En jaksa enää oravanpyörää. Miten saada rahaa ilman palkkaa tai tukia?
Kommentit (83)
Menet rikkaisiin naimisiin ja alat elämään sen rikkaan siivellä. Tarviit hyvän ulkonäön ja kyvyn miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eläke
Minimieläkkeellä joutuu toimeentulotukiluukulle häpäisemään itseään, eli en voi kyl sitäkään suositella.
Naisena Of ja miehenä huumebisnes. Mutta nämäkin alkaa nopeasti tuntua työltä.
Ryhdy rikolliseksi? Vaikkapa poliitikkona voit vapaasti varastaa verovaroja ilman riskiä seurauksista.
Ostat arpoja, veikkaat tai alat myymään itseäsi. Varmemmin rahaa tulee kylläkin työnteolla.
Sijoittamalla, voittamalla, perimällä tai naimalla.
Mulla on yks tuttu, joka "tekee töitä" miehensä miljoonayrityksessä. Eli toisin sanoen välillä tekee jotain jos huvittaa, mutta yleensä vaan leikkii kotirouvaa, shoppailee ja sisustaa niiden ökytaloa. Niin ja tietenkin buukkailee taas seuraavaa ulkomaanreissua. Välillä käy kauneusleikkauksissa. Epämiellyttävä ja vaativa nirppanokka luonteeltaan, mutta vissiin ulkonäöltään miesten mieleen.
Ensiksi kaupunginvaltuustoon, kokouspalkkioita alkaa tippua.
Itsekkin mietin paljon tuota kysymystä aikoinaan, kun olin lähdössä palkkatyöstä pois.
Olen asunut jo vuosia keskellä metsää pienessä mökissä. Olen pääosin omavarainen, mutta jotain joudun ostamaan kaupasta. Kuluni ovat n. 300€ kk. Jos voisin luopua autosta niin kulut ainakin puolittuisivat, mutta se on pakko toistaiseksi olla kun lähimpään kauppaan on 45 km.
Myyn joka vuosi marjoja, se on oikeastaan ainoa tulonlähteeni. Viime vuonna myin marjoja n.1000€ edestä. Kova homma niitä oli kyllä kerätäkkin.
Olen aina elänyt pihisti ja palkkatyövuosilta on vielä vähän säästöjä jäljellä.
Näillä konsteilla minä elän täällä korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans tietenkin.
Ei tuolla enää kukaan tienaa, muutama kuminukke.
Kuminuket on syrjäyttänyt tekoälyllä luodut naiset eli luot tekoälyllä naisen Ig:n ja alat rahastaa ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin mietin paljon tuota kysymystä aikoinaan, kun olin lähdössä palkkatyöstä pois.
Olen asunut jo vuosia keskellä metsää pienessä mökissä. Olen pääosin omavarainen, mutta jotain joudun ostamaan kaupasta. Kuluni ovat n. 300€ kk. Jos voisin luopua autosta niin kulut ainakin puolittuisivat, mutta se on pakko toistaiseksi olla kun lähimpään kauppaan on 45 km.
Myyn joka vuosi marjoja, se on oikeastaan ainoa tulonlähteeni. Viime vuonna myin marjoja n.1000€ edestä. Kova homma niitä oli kyllä kerätäkkin.
Olen aina elänyt pihisti ja palkkatyövuosilta on vielä vähän säästöjä jäljellä.
Näillä konsteilla minä elän täällä korvessa.
Asutko yksin ja jos asut, niin onko yksinäistä? Eikö siellä korpimökissä tule hulluksi etenkin keskellä pimeintä talvea?
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin vi tun rotta!
Olen töissä, mietin juuri sitä että miten pääsisin työelämästä pois
Ap
Sijoittamalla. Jos sulla on esim. asunto, niin myy se ja sijoita rahat osinkoyhtiöihin, sellaisiin, jotka maksaa hyvää osinkoa. Esimerkiksi 100 000 euron sijoituksella osinkoyhtiöihin, jotka maksavat noin 10 % osingot, saat vuodessa osinkotuloja noin 10 000 euroa. Jos sinulla on 200 000 - 300 000 euron asunto, sillä saa jo ihan hyvät tulot, joilla voi elää. Jotkut tekee myös niin, että myyvät asuntonsa, muuttavat maalle halvempaan mökkiin ja kasvattavat ja kalastavat itse osan ruoasta.
Ei mitenkään.