Muotitietoiset naiset!
Hei, olen 20 v mies. Olen kaljuuntumassa ja siksi ajoin pääni kaljuksi sekä kasvatin parran. Jätin metroseksuaalisen lookin taakseni ja pyrin pukeutumaan niin miehekkäästi kun mahdollista nyt. Olen 188 cm pitkä ja hyvin harteikas ja karvainen mies. Kaipaisin hieman neuvoja. Mitne näytän maskuliiniselta mutta silti seksikkäältä? Onko flanelli miehekäs asuste? Entä nahkatakit?neuvoja neuvoja...
Kommentit (6)
Kalju ok! Aja parta pois, parta+ kalju -yhdistelmä on jo nähty ja viittaa liekkihupparipoikiin (niiiiin nähty).
Pue ylle pinkki paita, ja ole MIES. Toimii aina. :)
Parta on ok, jos se on siistitty. Älä käytä flanellia tai nahkatakkia, jos se ei tunnu hyvältä. Esim. musta neule on aika neutraali.
Vierailija kirjoitti:
Kalju ok! Aja parta pois, parta+ kalju -yhdistelmä on jo nähty ja viittaa liekkihupparipoikiin (niiiiin nähty).
Partaa en aja pois, se on siistitty. Kasvatin sitä 8 viikkoa. Jos ei naisten tarvitse ajella säärikarvojaan niin en minäkään partaani aja. Pinkki paita mulla kyllä on, mutta käytän harvoin. Leikka hiukset poikamaiseksi jos olet edelleen samaa mieltä
AP
Muotitietoinen vai TYYLItietoinen? Muodikkuuteen riittää se että ostat sen mikä milloinkin on muodissa, tyyli taas lähtee itsestä.