Murhaharrastajat!
Pieni kysely, pari kysymystä murhaharrastajille:
Ikänne?
Mitä murhaa/murhia tutkitte?
Miksi tutkitte juuri kyseistä murhaa?
Kuinka kauan olette tutkineet murhia?
Kirjoitatteko rikosaiheisilla foorumeilla?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ikänne?
- 27
Mitä murhaa/murhia tutkitte?
- En varsinaisesti mitään. Olen enemmänkin kiinnostunut itse murhaajista kuin heidän tekemistään murhista.
Miksi tutkitte juuri kyseistä murhaa?
- Jos jotain tutkisin niin ekana tulee mieleen, että tahtoisin tietää lisää sarjamurhaajasta joka m urhasi lapsia pesi ja silitti heidän vaatteensa, puki ne uudestaan ja asetteli ruumiit esille. Hän ei kuitenkaan koskaan jäänyt kiinni.
Kuinka kauan olette tutkineet murhia?
- n. 4 vuotta
- kirjoitan
Mikä juttu tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä useampiakin? :O
40v nämä kuuluisismmat tapaukset kiinnostaa. Ennen seurasin aktiivisesti murhainfoa, nyt ei jaksa kun siellä on pelkkää ulkomalaisjankkausta.
Lähinnä kirves- ja paloittelumurhia olen harrastanut. On niin mukavaa kun oikein veri lentää ja sisälmykset tursuaa.
-40v.
-Kirjoitan foorumeille.
-Erityisesti kotimaiset murhat ja katoamiset kiinnostaa.
-Teinistä asti on kiinnostanut.
Harmi, kun ei ole samanhenkistä kaveria.
Melkein kaikki isommat mysteerit on jo ratkaistu nykytekniikan avulla niin hyvin kuin ne enää voi. Harrastus loppuu alta pois.
Mitä tutkimista Bodomjärven tapauksessa on? Kustu tappoi ne muut ja on tunnustanut tekonsa monille ihmisille vuosien mittaan, epäsuorasti myönsi poliisikuulustelussakin sen. Oikeudessa sitten esitti viatonta ja sitä ei laitettu kiven sisään.
Katsokaa niitä kuvia missä se on heti sairaalasta päästyään, se virnistelee kameralle. Jos Kustu olisi yksi uhreista, joku olisi tappanut sen kaverit ja melkein sen itsensäkin, ei tiedä kuka ja onko tappaja aikomassa hoitaa hänen surmaamisensa loppuun asti, ei hän olisi huolettomana siinä virnistellyt. Oli varaa virnistellä koska tiesi ettei ole mitään tuntematonta tappajaa jota hänen olisi tarvinnut pelätä ja poliisit uskoivat hänen tarinansa täydestä. Virnistelijä tiesi voivansa paistatella julkkiksena.