Pissaatko suihkussa?
Ja jos et, niin mikset? Itse pissaan aina jos pissattaa.
Kommentit (24)
Pätee muuten aikuisiin sama kun lapsiin. Kun laitat suihkun päälle, välittömästi tulee tarve pissata, ainakin minuun :) Siksi yritän muistaa käydä pissalla just ennen suihkuun menoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos mies ei satu olee myös minu kans suihkussa. Meillä on myös kylpyhuoneen ovessa ikkuna niin katson aina ettei mies tule urkkimaan ku oon pissalla. Hän nimittäin käy vähännäliä vasitella kyttäämässä ja nauraa ja ilmeilee.
Siis meetkö kyykkyyn kun pissaat suihkussa? :D Mä ainakin lorottelen ihan seisaaltaan.
Ihan seisaaltaan minäkin mutta kyllähän se näkyy silti :D Eteenki uimahallissa tullut nähtyä ihmisiä jotka ei ymmärrä kuinka hyvin heidän pissaaminen näkyy. Lapsena ku tuli ihmisiä vähä kytättyä..
Vierailija kirjoitti:
Pätee muuten aikuisiin sama kun lapsiin. Kun laitat suihkun päälle, välittömästi tulee tarve pissata, ainakin minuun :) Siksi yritän muistaa käydä pissalla just ennen suihkuun menoa. :D
Eipä iske suihkun takia hätä. Ehkä olet jotenkin ehdollistunut? Pissaan silti toisinaan, jos on ollut jo hätä valmiiksi.
Onneksi ei tarvitse ollakaan hieno nainen!
(eri)