Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP on paska pankki

Vierailija
15.01.2026 |

Niillä ei toimi mikään. Viime vuonna ei olut yhtään kuukautta ilman jotain häiriöitä. Tuskin edes kovin montaa viikkoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on ihan yhtä paska.

Vierailija
2/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa Säästöpankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea on ihan yhtä paska.

30+ vuotta asiakkaana eikä koskaan mitään ongelmia. Joidenkin ihmisten elämä on täynnä ongelmia ja syy löytyy yleensä korvien välistä.

Vierailija
4/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen saanut huonoa palvelua useasta pankista (myös hyvää) ja kaikkein paskin oli kohdallani op.

Vierailija
5/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että vaikka olen ollut op:n asiakas 40 vuotta niin tänään oli ensimmäinen kerta kun yritin kirjautua pankkiin mobiili sovelluksella niin tuli että on huolto katko. Muulloin ei koskaan mitään ongelmia.

Vierailija
6/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea paskin.

Vierailija
7/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:llä on viime vuosina ja aikoina alkanut tulla ongelmia ja kun ongelmat alkoivat, niin sitten niitä onkin tullut tosi usein. Olen kymmeniä vuosia ollut asiakas, enkä muista, että olisi tämmöistä takavuosina ollut.

Vierailija
8/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko op verkkosivut toimii teillä?

Vierailija
9/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien välissä on se ongelma!

Vierailija
10/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP:llä on viime vuosina ja aikoina alkanut tulla ongelmia ja kun ongelmat alkoivat, niin sitten niitä onkin tullut tosi usein. Olen kymmeniä vuosia ollut asiakas, enkä muista, että olisi tämmöistä takavuosina ollut.

Minulla kerran s-pankissa kun kirjauduin sisään niin näin jonkun toisen tiedot. Kirjauduin äkkiä ulos ja toisella kerralla menin omalle tilille.

Vierailija
11/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että vaikka olen ollut op:n asiakas 40 vuotta niin tänään oli ensimmäinen kerta kun yritin kirjautua pankkiin mobiili sovelluksella niin tuli että on huolto katko. Muulloin ei koskaan mitään ongelmia.

Sama täällä.

Vierailija
12/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paska toimi

Vierailija
13/13 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi vieläkään ainakaan tietokoneen kautta. Turha siellä on roikkua hermojaan menettämässä. Huomenna katsotaan uudelleen, joko ovat osanneet huoltaa sivunsa. 😂 

Tämmöisten takia pidän aina hiukan käteistä kotona ja saldotiedot ym. oleelliset tideot myös paperilla ylhäällä ja maksukuoria varalla, jos ei pankin verkkosivut, ottoautomaatti tai maksukortti aina toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme