Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä vanhainkotiin

Vierailija
17.11.2016 |

Hoitajat kohtelivat vanhuksia kaltoin: Käsi sidottiin sänkyyn, tyyny painettiin naamaan http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000002397112.html?utm_source=vie…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kunnassa rikkaat ja vaikutusvaltaiset pääsevät parhaimpiin hoitopaikkoihin. Eihän se nyt kävisi, että joku juoppo olisi samassa paikassa minun fiksun kanssa.

Vierailija
22/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itsemurhan kun en enää pysty huolehtimaan itsestäni.

Jep, tämä on ollut minulle itsestäänselvyys aina. Ennemmin päätän itse elämäni kun menen kärsimään ja kidutettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummoni oli käsi köytettynä sängyn laitaan kuukausia. (Toista ei tarvinnut, kun se olivhalvaantunut.) Ihan kauheaa. Kysyin hoitajilta ja sanoivat, että raapii ihoaan liikaa ja tulee ihottumaan. Olin liian kokematon sanomaan sitten vastaan ammattilaisille. Kaduttaa ja ahdistaa! Olisi pitänyt tehdä jotain.

Vierailija
24/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat pääsevät tietysti rahalla hyvään hoitoon. Monta tuhatta euroa kuussa.

Vierailija
25/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummoni oli käsi köytettynä sängyn laitaan kuukausia. (Toista ei tarvinnut, kun se olivhalvaantunut.) Ihan kauheaa. Kysyin hoitajilta ja sanoivat, että raapii ihoaan liikaa ja tulee ihottumaan. Olin liian kokematon sanomaan sitten vastaan ammattilaisille. Kaduttaa ja ahdistaa! Olisi pitänyt tehdä jotain.

Voin kuvitella miltä tuntuu kun ei pysty raapimaan jos kutiaa. Ehkä pitäisi selvittää kutinan syy. Itsellä ainakin niin kuiva iho että sitä rasvaan Tummelilla.

Vierailija
26/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se on mua ahdistanut, että mummoani varmaan kutisi edelleen ja ei voinut raapia. Tuohan on kidutusta. Törkeää kidutusta.

Vierailija
27/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon eutanasian, en tahdo vanhainkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän