Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista haluaa itselleen tälläisen miehen

Vierailija
18.11.2016 |

192cm, 22cm penis, six pack, matala miellyttävä puheääni, 100K+ vuositulot

Geenilotossa voittaneet miehet ovat naisten suosiossa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuullostaa hyvältä, mutta 22cm penis on kyllä liian pitkä. Sattuisi ainoastaan. Mä lisäisin tohon vielä pitkät ja paksut hiukset, eläinrakkauden ja älykkyyden. 😊

Vierailija
2/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin osa miehistä myös naisen, joka on voittanut geenilotossa. Kuule silleen se ihmisen lisääntymiskoneisto on ohjelmoitu, että saadaan mahdollisimman laadukkaita jälkeläisiä. Oliko ap koulun biologiantunneilla hereillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuositulotkin on geeneistä kiinni, "aasia kunnossa".

Vierailija
4/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tietysti haluaakin. Mitäs ihmeellistä siinä on? Samoin kuin miehet haluavat mahdollisimman kauniin naisen. Se on sitten eri asia, miten paljon siitä ihanteesta on valmis joustamaan.

Vierailija
5/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, kaikki haluamme parasta A-luokkaa, ongelma tulee siinä kun ne öö luokan ihmisetkin haluavat. Se on syy miksi Suomessa yhä harvempi on parisuhteessa, meidän järjettömät vaatimukset kumppanista. Luulenpa teknologian kehittyessä, että yhä harvempaa kiinnostaa edes seksi ja nähdä mitään vaivaa sen eteen, seksin korvikkeet on vaivattomampia. Seksistä ja parisuhteista tulee yhä harvempien huvia eikä ne edes kiinnosta.

Vierailija
6/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mikään noista ei ole minun kriteerilistallani. 

Vierailija
7/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin tietysti haluaakin. Mitäs ihmeellistä siinä on? Samoin kuin miehet haluavat mahdollisimman kauniin naisen. Se on sitten eri asia, miten paljon siitä ihanteesta on valmis joustamaan.

Miehet ovat valmiita joustamaan omista kriteereistään huomattavan paljon enemmän kuin naiset. Lisäksi miehet viehättyvät keskenään hyvin eri tyyppisistä naisista, joten eri naistyypeille on kysyntää tasaisesti. Naisille taas ihannemiehen muotti on aina sama (aloituksessa kuvailtu). Suurin osa miehistä ymmärtää että heidän ei kannata haaveilla mistään missistä, sitä vastoin tavisnaisetkin saavat seksiin laatumiehiä ja kuvittelevat siksi oman tasonsa olevan korkeampi kuin mitä se on.

Vierailija
8/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin rakastan omaani nallekarhumaisen hieman pehmeää miestäni ylitse kaiken, palkka on keskitasoa muttei sittä ole minulle mitään väliä. Pituutta on se 180cm eikä haittaisi vaikka olisi vähemmän. Penis ei ole onneksi noin pitkä koska se sattuisi.

Vierailija
9/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei täyty mun kriteerit, ei jatkoon!

Vierailija
10/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina epäillyt, että mulla on vähän outo miesmaku. Ei nimittäin tällainen mies, jonka "suurin osa haluaa" näillä tiedoilla yhtään nappaa.

Vierailija
11/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt päiväunista vai todellisuudesta? Kyllähän ne miestenkin fantasiat liikkuvat eri sfäärissä kuin vähän ylipainoon taipuvainen persjalkainen toimistosihteeri Kannelmäestä vedenkestävässä takissa ja matalakorkoisissa kengissä. 

Vierailija
12/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Kyllä. Omalta puuttuu päkki mutta muutoin.

Lisäksi; puhdas, siisti, hyväntuoksuinen, hyvähampainen, komea, ei hörtsyjä, hyvästä perheestä, terve, ei laseja, hyvä iho, suuret kädet, ei omituisuuksia, hyvä luonne, ei alkoholiin menevä, lapsirakas, huumorin tajuinen, hauska, nokkela, fiksu...

Noin niiku alkuun.

Vierailija
13/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi oo mitään ensisijaisia tietoja mahdollisesta kumppanista. Kiinnostaisiko minun mieheni jos hän täyttäisi nuo kriteerit? Kiinnostaisi, mutta samoista syistä kuin tähänkin asti. Ala mukavaksi, itsenäiseksi, kiinnostavaksi, innostavaksi, seksuaaliseksi ja luotettavaksi, ja etsi itsellesi parasta ystävää jonka kanssa voi jakaa juuri sellaista arkea kuin haluaakin elää, ja sitä etsiessäsi tapaile katkeroitumatta ja avoin mielin kivoja ihmisiä, niin helpottaa vihdoin toi sunkin tuskasi.

...mut muista että aika harvalle kivalle kelpaa semmonen joka ei itse ole kiva.

Vierailija
14/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä, naiset tätä, diipadaapa. Yleistysten tonava ja ulinan isä aurinkoinen aloittelee taas perjantai-iltaa.

Vierailija
15/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat valmiita joustamaan omista kriteereistään huomattavan paljon enemmän kuin naiset. Lisäksi miehet viehättyvät keskenään hyvin eri tyyppisistä naisista, joten eri naistyypeille on kysyntää tasaisesti. Naisille taas ihannemiehen muotti on aina sama (aloituksessa kuvailtu). Suurin osa miehistä ymmärtää että heidän ei kannata haaveilla mistään missistä, sitä vastoin tavisnaisetkin saavat seksiin laatumiehiä ja kuvittelevat siksi oman tasonsa olevan korkeampi kuin mitä se on.

Eipäs, vaan osa tykkää punapigmenttihörökorvista. Näin se vain on.

t. Mulle kaikki irkku/britti/viikinkiläiset.

Vierailija
16/16 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehellä on nuo muut mutta six pack alkanut löystyä ja vuositulot miinuksella.