😢
Ok. Ei tuossa nyt todennäköisesti ole mitään sen kummempaa kuin se, että mies hieman kuittailee sun ruokavaliota. On kyllästynyt siihen ainaiseen säätöön - ei jalallisia, mutta toisinaan kalaa, mutta en pidä katkaravuistakaan... Jotain siihen suuntaan.
Älä jaksa murjottaa vaan hae pizza ja ahmi se naamaas nii helpottaa.