Pissaatko suihkussa?
Ja jos et, niin mikset? Itse pissaan aina jos pissattaa.
Kommentit (24)
Aina, ja väännän myös torttelsonit.
En, koska en muutenkaan kuseksi lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä on oletuksena se, että suihku on päällä ja suihkuvesihän päätyy ihan samaan viemäriin, kuin pöntön likavesi. Eli asiasta on ihan turha sievistellä, se on ihan sama kusetko pönttöön vai suihkuun.
rwrwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä on oletuksena se, että suihku on päällä ja suihkuvesihän päätyy ihan samaan viemäriin, kuin pöntön likavesi. Eli asiasta on ihan turha sievistellä, se on ihan sama kusetko pönttöön vai suihkuun.
Meidän pöntön huuhteluvedet ei kierrä suihkutilan lattian kautta mutta saattaahan se olla että nykytaloissa on eri meininki kun halpa putkimies on tehnyt omia viritelmiään.
rwrwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mihin se päätyy. Mun lattialla ei kusi haise, kuten ei mun lattiakaivossakaan.
Pissaan toki, säästää vettäkin siinä.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka pissaavat suihkuun ja valehtelijoita.
En kotona mutta lomalla hotellihuoneessa kyllä.
Jos olen jo suihkussa ja mua rupee siellä pissattamaan, niin kyllä, en minä nyt sen takia pöntölle erikseen mene. Mitä haittaa siitä voi olla? Seison ammeessa, joten ei se pissa ainakaan ympäriinsä roisku.
Entisessä kämpässä joo, nykyisessä en tykkää kun suihkukaapin viemäri vetää niin hitaasti että joutuu sitten seisomaan koko loppusuihkun kusessa.
Mitä ihmettä se muille kuuluu, missä kukakin pissii! Mielestäni on aika pervoa osoittaa kiinnostusta sitä kohtaan!
Kyllä jos mies ei satu olee myös minu kans suihkussa. Meillä on myös kylpyhuoneen ovessa ikkuna niin katson aina ettei mies tule urkkimaan ku oon pissalla. Hän nimittäin käy vähännäliä vasitella kyttäämässä ja nauraa ja ilmeilee.
En, koska mulla on pönttö suihkuhuoneessa. Mun mielestä todella epäviehättävää, tulisi tosi alhainen olo. Enemmän 6-vuotiaiden juttu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos mies ei satu olee myös minu kans suihkussa. Meillä on myös kylpyhuoneen ovessa ikkuna niin katson aina ettei mies tule urkkimaan ku oon pissalla. Hän nimittäin käy vähännäliä vasitella kyttäämässä ja nauraa ja ilmeilee.
Siis meetkö kyykkyyn kun pissaat suihkussa? :D Mä ainakin lorottelen ihan seisaaltaan.
Kyllä, se on sellaista arjen ajansäästöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis meetkö kyykkyyn kun pissaat suihkussa? :D Mä ainakin lorottelen ihan seisaaltaan.
Miehet pissaavat seisaaltaan. Naiset eivät, ainakaan hienot naiset.
Pissaan, koska mä voin.