Se että miehen pitää kosia naista, eikä päinvastoin, antaa kuvan että nainen on palkinto miehelle
Näin miehenä näen asian tuolla lailla.
En sano ettenkö voisi itse kosia, mutta ärsyttää se, että lähtökohta on jo valmiiksi se, että tottakai se kosii, jolla on penis jalkojen välissä.
Antaa kuvan että että nainen on palkinto jonka miehen pitää yrittää saada houkuteltua naimisiin kanssaan, jotta mies saisi nauttia naisesta loppuikänsä, mutta että mies ei ole mikään palkinto naiselle, vaan enemmänkin tyyppi jonka nainen voi ehkä kelpuuttaa jos mies tekee kaiken oikein ja kosii tyylikkäästi.
Kommentit (44)
Oikeassa olet, moni nainen ei edes tajua tuota. Naimisiinmenossakin on useita naisia alistavia perinteitä, joiden oikeaa merkitystä ei edes ajatella.
Kuule, pitäisköhän sun hiukan nyt laajentaa lukemistoasi Harlekiiniromaaneista?
Olen viisikymppinen nainen, ja ainakin itse olin se, joka kosi, siis jo 28 vuotta sitten näin. Eli ei mitään "pitämisiä" ole olemassakaan kuin hömppäviihteessä.
Pidän kylläkin aika huonona, jos sinusta tuokin on joku helvetin sukupuolten valtakamppailun kysymys. Älä, ÄLÄ kosi - säästät naisen 30-vuotiselta sodalta. Sen verran tunnut herkkähipiäisesti vartioivan sitä, että et vaan myönnä rakastavasi toista ja haluavasi elää hänen rinnallaan.
Mä aikoinaan kosin mun miestä, joten mieht on palkintoja mulle aina.
Nykyään naisetkin saa kosia muulloinkin kuin karkauspäivänä.
Siis kun mun mielestä nainen on ja naisen kuuluu olla palkinto miehelle. En ajattele sitä huonossa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun mun mielestä nainen on ja naisen kuuluu olla palkinto miehelle. En ajattele sitä huonossa mielessä.
Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin olisi kiva tietää vähän enemmän suhteestasi. Oletan että mies on sitte tehnyt myös aloitteen ja sitä kautta tapasitte, mutta onko seksihommissakin niin että odotat miehen tekevät aloitteen ja suurimman osan töistä sängyssä, vai vaiko sängyssä "palkintonainen" olla se aktiivisempi osapuoli joka haluaa seksiä jopa enemmän kuin mies?
No eikös se vähän näin ole.
Hiukan kärjistäen voidaan sanoa, että jos mies ei kosi niin nainen voi rauhassa odotella sellaista joka kosii, sikäli kun siis näin haluaa. 95% miehistä voi odotella ja saa odotella hautaan saakka. Parempi siis toimia jos vaikuttaa siltä, että joku nainen saattaisi suostua.
Naisten arvo pariutumismarkkinoilla on useita kertoja miehen arvo.
Vaatii syyrialaisen verilöylyn ja kaaoksen, että naiset alkaisivat kinuta jäljellä olevien miesten vaimoiksi. Siellähän naiset nyt hakeutuvat miesten toisiksi tai kolmansiksi vaimoiksi.
Suurin muutosvastarinta tässä on kyllä miehillä. Minä naisena ainakin olisin vain iloinen jos kumpi vaan voisi kosia.
Nainen ei varmasti ole palkinto miehelle, vaan sen sijaan helvetinmoinen rasite jos ollaan ihan oikeasti rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se vähän näin ole.
Hiukan kärjistäen voidaan sanoa, että jos mies ei kosi niin nainen voi rauhassa odotella sellaista joka kosii, sikäli kun siis näin haluaa. 95% miehistä voi odotella ja saa odotella hautaan saakka. Parempi siis toimia jos vaikuttaa siltä, että joku nainen saattaisi suostua.Naisten arvo pariutumismarkkinoilla on useita kertoja miehen arvo.
Vaatii syyrialaisen verilöylyn ja kaaoksen, että naiset alkaisivat kinuta jäljellä olevien miesten vaimoiksi. Siellähän naiset nyt hakeutuvat miesten toisiksi tai kolmansiksi vaimoiksi.
Typerää ajatella asiaa tuollaisesta vinkkelistä.
Asiaa saisi tarkastella enemmänlin siten, että siinä vaiheessa kun kosinta tehdään niin molemmat osapuolet on kuitenkin tosissaan mukana ja tykkää toisistaan yhtä paljon, joten miksi siinä vaiheessa on miehen velvollisuus yrittää houkutella naista naimisiin, eikä päinvastoin.
Naisen markkina-arvo on suurempi kun puhutaan panoseuran etsimisestä, mutta kyllä niitä naimisiin haluavia naisia joiden biologinen kello tikittää on vaikka kuinka paljon.
En todellakaan usko että naimisiin kovalla kiireellä haluavia epätoivoisia miehiä olisi enemmän kuin naisia.
Naisseuraa haluavia sinkkumiehiä on paljon, mutta se ei ole sama asia kuin että haluaa naimisiin.
M29
En nyt oikeasti tajua tätä logiikkaa. Joo, on vanhanaikaista, että miehen pitää olla se, joka kosii, mutta miten se tekee naisesta jonkin palkinnon? Eikö kumppani nyt muutenkin voida nähdä eräänlaisena palkintona, jos sen noin ajattelee. Tottakai puolison saadakseen pitää se jotenkin ansaita.
Mä taas olen päätynyt kahdesti naimisiin. Ensimmäiselle miehellekin olen ilmeisesti ollut se palkinto, hän kosi. Toista kosin minä, joten täytyykin muistaa kertoa miehelle, että hän on siten palkintoni. Keski-ikäinen jörrikkä onkin pokaalipoika 🏆😁
Totta, kai.
Tuo ei ole huono pelkästään miehen kannalta.
Tuo antaa naiselle kuvan, että naisen täytyy olla hyvä palkinto, eli naiselta vaaditaan siinä ihan hirveästi. Paitsi tietysti niiltä "onnekkailta", jotka ovat hyvä palkinto. Itse taas tunnen huonoutta siitä, että en vastaa tuota kuvaa, että nainen on palkinto tai jonkinlainen kiva koriste. (Eivät nuo itsessäänkään välttämättä kivoilta kuulosta, mutta ne ovat kai parasta mitä nainen voi olla miehelle, turha kuvitella naiiviisti, että olisi olemassa jotain yliluonnollista rakkautta, joka saa miehen unohtamaan kehosi. Keho = naiseus.)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei varmasti ole palkinto miehelle, vaan sen sijaan helvetinmoinen rasite jos ollaan ihan oikeasti rehellisiä.
Suurin osa avioeroista on kuitenkin naisen alullepanemia, jos siitä nyt voi jotain päätellä.
Ilmeisesti yli 50% aviopareista rasittaa toisiaan ja naisilla palaa tilanteeseen käpy aiemmin?
Minä taas haluan antaa miehelle mahdollisuuden tuntea itsensä mieheksi ja se onnistuu osittain juuri sillä, ettei rupea päsmäröimään kaikessa. Eli mies SAA kosia ja olla miehekäs. Jos sitten on tuollainen känisevä mikkhiiiri, kuten ap, niin toivottavasti joku justiina tulee ja kaappaa sen matkaansa vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluan antaa miehelle mahdollisuuden tuntea itsensä mieheksi ja se onnistuu osittain juuri sillä, ettei rupea päsmäröimään kaikessa. Eli mies SAA kosia ja olla miehekäs. Jos sitten on tuollainen känisevä mikkhiiiri, kuten ap, niin toivottavasti joku justiina tulee ja kaappaa sen matkaansa vaivoikseen.
Miten se tekee muka mieheksi tai miehekkääksi, että kosii?
Omasta mielestäni kosimisen suorittaminen ei tee miehestä muuta kuin vanhanaikaisen perinteitä noudattavan miehen. Jippii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tekee muka mieheksi tai miehekkääksi, että kosii?
Omasta mielestäni kosimisen suorittaminen ei tee miehestä muuta kuin vanhanaikaisen perinteitä noudattavan miehen. Jippii.
Olet mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa avioeroista on kuitenkin naisen alullepanemia, jos siitä nyt voi jotain päätellä.
Ilmeisesti yli 50% aviopareista rasittaa toisiaan ja naisilla palaa tilanteeseen käpy aiemmin?
Nainen on lähes aina se joka saa erotessa puolet miehen ansaitsemasta omaisuudesta mukaansa ja mies taas se, joka menettää puolet omaisuudestaan erotessaan naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en hirveästi "känissyt". Minähän sanoin mm. että voisin kyllä itse tehdä sen kosimisen, en siis odota naisen tekevän sitä, mutta kyse on siitä, että en halua kosia naisystävää siksi että se olisi velvollisuuteni miehenä.
Sinä puolestaan kuulostat ihanalta "ei ole mies eikä mikään jos ei tee sitä ja tätä"-asenteen omaavalta naiselta. Toivotan onnea sinulle ja miehellesi.
Ap
Mutta kun se on perinne!!!1111