Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoitko (suhteen alkuvaiheessa) puolisosi pukeutumista ja hän sinun?

N34
17.11.2016 |

Olen vähän ihmeissäni kun en ole tottunut tällaiseen. Uusi miesystävä kysyi suhteen alussa, millaisia vaatteita haluaisin hänen pitävän tai mitkä hänelle mun mielestä sopii. Sitten hän hetken päästä kertoi millaiset vaatteet mulle hänen mielestään sopii ja mitkä ei. Tuli sellainen olo ettei hän tykkää tietyistä vartaloni piirteistä, vaikka kovasti kehui ja kehuu vartaloani. Olen siis ihan perusmitoissa oleva s-kokoinen henkilö. Hän ei myöskään muutoin ole mikään pinnallinen tyyppi, huomattavasti pahempiakin olen tavannut!

En ole tottunut tällaiseen, en olisi edes halunnut sanoa mitkä vaatteet hänelle sopii, enkä muistaakseni tarkalleen sanonutkaan. Olen niin tottunut siihen, että ihmisillä on oma ja aika persoonaallinenkin maku pukeutumisen suhteen, ettei ole edes tullut mieleen puuttua siihen. Tästä on jo yli vuosi aikaa, mutta asia on jäänyt mietityttämään. En ole edes naisystävien mukana vaateostoksilla tottunut sanomaan, että tuo vaate sopii sinulle paremmin kuin joku toinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoitu kumpikaan.

Mutta jos ja kun näin jonkun vaatekappaleen, joka mielestäni miehelleni sopisi esim. joku tietynlainen tai värinen neule, niin sitten ostin sen hänelle, enkä sen enempää hänelle itselle alkanut sitä selittelemään. Samanlailla kuin nykyään.

Vierailija
2/2 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lievästi pakko-oireinen pukeutumisen suhteen. Olen tuntenut tuollaisen miehen, hänellä oli pakko-oiretta myös kodin sisustamisesta ja siivoamisesta sekä henkilökohtaisesta hygieniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi