Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!

Vierailija
18.11.2016 |

Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:

Boys

Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)

Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)

Girls

Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)

Overs

Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)

Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)

Groups

5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)

Kommentit (1246)

Vierailija
761/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muuten itkenyt pudotuksessa? Siis kun on itse pudonnut.

Bratavio ei itkenyt

Freddie ei itkenyt

Relley ei kai itkenyt?

Giftyllä oli vaan epäuskoinen bitchface

Entä 4 of diamondsin jäsenet?

Samin ilme ei värähtänytään

Emilyn voisin kyllä kuvitella itkevän. Entäs Saara sitten? Ehkä kiitollisuudesta, ei niinkään kauheasta pettymyksestä ja surusta :)

Kyllä Saara voi hyvinkin itkeä pettymyksestä, ihminenhän hänkin on. Välillä tuntuu, että Saara on nostettu jonkinlaiselle jumalalliselle jalustalle superfanien toimesta. Saara on ihan  tavisihminen ja tuntee ihan samoja tunteita kuin muutkin kilpailijat. Ja tippuessaan on varmasti pettynyt ja surullinen eikä vaan kiitollinen. Antakaa Saaran olla sellainen kuin on, älkääkä vetäkö koko hommaa ihan överiksi.

Tietenkin olisi pettynyt, muotoilin sen väärin. Tarkoitin, että kaiken sen pettymyksen lomassa joka JOKAISELLA kilpailijalla putoamisen kohdalla tulisi, olisi varmasti kuitenkin silti onnellinen ja kiitollinen mahdollisuudestaan olla kilpailussa ja kuinka paljon se on hänen uralleen antanut ja tulee mahdollisesti antamaan vastedeskin.

Vierailija
762/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran eilisen esityksen taustat oli liian kovalla mun mielestä. Joku siinä meni pieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matt ja Saara kummatkin tosi hyviä mutta erilaisia.

Saaran eilinen esitys oli mahtava. Kuuntelin 3 kertaa kuulokkeiden kanssa ja joka kerta itkin.

Ongelma on se että Saara on ulkomaalainen ja se vaikuttaa asiaan.

Jos minä saisin päättää kuka sen joulusinkun tekee niin ottaisin sekä Saaran että Mattin studioon ja antaisin kansalle jouluiloa koko rahalla.

Tai sitten Matt ja Nicole kaksin studiossa, vain kliseiset brittiläiset jouluvalot valaistuksena ja he saisivat sitten nauttia yhdessä jouluiloa ja toisistaan.

Vierailija
764/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranpieksut enää 1h 12min

Vierailija
765/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Ryan joutuu Sing offiin tänään

Vierailija
766/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sattuisi käymään niin että Saara joutuu sing offiin siinäkin on hyvä puolensa: saamme kuulla Saaran laulua jo tänään :)

Saaran pudotuskamppailut ovat toimineet tässä kisassa hänen hyväkseen, hän sai niissä esittää itse valitsemiaan kappaleita ja tuli sitäkin kautta yleisölle tutuksi. Nyt tilanne on jo muuttunut ja Saarasta on jo tullut isommankin joukon suosikki. 

Vierailija
767/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran eilinen esitys oli mahtava. Kuuntelin 3 kertaa kuulokkeiden kanssa ja joka kerta itkin.

Jos minä saisin päättää kuka sen joulusinkun tekee niin ottaisin sekä Saaran että Mattin studioon ja antaisin kansalle jouluiloa koko rahalla.

No ei nuo kaksi sovi yhteen, ajatelkaa nyt vähän. Kolmikymppinen emäntä ja nuori juippi tennareissa.

Vierailija
768/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako tuloslähetys nyt klo 21 vai 22?

Vierailija
769/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nuo kaksi sovi yhteen, ajatelkaa nyt vähän. Kolmikymppinen emäntä ja nuori juippi tennareissa.

Kuka nyt heitä oli yhteen parittamassakaan? Laulullisesti sopisivat yhteen. Ja Mattillä ja Saaralla on 6 vuotta ikäeroa...

Vierailija
770/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako tuloslähetys nyt klo 21 vai 22?

22 sekä lauantaina että sunnuntaina

Vierailija
771/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetys alkaa klo 22.00

http://www.filmon.tv/tv/itv1

Vierailija
772/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten Henry Laasanen kommentoinut Saara Aallon uraa? En osaa muodostaa mielipidettäni ilman Henkan näkemystä.

Vierailija
773/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on varma Saaran tippumisesta, itse olen sitä mieltä että tänään tippuu joko Ryan tai Honey G.

Vierailija
774/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk alle 40min

Vierailija
775/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on ollut mielestäni parhaimmillaan juuri sing offeissa. Eli aina silloin kun itse on saanut valita omat kappaleensa. Siksi mietityttää, miksi tuotanto ei voi antaa Saaran edes kerran valita omaa teemakappalettaan?

Nämä Saaran virallisiin teemoihin valitut kappaleet kun on aina yksinomaan tuotannon valitsemia, ja aina enemmän ja vähemmän latteita tai epäonnistuneita. Se Disco-veto oli hyvä, mutta muuten täytyy ihmetellä...

Vierailija
776/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää niin kamalasti että ruoka ei maistu!

Vierailija
777/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Matti tennareillaan laula vaan äänellään? Ihan hyvin voisivat tehdä joulun ykkössinglen ja murskata vanhoja ennätyksiä.

Vierailija
778/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on ollut mielestäni parhaimmillaan juuri sing offeissa. Eli aina silloin kun itse on saanut valita omat kappaleensa. Siksi mietityttää, miksi tuotanto ei voi antaa Saaran edes kerran valita omaa teemakappalettaan?

Nämä Saaran virallisiin teemoihin valitut kappaleet kun on aina yksinomaan tuotannon valitsemia, ja aina enemmän ja vähemmän latteita tai epäonnistuneita. Se Disco-veto oli hyvä, mutta muuten täytyy ihmetellä...

Minä olen kyllä tykännyt hyvin monesta Saaran kappalevalinnasta. River deep mountain high, Oh so quiet (napakymppi!), Enough is enough ja tästäkin pidin.

Vierailija
779/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan tippuu.

Vierailija
780/1246 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramin xfactorin mystorysta näkee että Emilyllä on päällä joku kunnon glitter juttu ja meikkiä laitetaan paljon. Voi olla että Sing off look.. useasti juuri ne artistit on olleet kaikista päntätyimpiä jotka siinä olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän