Kaikki ongelmat kertyy aina yhdelle henkilölle, jos ihminen on ruma kasvoista tai hiljainen perusluonteeltaan
Sitten tulee tosi pahoja ongelmia, ja syntyy noidankehä, josta ei pääse ulos. Tulee masennus, opinnot ei suju, sosiaalisten tilanteiden pelko, huono itsetunto ja kaiken kukkuraksi töihin on mahdotonta päästä ellei ole ulospäinsuuntaunut ja menestyjä. Ja menestyminen on helppoa jos on ulospäinsuuntaunut tai hyvännäköinen. Jne.
Sitten tulee ylipaino ja huonot elintavat masennuksen ja toivottomuuden takia, ja kaikki siis alkanut yhdestä luonteenpiirteestä tai ulkonäöstä, joka aiheuttaa sen, että kaikki kaatuu elämässä päälle eikä itsestä ole mihinkään.
Ei mulla muuta
Kommentit (43)
Voi luoja mitä masistelua täällä. Tosi ahdistaa. Itellä on nyt tosi huono ajanjakso ja todella melkeinpä peiton alla menee päivät. Mutta haluan uskoa, että täältä vielä noustaan. Pyytäkää apua. Itse olen epäsosiaalinen ja se vaikeuttaa kaikkea. Ja epäonnistumisia tullu lähiaikoina liikaa ja ne lannistaa. Joskus oon niin maassa, että tuntuuu ettei tulevaisuudessa ole mitään mulle. Mutta oikeasti pitää olla oikea asenne. Ja itse sen onnellisuuden tekee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä se klassinen "Ei rumia ihmisiä ole olemassa, kyllä jokaisessa on jotain kaunista!"
Niin, kun menee meikkiopastukseen, pukeutumisneuvojalle ja värianalyysiin, simsalabim ongelmat katoavat kuin itsestään! Mee vaikka lenkille, kato kun on niin kaunis ilmakin! Joo vaikka silmäsi roikkuisivat ulkona, naamasi tursuaisi paiseita ja korvasi vuotaisivat visvaa, kyllä sussa on varmaan silti jotain kaunista - et vain ole oppinut korostamaan parhaita puoliasi kunnolla! Kato oikeanvärinen luomiväri tekis sullekin ihmeitä, raikastais ilmettä tosi kivasti, eix nii???!!!
Kyllä ihminen pystyy mihin tahansa, kunhan vain tsemppaa ja suhtautuu positiivisesti! Neliraajahalvaantuneesta voi tulla olympiavoittaja, ja koomapotilas voi voittaa fysiikan Nobelin! Se on vain itsestä kiinni!
Vau... vertaat halvaantunutta ja koomapotilasta ihmiseen jonka ongelmana on "huono itsetunto"?
Nyt on tainnu ongelmat hieman paisua omassa päässä... niitä vähättelemättä.
En vertaa enkä rinnasta. Ehkä tarkoitukseni oli ivailla yltiöpositiivisille tyypeille, jotka vähättelevät toisten ongelmia.
Neliraajahalvaushan ei tunnu niin pahalta, kun on käynyt pukeutumisneuvojalla, vai kuinka? Eikä palovamma näytä enää yhtä pahalta, jos osaa valita itselle sopivan luomivärisävyn. Vaikka ÄO olisi 70, ei sen pidä antaa haitata - kyllähän kuka tahansa voi valmistua vaikka lääketieteen tohtoriksi, se on vain itsestä kiinni! Ehkä värianalyysissa käyminen edesauttaisi oppimista. Ulkoinenhan heijastaa sisintä, vai miten se menikään?
Siteeraan tässä vielä Marco Bjurströmiä: "Naminami ja pusipusi!" Älä pingota, mene vaikka lenkille.
Hei olisiko halukkaita,oikeasti kasvoiltaan rumia jakamaan kokemuksia ja purkamaan puolin ja toisin oloja sähköpostitse?olisi mahtavaa! T.oikeasti ruma