Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus olin romantikko, joka olisi ollut ikionnellinen yhdestä naisesta...

Vierailija
18.11.2016 |

Ei sen ulkonäön kanssa olisi ollut NIIN paljon väliä enkä ikimaailmassa olisi voinut kuvitella pettäväni. Elämä vaan opettaa, että ihmiset ovat eläimiä. Naiset haluavat miehen, joka täyttää tietyt miehisyyden mittarit. luokkaa. Jos et niitä täytä, niin vedä käteen. Siis vedä käteen kirjaimellisesti koko loppuelämäsi, koska sun on vaikea saada ketään naista, paitsi ehkä joku sairaalloisen lihava.

Miksi sairaalloisen lihava ei sitten olisi hyvä? No aika vaikea sitä on itselleen perustella, kun on koko elämänsä urheillut tavoitteellisesti ja kovaa sekä muutenkin yrittänyt elää terveellisesti. En oikeastaan osaa kuvitella että tulen koskaan seurustelemaan vakavasti. Naiset on ihan kivoja jne, mutta mitään ehdotonta rakkautta ei ole. Jos olet ylikäveltävä heikko mies, niin nainen ei tule kunnioittamaan sinua. Ja tuskin tulee haluamaan seksiäkään kanssasi kovin pitkään. Ei siinä ole mitään romanttista. Se on lähinnä viidakon lakia: naiset tavoittelevat vahvoja miehiä ja pitävät heikkoja miehiä surkimuksina.

Ja älkää tulko sanomaan että olen rakentanut näkemykseni äidin peräkammarissa. Tuttavapariskuntien seuraaminen on yksi iso syy miksi ajattelen näin: katsot ympärillesi ketkä naiset kunnioittavat miehiään ja ketkä vähintäänkin alitajuisesti halveksivat, ketkä pettävät miehiään ja ketkä eivät vilkuilekaan muihin miehiin päin, millaiset miehet valittavat että vaimo ei anna seksiä ja millaiset saavat sitä kumppaniltaan aina kun haluavat. Eikä siinä mitään, kyllä parisuhteessa voi olla aitoa välittämistä jne. mutta mitään aitoa "rakastuin ihmiseen ja sen takia hän on aina se seksikkäin" -juttua ei ole olemassakaan. Enkä ole itse sen parempi. Jos seurustelisin ja tyttöystävä lihoisi 50 kiloa, niin tuskin pitäisin häntä enää seksikäänä. Kyllä se on parempi vaan panna suurta määrää naisia näin miehenä. Ei jää mitään kaduttavaa, ei kukaan sido sinua tai aseta ehtoja. Jos menen juttelemaan naiselle ja hän ei pidä minua viehättävänä, so what? Ja jos vaikka nainen alkaa arvostella minua, voin lähteä sanaa sanomatta kävelemään tilanteesta. Sen jälkeen voin kävellä pää pystyssä ja nainen tuntee itsensä nöyryytetyksi. Päätän siis itse, että annanko toisen riistää minulta jotain vai enkö. Parisuhteessa altistaa itsensä kaikenlaiselle paskalla ja viime kädessä sille, että "voit menettää tämän kaiken, jos et vasta pinnallisiin vaatimuksiini x, y ja z".

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden muumimukin nimeksi voisi laittaa "Mopojonne unelmoi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme