Ei ikinä vanhainkotiin
Hoitajat kohtelivat vanhuksia kaltoin: Käsi sidottiin sänkyyn, tyyny painettiin naamaan http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000002397112.html?utm_source=vie…
Kommentit (27)
No mihinkäs sitten ajattelit, kun et enää kotona pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vanhainkodissa töissä 7v ja tiedän mitä se on. Tämän vuoksi kannatan eutanasiaa.
Eli sen sijaan, että vaadittaisiin, että asiat laitetaan vanhustenhoidossa kuntoon, vanhuksilta pitäisi ottaa nirri pois? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vanhainkodissa töissä 7v ja tiedän mitä se on. Tämän vuoksi kannatan eutanasiaa.
Eli sen sijaan, että vaadittaisiin, että asiat laitetaan vanhustenhoidossa kuntoon, vanhuksilta pitäisi ottaa nirri pois? :O
3 jatkaa: Juuri tämän vuoksi en kannata eutanasiaa.
Mikä on vaihtoehto? - Täytynee kuolla sitten varmaan nuorena, joka nyt tällä hetkellä ei myöskään houkuta ajatuksena.
Teen itsemurhan kun en enää pysty huolehtimaan itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä asioita saada kuntoon. Olin vanhainkodissa 90-luvun aikana. Ensinnäkin suurin osa työntekijöistä on sellaisia ketkä ei muualle kelpaa.
Kauheita henkilöstöriitoja, alkoholismia, lääkkeiden väärinkäyttäjiä. Syötiin jopa potilaiden ruuat. Tupakilla istuttiin jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Teen itsemurhan kun en enää pysty huolehtimaan itsestäni.
Olen yrittänyt, ei se niin helppoa ole.
Vierailija kirjoitti:
No mihinkäs sitten ajattelit, kun et enää kotona pärjää?
Myyn asuntoni ja ostan eutanasian.
Kannattaa lopettaa down-shiftaaminen ja alkaa säästämään vanhuuden varalle. Vaikkei käärinliinoissa ole taskuja, rahoille voi olla vanhana käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa down-shiftaaminen ja alkaa säästämään vanhuuden varalle. Vaikkei käärinliinoissa ole taskuja, rahoille voi olla vanhana käyttöä.
Saan hyvät käärinliinat kun realisoin omaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Rahoille käyttöä paskassa hoitokodissa?
Minulla ei ainakaan paljoa ole mistä säästää, kun verotus on niin kova. Ihmettelen mihin ne verovarat käytetään. Ei ainakaan vanhusten hoitoon.
If you gonna die. Die with your boots on if you gonna die.
Kannattaa katsoa että on hyvässä kunnossa.
Eikä anneta periksi.
Pitää olla sen verran rahaa säästössä, että voi palkata oman nauravaisen ja iloisen hoitsun vaikka Thaimaasta :)
http://orig04.deviantart.net/305e/f/2013/021/6/7/gruppenfoto_thai_by_virtual3dart-d5s7zsi.jpg
Sairasta meininkiä, kuten Ruskeassa Talossa!
Erittäin harva oikeasti haluaa hoidettavaksi.
Aion ostaa kotiin palvelut. Eutanasian haen vaikka ulkomailta. Realisoin omaisuuteni.
Siinä viesti päättäjille, emme halua teidän ala-arvoisiin sardiinipurkkeihin.