Tyttöystävän paras ystävä
Olen todella, todella katkera tyttöystävälleni. Hän on ollut parhaan kaverinsa kaveri kohta 10 vuotta ja rupesivat suunnittelemaan yhdessä jotain "10-vuotis juhlamatkaa" ulkomaille kahdestaan. Tyttöystävä ei juhli minun kanssani mitään erityisiä juhlapäiviä, ei postaile kanssani mitään rakkauskuvia someen (parhaan ystävänsä kanssa postaa toki, kuvatekstinä aina joku "mun ainoa oikea rakkaus")... Pahimmalta tuntuu, että ollessamme nuorempia, tyttöystäväni pakotti minut luopumaan parhaasta ystävästäni koska "ei sun ikäisellä kuulu olla noin läheistä ystävää". Nykyään minulla ei ole ollenkaan ystäviä ja tyttöystävä teilaa aina kaikki uudet ystäväehdokkaat. Hän nostaa parhaan ystävänsä aina jalustalle, on ottanut jo samanlaiset tatuoinnit samaan kohtaan, minun kanssani ei suostu ottamaan paritatuointeja. Viimeksi kun puhuttiin tästä sanoi, että jos käskisin luopua bestiksestä, hän jättäisi ennemmin minut. Olen sitä mieltä, että tuo heidän touhu ei ole normaalia, enkä voi sietää sitä. Pitäisikö erota?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Käy panee sitä tyttös bestistä niin loppuu se ystävyys ja säkin voit aloittaa uuden elämän.
Hah, tyttöystävän bestis on ihan heteronainen, ei onnistuisi. En sitä paitsi koskisi siihen horoon pitkällä tikullakaan... Hirveä kullinlutkuttaja.
Oletko ihan toope? Miksi et ota molempia?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet vain katkera, kun sinulla ei enää ole kavereita. Myönnät itsekin, että se entinen hyvä kaverisi ei ollut tervettä seuraa. Tuskin tyttöystävä kieltää hankkimasta uusia?
Ei varsinaisesti kiellä, mutta kukaan uusi kaverini ei hänelle kelpaa ja pakottaa lopettamaan yhteydenpidon heihin vetämällä järjettömiä mustasukkaisuuskohtauksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei seurustele kaverinsa kanssa, jos tää on niin "ihana"?
No älä muuta virka, kuomaseni! Olen kyllä joskus kysynytkin, vastaus on aina "se on mun ystävä ja sitäpaitsi seurustelee miehen kanssa". Mitä tuokin sitten tarkoittaa, en tiedä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aikas sairaalta tuo kaikki... Onko tyttöystävä kenties jollain tapaa narsistinen? Mollaa sinua, laittaa toiselle sijalla, joudut luopumaan omasta ystävästäsi... Melkein vaikuttaa myös kuin olisi rakastunut ystäväänsä ja sinua vain tahtoo hallita? Rakastatko sinä häntä oikeasti...?
Hän todellakin mollaa minua aina kaikessa... Olen lopettanut kaikki entiset harrastukset hänen takiaan. Ennen rakastin musiikkia ja taidetta, nykyään en harrasta enää kumpaakaan kun tyttöystävän mielestä olen surkea ja lapsellinen. Myös kaikki riidat ja ongelmat ovat aina minun vikani, jos hän on vaikka hukannut jonkin oman tavaransa, hän syyttää siitä minua. Jättää vaatteet ympäri kämppää ja sitten valittaa, kun en ole siivonnut. Pitää kyllä itse huolen ettei koskaan siivoa mitään, mikä on väärässä paikassa minun jäljiltäni.
En tosiaan tiedä rakastanko häntä enää. Meillä on yhteistä velkaa aika paljon ja hän ei pärjää rahallisesti yksin. Säälin häntä vähän ja olen hänen kanssaan, koska se nyt vain on niin. "Convenient". Eroaminen olisi niin monimutkaista. Mutta en halua katsella häntä ja hänen bestistään enää yhtään, ja haluan oman elämäni takaisin! Koen vain jotenkin olevani niin surkea ihminen, että minun onnellani ja tunteillani ei ole mitään väliä... Olen vain hänelle lämmin kainalo ja rahapussi.
No voihan vittu, ap täällä taas terve. Tyttöystävän piti tulla kotiin töiden jälkeen... Arvatkaa vaan tuliko viestiä, että ei tulekaan vaan lähtee viettämään iltaa bestiksensä kanssa. Ei siinä mitään, meillä vain oli itselläkin suunnitelmia tälle illalle ja huomenna on aikainen herätys erästä toista hommaa varten. Kaikki menee aina päin honkia tuon bestis-akan takia!
Vierailija kirjoitti:
No voihan vittu, ap täällä taas terve. Tyttöystävän piti tulla kotiin töiden jälkeen... Arvatkaa vaan tuliko viestiä, että ei tulekaan vaan lähtee viettämään iltaa bestiksensä kanssa. Ei siinä mitään, meillä vain oli itselläkin suunnitelmia tälle illalle ja huomenna on aikainen herätys erästä toista hommaa varten. Kaikki menee aina päin honkia tuon bestis-akan takia!
Hyvä ihminen, ole rohkea ja ota ero! Tollanen narsisti ei todellakaan ansaitse sua. Siis oikeesti, alko ihan ahdistaa sun puolesta! ( itsekin joutunut 3 kertaa narsistien uhriksi) Todellakin suosittelen katkaisemaan välit täysin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväsi on kaappi lesbo ja narsisti. Älä tuhlaa aikaa häneen (:
Se missään kaapissa oo, kun molemmat on naisia :D Mutta muusta olen samaa mieltä
Nyt sanon ihan tosissaan, että jätä se sika.
Kuulostaa siltä, että olet vain katkera, kun sinulla ei enää ole kavereita. Myönnät itsekin, että se entinen hyvä kaverisi ei ollut tervettä seuraa. Tuskin tyttöystävä kieltää hankkimasta uusia?