Kissa- ja koiranaiset - kokemuksia?
Olen viimeisen vuoden aikana mietiskellyt mitä kotieläimet oikein kertovat omistajistaan. Omalla kohdallani tämä johtuu siitä, että olen katsellut elämänkumppania ja - jos sellaista ei ole ollut tarjolla - lyhyempiaikaista seurustelukumppania aktiivisesti. Kaikenlaisia naisia on tullut nähtyä - en ole nirso. Asia, jota olen miettinyt paljon, on monien naisten kummallinen viehtymys erilaisiin eläimiin. Kaksi viimeistä naistani on omistanut koiran. Yhdellä oli kissa, yhdellä vissiin marsu ja kani. Yleensä niillä on ollut lähinnä kissoja tai koiria.
Onko kissanaiset ja koiranaiset oikeasti jotenkin vinksahtaneita? Olen itse huomannut että koiranaiset on usein aika yksinkertaisia. Ne haluavat selvästi vain pamahtaa paksuksi ja hommata miehen koiransa rinnalle maksamaan kämpät, autot ja laskut. Kissanaiset eivät ole yhtään parempia. Ne ei tunnu haluavan edes miestä kissansa rinnalle. Tuntuvat olevan jonkinlaisia feministejä kaikki. Ei tunnu miehen arvo olevan korkealla. Tärkeintä on oma aika, omat puuhat ja kissa.
Mikä näissä eläinnaisissa on oikein vikana? Oon tullut siihen lopputulokseen, että kysyn tästä lähin baarissa ja Tinderissä aina ensin naiselta, onko tällä eläintä vai ei. Jos on eläin, nainen saa viettää loppuelämänsä eläimensä kanssa jos minulta kysytään. Minulla ei ole enää aikaa eläimille eikä eläinnaisille.
Kommentit (18)
Ei miulla muuta, mutta kaveri (mies) kertoi, että oli mennyt panemaan yhtä naista ja tämän iso rotikka oli tuijottanut heitä koko illan/yön/aamun sängyn jalkopäädystä :D Ei paineita.
Koiranaiset tykkää koiramiehistä, joten ap, sulla ei edes oo mitään jakoa.
Ei ole kokemuksia kuin rottamiehistä. Eikä heillä ollut edes lemmikkejä.
Niin, mulla on kissoja, käärme, koira, hevonen ja pari kania. Ja ukko tuossa vieressä, vaikka olen vähän vinksahtanut ja feministin vikaakin löytyy. Ehkä tuolla kumppanilla on vaan tarpeeksi itseluottamusta ja oma elämä, että kestää mun itsenäisyyden sekä ajan/rahan, mikä näihin elukoihin kuluu. Oisko se rakkaus, joka ihmisiä yhdistää kaikesta huolimatta?
Huonoja kokemuksia koiranaisesta eli naapurin ämmästä, sen rakki kävin mun päälle ja puri, tämä ämmä tokaisi vaan "ei se noin ole koskaan tehnyt" vitun ämmää ei kiinnostanut pätkääkää sainko haavoja, no reidessä isot hampaanjäljet joista vuoti veri.
No nyt tällä ämmällä on susikoira, sellanen koira kun on omistajakin, molemmat täysiä sekopäitä ja arvaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia koiranaisesta eli naapurin ämmästä, sen rakki kävin mun päälle ja puri, tämä ämmä tokaisi vaan "ei se noin ole koskaan tehnyt" vitun ämmää ei kiinnostanut pätkääkää sainko haavoja, no reidessä isot hampaanjäljet joista vuoti veri.
No nyt tällä ämmällä on susikoira, sellanen koira kun on omistajakin, molemmat täysiä sekopäitä ja arvaamattomia.
Ja päätit nyt täällä asiasta itkeä?
Ei niihin naapurin naisiin kannata haksahtaa.
Susikoirastakin olen kuullut vain puhuttaessa susikoira Roi kirjasarjaa.
Olisiko sinunkin aika vaihtaa sivua?
"Kissanaiset eivät ole yhtään parempia. Ne ei tunnu haluavan edes miestä kissansa rinnalle. Tuntuvat olevan jonkinlaisia feministejä kaikki. Ei tunnu miehen arvo olevan korkealla. Tärkeintä on oma aika, omat puuhat ja kissa."
Omistan kissan, olen feministi, oma aika ja puuhat ovat tärkeitä sekä tietysti kissani. Kyllä tähän elämään silti mies mahtuisi, mutta ei kuitenkaan kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tällä ämmällä on susikoira, sellanen koira kun on omistajakin, molemmat täysiä sekopäitä ja arvaamattomia.Ja päätit nyt täällä asiasta itkeä?
Ei niihin naapurin naisiin kannata haksahtaa.
Susikoirastakin olen kuullut vain puhuttaessa susikoira Roi kirjasarjaa.
Olisiko sinunkin aika vaihtaa sivua?
Niin kysyttiin kokemuksia kissi ja koiranaisista, mitä itkemistä tuossa oli?
Kerroin oman kokemukseni, no tuo naapurin ämmä on rumakin kuin mikä, luonnetta kuvaa erinomaisesti susikoira.
Osuiko jotenkin kohdallesi vai miksi noin karkeraansävyyn kirjotat?
Koiran omistaja: kämppä haisee pahalle,ovat epäsiistejä,eivät ole koskaan kotona,koska koiraa pitää viedä ulos
Kissan omistajat ovat siistejä,rauhallisia koti-ihnisiä
Jopa kissani käy pesulla 😂
Terkuin, kissanainen
Kissanaiset OK.
Koiranaiset kierrän kaukaa. Koiranaisten kanssa ei kannata alkaa säätää yhtään mitään ellei ole itse tulenpalava koiraihminen myös.
Pitää varmaan hankkia se koira, niin kaikki ap:n kaltaiset miehet jättävät rauhaan. Teksti kuvaa hyvin tulevaisuuden suunnitelmiani, vaikka en tiedä mitä vinksahtanutta ap näkee lapsissa ja omassa kämpässä.
uitettukoira kirjoitti:
Koiran omistaja: kämppä haisee pahalle,ovat epäsiistejä,eivät ole koskaan kotona,koska koiraa pitää viedä ulos
Terkuin, kissanainen
Kotisi haisee kuitenkin kissankäymälälle ja silakalle, verhosi roikkuvat riekaleina ja sohvasi toimii urinoimis/kynsienteroituspaikkana. Siellä toljotatte kattisi kanssa toisianne etkä enää edes tiedä mitä maailmassa tapahtuu.
Terkuin, susinainen
Koiranaisten vaatteet haisevat märälle koiralle ja koiran kuselle.
Vierailija kirjoitti:
Koiranaisten vaatteet haisevat märälle koiralle ja koiran kuselle.
Miehet tykkää kun mirri haisee;)
Vierailija kirjoitti:
uitettukoira kirjoitti:
Terkuin, kissanainenKotisi haisee kuitenkin kissankäymälälle ja silakalle, verhosi roikkuvat riekaleina ja sohvasi toimii urinoimis/kynsienteroituspaikkana. Siellä toljotatte kattisi kanssa toisianne etkä enää edes tiedä mitä maailmassa tapahtuu.
Terkuin, susinainen
Kissat eivät syö silakoita.Monilla on allergia kalalle ja viljoille.
Verhoihin ei persialaiskissa pysty kiipee koska eivät juuri kiipeile
Teroita ei mitään kun ei villejä geenejä kuin kotikissoilla.Mun mies ja tytär puhdistavat myös pellettiastiasta jätökset veskipönttöön
Mies on entinen koiraihminen (lue entinen)
Sanoo,että ei tarvii räntäsateessa taluttaa rakkia 😀 Tytär tahtoo itselleen myös perskin,että sinä taidat olla ainoa joka tollottaa YKSIN susirakkiaan 😱
Ovatko kissanaiset sitten parempia sängyssä kuin koiranaiset? Naapurin nelikymppinen yh omistaa ison mastiffin ja kun käyn sillon tällön hoitelemassa häntä emännän ollessa matkoilla neiti käy kyllä luuhun kiinni hanakasti. Suosittelen muillekin herrasmiehille.
Minä taas luulen että näihin epäonnistuneisiin parisuhteisiin on syy sinussa.
Eläimillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.
Minä en ole eläintä hankkinut luonteeni vuoksi vaan harrastus sekä lenkkeilykaveriksi.
Monilla eläinihmisillä on kumppanin löytämisessä onnistanut joten tuskin tämä analyysisi on ihan paikkansapitävä.
Etköhän sinä ole ihan itse ryssinyt suhteesi. Oli siellä kumppanilla eläimiä tai ei.
Jos edelleen seuraa baareista etsit niin tuskin olet hoitanut asiaa yhtään paremmin niidenkään kanssa joilla eläimiä ei edes ole.
Katso peiliin ja mieti miten näin omasta mielestä meni?