Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: rintaliiveihin liittyvät munaukset ja kommellukset?

Vierailija
10.03.2006 |

" Olivat olleet auditoriossa luennolla ja siskoni oli istunut ihan siinä eturivissä ja kesken luennon se luennoitsija oli sanonut siskolle että hän ihmettelee suuresti kuin ihmiset on noin kännykkäriippuvaisia et handsfree pitää tunnillakin roikkua korvassa kiinni.

Siskoni oli ollut ihan et hä,mitä, ja sit oli ruvennu tutkimaan tarkemmin asiaa niin kaarituki oli lähtenyt irti ja luikerrellut kauluksesta ulos ja töröttänyt tossa leuan alla topakasti kaarella!"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pukenu joskus pimeessä pushupit väärinpäin päälle.

Vierailija
2/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu kauppa reissu kulkea rintsikat auki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks rinta ja proteesi oli kotona siinä rintsikassa. =)

Vierailija
4/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sitte olla töissä päivä liivittömänä ja riippatissisenä c-kuppisena..

Toinen inhokommellus kävi viime kesänä häissä, tuntia aiemmin ostamani hienot liivit pettivät, yhtäkkiä petti toisen olkaimen ommel ja olkain roikkui selän puolella. Päällä tuolloin aavistuksen läpinäkyvä paita. Onneksi autossa oli vanhat liivit, jotka pystyin nyhräämään päälleni parkkipaikalla toivoen, että kukaan ei autoon kurkkisi = )

Kaaritukien irtoaminen oli ennen ongelmana. Sitten lakkasin ostamasta liivejä Seppälästä ja tsadaa, eipä törrötä kaarituet enää!

Vierailija
5/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten vaihvihkaa käsi paidan alle ja tissi paikoilleen...

Vierailija
6/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti käytän topattuja, koska nännit on isot, tummat ja aina asennossa. :/ Jostain syystä sorruin kuitenkin tuohon ym. yhdistelmään, ja kun myöhemmin katsoin tuona päivänä otettuja valokuvia, niin eiköhän ne " pojat" sieltä tuijota joka kuvassa. Oikein katseenkohdistajat...

Vierailija
7/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalla sitten laitoin automaatista nostamani setelin rintsikoiden sisään ja sanoin siskolle että pitäiskö huumorilla konnarille sit antaa se seteli sieltä.:D Ei siis tosiaan ollu tarkotus vaan piti laittaa se vielä lompakkoon...

No siinä se unohtu sitten ja konnari kun tuli lippua myymään niin sai melkosen kuuman setelin... Mua hävetti kyllä!! :D

Vierailija
8/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin laivalla aivan superihanan miehen. Päädyttiin sänkyyn, ja mulla oli pinttyneet (valkoisista harmaiksi) urheilurintsikat päällä. Häpeän vieläkin. Käytän nykyään pitsipushuppeja jopa salilla ja lenkillä. Mielellään mustia.

Vierailija
9/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin kesken kaiken, että keskeltä rintaani sojotti kaarituen metallinen tukitikku. Kangas oli antanut myötä ja ohut metallitikku oli

lävistänyt ohuen neleen. Näytti ikään kuin joku olisi iskenyt tikun pystyyn keskelle rintojani. Tilanteen tekee noloksi myös se, että ihmiset ympärilläni olivat liiketuttuja, eivät läheisiä ihmisiä, jotka olisivat kehdanneet huomauttaa asiasta..

Vierailija
10/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄälläni minulla oli pitkään kaapissa olleet, vanhahkot ja hiukan virttyneet ja väljät liivit. Ihan äkkiarvaamatta supsahti jotain lattialle. Kumarruttiin työkaverin kanssa katsomaan mikä se oli... Liivinsuojushan se sieltä läpsähti lattiaan (olin siis raskaana ja jouduin käyttämään liivinsuojia. Saman päivän aikana liivinsuojus pyrki myös puseroni kaula-aukosta ulos... Onneksi silloin olin yksin työhuoneessani. Arvaamattakin selvää kai, että liivit laitettiin kotona pika pikaa roskiin.

Vierailija
11/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienoisessa huppelissa opiskelijabileissä riehuin tanssilattialla ihan kunnolla ja pitkään. Vessassa käydessä tuntui paidan alla oudolta, ja huomasin että molemmat rinnat oli puoliksi pullahtaneet ulos liiveistä, paita (vielä tiukka malli) päällä näytti kuin mulla ois ollut rintojen sijaan kaksi epämääristä taikinamöykkyä. No, onneksi oli sen verta hämärää ja porukka humalassa että tuskin kovin moni huomasi. Mutta aika nolona olin, punastelin sitten yksin kopissa. Sen jälkeen on kunnolla tanssiessa tullut tavaksi aina tilaisuuden tullen tsekata että kaikki on siellä misää pitää :)

Vierailija
12/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iden sisältä liivinsuojukset. Kyllä nolottaa aina kun katsellaan ristiäiskuvia. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi