Alkoholistien kootut lupaukset, kerro oma tarinasi!
Mieheni on lupaillut jo kohta viisi vuotta, että aikoo lopettaa alkoholin käyttämisen kokonaan. Tästä huolimatta ryyppyputket kestävät useimpina viikonloppuina perjantaista sunnuntaihin, lomilla joskus viikonkin kerrallaan. Humalassa hän on sietämätön riidanhaastaja, selvin päin mukava ja älykäs mies. Jälkimmäistä ikävä kyllä harvoin edes näkee, kun olisi aikaa olla yhdessä.
Olisikohan vihdoin aika lähteä eri teille? Olen halunnut uskoa muutokseen, mutta kai se on ymmärrettävä, ettei mies tuosta mihinkään muutu tai parane. Alkoholismi on kuolemaan johtava sairaus, mutta ehkä minä voin sentään vielä pelastaa itseni?
Kommentit (7)
Ex-mies lupasi juoda itsensä hengiltä. Se kusipää kuitenkin raitistui.
Mistä tietää, että alkoholisti valehtelee? Siitä, että hän avaa suunsa. Tämän sanoi eräs päihdepsykiatri, jolla taisi olla vähän liikaa kokemusta kaiken itselleen parhain päin selittävistä alkkiksista.
Alkoholistin kanssa ei ole pakko elää. Miksi te ryvette siinä paskassa sen kanssa ???
Minä olen alkoholisti. En pakota ketään roikkumaan kanssani. Itse maksan juomiseni , käyn töissä, pärjään hyvin taloudellisesti.
Lähtekää lätkimään sen alkoholistin rinnalta jos ottaa voimille.
Paljon jaksamista teille alkoholistejen puolisoille!
Oma enoni oli alkoholisti, joten muistan elävästi vierailut saman katon alla ja lupaukset ettei juo / ettei juo lisää. Tätä olen katsonut 20-vuotta, eikä parempaan päin ole mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lupaillut jo kohta viisi vuotta, että aikoo lopettaa alkoholin käyttämisen kokonaan. Tästä huolimatta ryyppyputket kestävät useimpina viikonloppuina perjantaista sunnuntaihin, lomilla joskus viikonkin kerrallaan. Humalassa hän on sietämätön riidanhaastaja, selvin päin mukava ja älykäs mies. Jälkimmäistä ikävä kyllä harvoin edes näkee, kun olisi aikaa olla yhdessä.
Olisikohan vihdoin aika lähteä eri teille? Olen halunnut uskoa muutokseen, mutta kai se on ymmärrettävä, ettei mies tuosta mihinkään muutu tai parane. Alkoholismi on kuolemaan johtava sairaus, mutta ehkä minä voin sentään vielä pelastaa itseni?
Lapsia älä kuitenkaan hanki tuollaiseen helvettiin.Sanoo kuka mitä tahansa, lapsen on parempi elää ilman toista vanhempaa, kuin alkoholisti vanhemman kodissa.
Kuulostaa hyvin tutulta. Perjantaina aukeaa korkki joka sulkeutuu lauantaina-sunnuntai välisenä yönä. Sunnuntaina voivotellaan ja lupaillaan ja viikon päästä sama homma. Mies 28 v