X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!
Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:
Boys
Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)
Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)
Girls
Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)
Overs
Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)
Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)
Groups
5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)
Kommentit (1246)
Saaran eilisen esityksen taustat oli liian kovalla mun mielestä. Joku siinä meni pieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt ja Saara kummatkin tosi hyviä mutta erilaisia.
Saaran eilinen esitys oli mahtava. Kuuntelin 3 kertaa kuulokkeiden kanssa ja joka kerta itkin.
Ongelma on se että Saara on ulkomaalainen ja se vaikuttaa asiaan.Jos minä saisin päättää kuka sen joulusinkun tekee niin ottaisin sekä Saaran että Mattin studioon ja antaisin kansalle jouluiloa koko rahalla.
Tai sitten Matt ja Nicole kaksin studiossa, vain kliseiset brittiläiset jouluvalot valaistuksena ja he saisivat sitten nauttia yhdessä jouluiloa ja toisistaan.
Voi herranpieksut enää 1h 12min
Saara ja Ryan joutuu Sing offiin tänään
Jos nyt sattuisi käymään niin että Saara joutuu sing offiin siinäkin on hyvä puolensa: saamme kuulla Saaran laulua jo tänään :)
Saaran pudotuskamppailut ovat toimineet tässä kisassa hänen hyväkseen, hän sai niissä esittää itse valitsemiaan kappaleita ja tuli sitäkin kautta yleisölle tutuksi. Nyt tilanne on jo muuttunut ja Saarasta on jo tullut isommankin joukon suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran eilinen esitys oli mahtava. Kuuntelin 3 kertaa kuulokkeiden kanssa ja joka kerta itkin.
Ongelma on se että Saara on ulkomaalainen ja se vaikuttaa asiaan.Jos minä saisin päättää kuka sen joulusinkun tekee niin ottaisin sekä Saaran että Mattin studioon ja antaisin kansalle jouluiloa koko rahalla.
No ei nuo kaksi sovi yhteen, ajatelkaa nyt vähän. Kolmikymppinen emäntä ja nuori juippi tennareissa.
Alkaako tuloslähetys nyt klo 21 vai 22?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo kaksi sovi yhteen, ajatelkaa nyt vähän. Kolmikymppinen emäntä ja nuori juippi tennareissa.
Kuka nyt heitä oli yhteen parittamassakaan? Laulullisesti sopisivat yhteen. Ja Mattillä ja Saaralla on 6 vuotta ikäeroa...
Vierailija kirjoitti:
Alkaako tuloslähetys nyt klo 21 vai 22?
22 sekä lauantaina että sunnuntaina
Lähetys alkaa klo 22.00
Onko muuten Henry Laasanen kommentoinut Saara Aallon uraa? En osaa muodostaa mielipidettäni ilman Henkan näkemystä.
Moni on varma Saaran tippumisesta, itse olen sitä mieltä että tänään tippuu joko Ryan tai Honey G.
Saara on ollut mielestäni parhaimmillaan juuri sing offeissa. Eli aina silloin kun itse on saanut valita omat kappaleensa. Siksi mietityttää, miksi tuotanto ei voi antaa Saaran edes kerran valita omaa teemakappalettaan?
Nämä Saaran virallisiin teemoihin valitut kappaleet kun on aina yksinomaan tuotannon valitsemia, ja aina enemmän ja vähemmän latteita tai epäonnistuneita. Se Disco-veto oli hyvä, mutta muuten täytyy ihmetellä...
Jännittää niin kamalasti että ruoka ei maistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Matti tennareillaan laula vaan äänellään? Ihan hyvin voisivat tehdä joulun ykkössinglen ja murskata vanhoja ennätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Saara on ollut mielestäni parhaimmillaan juuri sing offeissa. Eli aina silloin kun itse on saanut valita omat kappaleensa. Siksi mietityttää, miksi tuotanto ei voi antaa Saaran edes kerran valita omaa teemakappalettaan?
Nämä Saaran virallisiin teemoihin valitut kappaleet kun on aina yksinomaan tuotannon valitsemia, ja aina enemmän ja vähemmän latteita tai epäonnistuneita. Se Disco-veto oli hyvä, mutta muuten täytyy ihmetellä...
Minä olen kyllä tykännyt hyvin monesta Saaran kappalevalinnasta. River deep mountain high, Oh so quiet (napakymppi!), Enough is enough ja tästäkin pidin.
Instagramin xfactorin mystorysta näkee että Emilyllä on päällä joku kunnon glitter juttu ja meikkiä laitetaan paljon. Voi olla että Sing off look.. useasti juuri ne artistit on olleet kaikista päntätyimpiä jotka siinä olleet.
Tietenkin olisi pettynyt, muotoilin sen väärin. Tarkoitin, että kaiken sen pettymyksen lomassa joka JOKAISELLA kilpailijalla putoamisen kohdalla tulisi, olisi varmasti kuitenkin silti onnellinen ja kiitollinen mahdollisuudestaan olla kilpailussa ja kuinka paljon se on hänen uralleen antanut ja tulee mahdollisesti antamaan vastedeskin.