ystävä vei elämäni rakkauden, miten tästä voi selvitä...
Olin tapaillut pari kuukautta miestä, johon olin oikeasti rakastunut. Ollaan tunnettu miehen kanssa jo pari vuotta, ja kun vihdoin alettiin tapailla, tajusin että olen ollut ihastunut jo pitkään. Kerroin tämän myös ystävälleni. Eräänä viikonloppuna he olivat sitten olleet samoissa juhlissa ja olivat päätyneet viettämään yön yhdessä. Mies ilmoitti minulle rakastuneensa ystävääni. Ystäväni erosi miehestään, jonka kanssa asui yhdessä. Tuntuu että koko maailmani on murskattu. Miten tässä voi jatkaa normaalia elämää? Miten tästä selvitään? Olen ihan lamaantunut. Olen kolmekymppinen, joten mistään teini-ihastuksesta ei ole kyse.
Kommentit (4)
No mies ei ollut rakastunut sinuun. Ketään vapaata, itse ajattelevaa ja tuntevaa ihmistä ei voi viedä. Mies ei ollut sun. Ei halunnut sua. Mies halusi sun ystävän ja ystävä hänet. Sellaista se elämä on.
Olen todella vilpittömästi pahoillani. Tiedän miten ihanalta tuntuu kun rakastuu ja miettii että "tässä hän nyt vihdoin on" ja sitten mies heittää häränpyllyä tunteidensa kanssa. Kaikkein kauheimmalta tuntuu miettiä mikä vika itsessä on. Kehottaisin että älä ainakaan sitä rupea ajattelemaan, sillä mies joka tapauksessa on paljon vähemmän arvoinen kuin itsetunto. Ystäväsi ei ole todellinen ystävä. Rakastuminen ei ole mikään tekosyy sille miten nämä kaksi ihmistä menettelivät. Jos tunteet leimahtaa niin senhetkiset suhteet hoidetaan toista ihmistä kunnioittaen.
Tuo elämän rakkaus on se kinkkisempi juttu. Itsekin nuolen vielä haavoja vaikka tulin jätetyksi oman elämäni rakkauden taholta jo melkein vuosi sitten. Se että ajattelee löytäneensä Sen Oikean on todella voimakas tunne. En osaa antaa kunnollisia lohdutuksen sanoja. Mutta päivä kerrallaan. Lupaan että vaikka voi sattua pitkään, jonkin ajan päästä käyt läpi menetyksen eri vaiheita eikä alun murskaantumisen tunne enää hallitse.
No ei voi ketään väkisin viedä mutta on tuo ystävä aika törkeästi toiminut jos on tiennyt ihastuksestasi! Välit poikki vaan molempiin jos et ole jo laittanut! Kyllä sinä aikuisena ihmisenä tiedät että aika parantaa. Ei se varmasti nyt siltä tunnu mutta tuostakin selviää.
No, mies ei ollut elämäsi rakkaus, eikä ystävä ollut oikea ystävä. Unohda mies ja hanki parempia ystäviä. Itse katkaisisin välit molempiin k.päihin.