Olen kyllästynyt siihen, että ihmiset kommentoi laihuuttani ja koen sen törkeäksi.
Laihuuttani kommentoidaan liioittelematta joka viikko ja se on mielestäni törkeää. En itse ole ikinä vitsaillut kenellekkään hänen painostaan tai ruumiinrakenteestaan joten MIKSI minun pitäisi joka viikko jaksaa kuunnella samaa vanha p*skaa.
"Oot kyllä kunnon tikkujalka"
"Nyt on niin kova tuuli, että vie sut mukanaan "
"Hui ku oot laiha"
"Katkeet keskeltä kahtia"
"Luuviulu"
"Ei ihme kun sua kylmää kun oot noin luiseva"
"Sulla menee varmaan verikoeneula kädestä läpi"
"Kato miten laiha toi on"
"Sinulle iso pala kakkua kun oot noin onnettoman kokoinen"
"Et varmaan syö mitään"
Syön joka päivä ruokaa ja siihen päälle herkkuja. En voi sille mitään, että en liho ja olen laiha. Siihen on syynä sairaus josta en nauti. Tekisi mieli alkaa kommentoimaan takaisin näille idiooteille, mutta sittenhän minä olisin ilkeä kun sanoisin lihavaa lihavaksi.
Kommentit (23)
Olet oikeassa, toisen ulkonäköä ilkeästi kommentoivalle pitää sanoa samalla mitalla takaisin, ei se muuten lopeta. Siksi kannattaa arvioida muiden ulkonäöstä se vastaava virhe ja sanoa se ääneen jos sitä kerjätään. Kaikista löytyy vikaa kun vähän skannaa, opettele siis ilkeän katselun taito ja anna vastalahja.
Vierailija kirjoitti:
Laihuuttani kommentoidaan liioittelematta joka viikko ja se on mielestäni törkeää. En itse ole ikinä vitsaillut kenellekkään hänen painostaan tai ruumiinrakenteestaan joten MIKSI minun pitäisi joka viikko jaksaa kuunnella samaa vanha p*skaa.
"Oot kyllä kunnon tikkujalka"
"Nyt on niin kova tuuli, että vie sut mukanaan "
"Hui ku oot laiha"
"Katkeet keskeltä kahtia"
"Luuviulu"
"Ei ihme kun sua kylmää kun oot noin luiseva"
"Sulla menee varmaan verikoeneula kädestä läpi"
"Kato miten laiha toi on"
"Sinulle iso pala kakkua kun oot noin onnettoman kokoinen"
"Et varmaan syö mitään"Syön joka päivä ruokaa ja siihen päälle herkkuja. En voi sille mitään, että en liho ja olen laiha. Siihen on syynä sairaus josta en nauti. Tekisi mieli alkaa kommentoimaan takaisin näille idiooteille, mutta sittenhän minä olisin ilkeä kun sanoisin lihavaa lihavaksi.
Ehkä he yrittivät kehua sinua?
Ihmiset nyt vaan on semmoisia. Ääliöt huomauttelee ihan aina kun löytävät aihetta.
Vittu toi on läski.
Kato mikä luuranko.
Hei, sulla on hirveen isot tissit.
Ihan älytön lauta.
Noilla korvilla vois vaikka lentää.
Kaikki keskiverrosta erottuvat kuulee vittuilua jatkuvalla syötöllä.