Miehillä paskat sosiaaliset taidot?
Tinderissa tulee osumia. 70% ei aloita keskustelua. Ne jotka aloittaa, viestit on tätä luokkaa: "Moi, mitä kuuluu?," "Oot kaunis", "😘". Sitten kysyt jotain, kysymykseen vastataan kahella sanalla jotka ei herätä mitään mielenkiintoa eikä kysytä mitään takaisin...
Kommentit (15)
Tinderissä ei ole tapana jutella, sieltä etsitään panoseuraa ja potentiaaliset kumppanit pystyy karsimaan lyhyilläkin lauseilla. Jos nyt joku maata mullistava kultakimpale tulee vastaan niin sitten laitetaan kaikki mitä äikän maikka ja dr.phil opetti peliin.
Sekä miehille että naisille opetetaan että välinpitämättömyys ja kiireisen esittäminen on hyvä strategia.
Osa on myös kyynistyneitä ja katkeria kun heille on oltu tuollaisia.
Osa on juntteja tai niin nuoria etteivät ole vielä kehittyneet omalle huipputasolleen.
Ne supliikkimiehet on treffeillä ja pian parisuhteessa, eikä Tinderiä vahtimassa. Luonnollisesti sinne Tinderiin jäävät pyörimään ne, joilla se softa ei kovin tehokkaasti edesauta pariutumista.
Millaisia keskusteluja AP puolestaan aloittaa? "Onx sullakin marimekon verhot? Siistii!"
Hyvät sosiaaliset taidot ovat pääasiassa taitoja, joita tarvitaan ja käytetään henkilökohtaisessa kontaktissa. Jonkin laitteen kautta tapahtuva kommunikaatio on kuitenkin ihmisluonnolle outoa. Kirjeen kirjoittaminen on asia erikseen, siinä ei edes oleteta saatavan heti vastausta.
Itse tein treffiprofiilin toiseen paikkaan ja tosiaan viestit mitä saan, tai mihin minulle vastataan on juuri sellaisia lyhyitä ja niissä ei tunnu olevan mitään sisältöä. Yksi kysyi että missä päin asustelen ja mitä teen, niin totakai sitten kerroin missä asun ja mitä teen ja tykkään harrastella... vastaus oli "ok..." ja sen jälkeen "mites tästä eteenpäin?" tuli heti sellainen olo, että jaha, ei kiitos.
Joo olen sosiaalisesti kömpelö enkä saa ikinä pillua.
T.M
Ehkä et vaan ole riittävän kiinnostava.
En ole kiinnostunut löytämään Tinderin kautta seuraa, on vain kiva katsella millaisia tyyppejä siellä on. Tietenkin jos joku minulle laittaa viestiä niin vastaan jotain, mutta oikeastaan aniharvan kanssa syntyy mitään kiinnostavaa keskustelua.
Supliikkityypit ovat huomionkipeitä markkinapellejä. Vähäpuheisen kanssa onnistuu paremmin
Vierailija kirjoitti:
Tinderissa tulee osumia. 70% ei aloita keskustelua. Ne jotka aloittaa, viestit on tätä luokkaa: "Moi, mitä kuuluu?," "Oot kaunis", "😘". Sitten kysyt jotain, kysymykseen vastataan kahella sanalla jotka ei herätä mitään mielenkiintoa eikä kysytä mitään takaisin...
Sulla ei taida olla ihan käsitystä siitä miten turhauttavaa se on kirjoitella kymmenien lauseiden pituisia lepertelyjä saamatta koskaan edes vaivaista "kiitos, mutta ei kiitos" vastausta takaisin. Sanoisin jopa, että kokemuksen perusteella sosiaaliset kohteliaisuustaidot puuttuu ennemminkin naisilta. Se tylsä kysymys on yleensä kommunikaation avaus, jolla kokeillaan ollaako siellä edes hereillä/paikalla/aiotaanko vastata. On paljon kivempi vastata pidemmin jos nainen on edes vastannut takaisin "moi".
Vierailija kirjoitti:
Itse tein treffiprofiilin toiseen paikkaan ja tosiaan viestit mitä saan, tai mihin minulle vastataan on juuri sellaisia lyhyitä ja niissä ei tunnu olevan mitään sisältöä. Yksi kysyi että missä päin asustelen ja mitä teen, niin totakai sitten kerroin missä asun ja mitä teen ja tykkään harrastella... vastaus oli "ok..." ja sen jälkeen "mites tästä eteenpäin?" tuli heti sellainen olo, että jaha, ei kiitos.
Joo, älä vaan itse yritä yhtään viedä keskustelua eteenpäin, sehän on pelkästään miehen tehtävä. *huokaus*
rrwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, älä vaan itse yritä yhtään viedä keskustelua eteenpäin, sehän on pelkästään miehen tehtävä. *huokaus*
Niin, kenelläkäs ne paskat sosiaaliset taidot sitten olikaan?
Toisaalta kun ajattelee, että naiset ei tee aloitteita ollenkaan, niin joku miehen kömpelö aloite on kuitenkin aina lähtökohdiltaan 100% sosiaalisesti taitavampi kuin naisen passiivinen odottelu.
Muut vain ovat sinua mielenkiintoisempia. Voimaantunut mies testaa naisia tuolla tavalla ajan säästämiseksi. A-luokan naaraat vastaavat paremmin, sinä jäät lehdelle soittelemaan.