Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloe vaarallista maksalle

Vierailija
17.11.2016 |

Ties kuinka mones kerta, kun tästä uutisoidaan. Kauanko vielä menee, ennenkuin nämä litkut ymmärtään kieltää Suomessa?

Yleinen terveysjuoma ei ehkä olekaan niin terveellistä
Aloe vera -juomat nauttivat terveellisen ja hyvinvointia edistävän juoman maineesta. Norjalaisen elintarvikeviraston tutkimus kertoo kuitenkin jotain aivan muuta.
http://www.iltalehti.fi/terveys/201611172200028915_tr.shtml

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse join vain yhden putelin enkä ryhtynyt eräänkin jenkkifirman lypsylehmäksi. Terveys siinä ois mennyt, ja rahat.

Vierailija
2/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt sitä 20v  vaan palovammoihin. En ole käynyt mielessäkään käyttää sisäisesti. Maalaisjärki.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. nesteeseen uskominen on eräänalainen uskonto. Jos uskoo kivenkovaan, että ko. juoma parantaa kaikki maailman vaivat, niin turha sellaiselle ihmiselle on järkeä puhua.

Vierailija
4/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää että tuota myydään suomessakin.. :/

Vierailija
5/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sukulaiseni joka myy kyseisiä tuotteita, niin on todella raivostuttava, kun jopa jouluna, kun kokoonnutaan yhteen,  niin hullunkiilto silmissä yrittää niitä myydä!!  Todella ahdistavaa ajatuskin, että taas joulun pyhät menee aloen ylistystä kuunnellen.

Vierailija
6/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse join vain yhden putelin enkä ryhtynyt eräänkin jenkkifirman lypsylehmäksi. Terveys siinä ois mennyt, ja rahat.

Sama juttu!

Vierailija
7/7 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups tämä juttu on hyvä mahd. monen lukea..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme