Olen loukkaantunut ja surullinen mieheni käytöksestä
Mieheni kävi eilen ostamassa itselleen ja lapsille pizzat,mutta ei ostanut minulle,koska ei kuulemma tiennyt,mitä syön. Olen ollut samalla ruokavaliolla jo 3vuotta (ei lihaa,muuta syön kaikkea muuta) Mies ei tunnu olehan pahoillaan,vaikka sanoin olevani loukkaantunut. Itse en olisi näin hänelle tehnyt.😢
Kommentit (26)
Hyvin erikoiselta vaikuttaa miehen käytös. Olisiko lopun alkua?
Vierailija kirjoitti:
Tälle aloitukseni värittäjälle en viitsi edes vastata. Eiköhän kaikki mielipiteet ole jokaisen oma näkemys asiasta. Näillä näkymin jätän tämän tarkoituksellisen loukkkauksen minua kohtaan omaan arvoonsa. Niinkuin joku totesi,jos ei koe,että on loukannut,ei ole tarvetta pyytää anteeksi. Ap
Ok. Jos miehesi olisi tuonut sulle vaikka vegetarianan olisitko ollut iloinen vai tyytymätön? Ei tarvitse vastata, mutta mieti itseksesi rehellisesti. Jos olisit ollut tyytyväinen, niin se on sitten sen pizzan nimi, jonka mies sulle tilaa seuraavalla kerralla.
Kauanoko ajattelit osoittaa mieltäsi?
Kuten tuossa edellisessä viestissäni totesin, jätän tämän loukkauksen omaan arvoonsa, enkä ole osoittanut mieltäni. Edelleenkin olen enimmäkseen surullinen ja loukkaantunut. Vegepizzasta olisin tietenkin ollut onnessani.Ap.
Mies yritti säästää rahaa koska et ollut selvästi ilmaissut tarvitsevasi noutoruokaa kotiin. Hän ajatteli järkevästi ja taloudellisesti. Turha loukkaantua.
Tälle aloitukseni värittäjälle en viitsi edes vastata. Eiköhän kaikki mielipiteet ole jokaisen oma näkemys asiasta. Näillä näkymin jätän tämän tarkoituksellisen loukkkauksen minua kohtaan omaan arvoonsa. Niinkuin joku totesi,jos ei koe,että on loukannut,ei ole tarvetta pyytää anteeksi. Ap