Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio lopahtaa kesken nussimisen

annan
18.11.2016 |

Miehellä erektio on kova ja herkässä, mutta lopahtaa säännöllisesti kesken panon. Onko mitään tehtävissä? Olemme seurustelleen vasta jonkin aikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä murehtimaan, jollei mitään suhteeseenne liittyvää ongelmaa selväti ole? Lääkäristä saa tosi helposti erektiolääkkeitä eivätkä ole edes yhtään kalliita. Puolikas sildenafilia auttaa hyvää erektioon ja rakasteluun. Kannattaa hakea.

Olen joutunut käyttämään niitä jo vuosia, vaikka meillä on hyvä liitto ja hyvää seksiä oli ennen ongelmien alkamistakin. Ongelma vain tuli. Nyt sujuu ihan ok pari-kolme kertaa viikossa. Vaimo ymmärsi asian eikä se haittaa meitä yhtään.Hän vain nauttii kovasta kalustani aina täysillä- yleensä on allani tyyny pepun alla- ja minähän sitä annan.. Tänäänkin taas varmasti saan.  Olemme yli viisikymppinen aviopari,

Vierailija
2/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 5-kymppinen ja samaa ongelmaa. Pillerit auttaa joo, mutta aina seurauksena päänsärkyä, nenän tukkoisuutta + kaikki muut sivuoireet jota ohjeessa mainitaan. Itse olen todennut paremmaksi penisrenkaan. Kaupassa olevista renkaista vaan suurin osa koristeita eikä niillä tee yhtään mitään. Jos rengas on suhteellisen jämäkkä tai jopa metallinen ja oikean kokoinen niin tapauksessa jossa tuppaa lerpahtamaan kesken rengas toimii paremmin kuin erektiolääkkeet. Ainakin itselläni. Oikean kokoisella renkaalla saa varmasti bonuksena kovemman erektion kuin pillereillä.

Mulle vielä iso asia on se kun tuosta emännästä ei koskaan tiedä milloin sitä saa viriteltyä niin ei tarvi arvella koska pitää napostella. Renkaan voi laittaa just silloin kun tarvii. Itse käytän metallista ja vedän sen myös kassien taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yli viisikymppinen aviopari,[/quote]

Olen myös hankkinuit hyvän värisevän penisrenkaan ja johan se värinä tekee hyvää molemmille...Kun olen ensin lämmittänyt vaimon hyvin kielellä yhteen orgasmiin....sitten pysyn välillä syvällä , liikun vähän siellä ja hieron vaimon klitorista sillä värisevällä osalla...johan on ihanaa kuulla sen vaikutus..voihke kiihtyy ja lantio painuu minuun kiinni ja liikkuu sillä tavoin ihanasti edes takaisin kuin vain tosi kiihottuneella naisella voi..ennen orgasmia jo...

Vierailija
4/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi