Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen loukkaantunut ja surullinen mieheni käytöksestä

Vierailija
19.11.2016 |

Mieheni kävi eilen ostamassa itselleen ja lapsille pizzat,mutta ei ostanut minulle,koska ei kuulemma tiennyt,mitä syön. Olen ollut samalla ruokavaliolla jo 3vuotta (ei lihaa,muuta syön kaikkea muuta) Mies ei tunnu olehan pahoillaan,vaikka sanoin olevani loukkaantunut. Itse en olisi näin hänelle tehnyt.😢

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle aloitukseni värittäjälle en viitsi edes vastata. Eiköhän kaikki mielipiteet ole jokaisen oma näkemys asiasta. Näillä näkymin jätän tämän tarkoituksellisen loukkkauksen minua kohtaan omaan arvoonsa. Niinkuin joku totesi,jos ei koe,että on loukannut,ei ole tarvetta pyytää anteeksi. Ap

Vierailija
22/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin erikoiselta vaikuttaa miehen käytös. Olisiko lopun alkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle aloitukseni värittäjälle en viitsi edes vastata. Eiköhän kaikki mielipiteet ole jokaisen oma näkemys asiasta. Näillä näkymin jätän tämän tarkoituksellisen loukkkauksen minua kohtaan omaan arvoonsa. Niinkuin joku totesi,jos ei koe,että on loukannut,ei ole tarvetta pyytää anteeksi. Ap

Ok. Jos miehesi olisi tuonut sulle vaikka vegetarianan olisitko ollut iloinen vai  tyytymätön? Ei tarvitse vastata, mutta mieti itseksesi rehellisesti. Jos olisit ollut tyytyväinen, niin se on sitten sen pizzan nimi, jonka mies sulle tilaa seuraavalla kerralla.

Vierailija
24/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanoko ajattelit osoittaa mieltäsi?

Vierailija
25/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa edellisessä viestissäni totesin, jätän tämän loukkauksen omaan arvoonsa, enkä ole osoittanut mieltäni. Edelleenkin olen enimmäkseen surullinen ja loukkaantunut. Vegepizzasta olisin tietenkin ollut onnessani.Ap.

Vierailija
26/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti säästää rahaa koska et ollut selvästi ilmaissut tarvitsevasi noutoruokaa kotiin. Hän ajatteli järkevästi ja taloudellisesti. Turha loukkaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan