Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jotenkin järjetöntä olla töissä 8-16 joka arkipäivä!!

Vierailija
17.11.2016 |

Olen helvetin väsynyt. Nytkin pitäis etsiä kadonnutta kirjaston kirjaa sekä yhtä kirjettä.
En jaksa.
Työ on välillä aika tympeää silloin kun sitä on.
Kaikki energia ja aika menee työhön!
Mitä järkeä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo työaika on tylsä. Ei liikaa tunteja, vaan huonoin mahdollinen aika. Meillä vaan pomo haluaa, että kaikki on samaan aikaan, vaikka ei ole edes asiakaspalvelua, suoraa asiakaspalvelua siis. Menisin mielelläni aikaisemmin tai joskus harvemmin vähän myöhempään. Varsinkin kun hermoileva työkaveri tekee työnteosta niin mahdotonta, että pakko olla kuulokkeet korvilla koko ajan. Aamulla, kun joskus menen tekemään ylitöitä, on ihanan rauhaisaa ja saan paljon enemmän aikaan. Olisin paljon tehokkaampi, jos olisi oma huone, johon ei nyt ole mahdollisuutta, tai jos vaikka saisin tehdä etätöitä. Alallani etätöitä on helppo järjestää, mutta pomoni on kalkkis. 

Vierailija
22/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vingut? Viikossa on 168 tuntia, joista töitä on 40. Ei pitäisi olla kovi raskasta.

No tänäänkin olin 12, 5 tuntia yhtämittaa pois kotoa töiden ja muiden asioiden takia.

3h töissä ja työmatkalla, 9,5h shoppailemassa ja syömässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minäkin. Ehtii pari tuntia olla kotona ennen kuin menee taas nukkumaan ja herättyään taas töihin jne. Varsinkin näin pimeänä aikana loppuu sietokyky ja voimat.

Vierailija
24/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetkaa työttömiksi. Tällä palstallahan os vallalla se käsitys että kotona makoilu tukien avulla on upeaa. Ei tarvitse valittaa että joutuu tekemään töitä 8 tuntia 24 tunnin jaksosta 230 päivänä 365 päivästä.

Vierailija
25/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vingut? Viikossa on 168 tuntia, joista töitä on 40. Ei pitäisi olla kovi raskasta.

No tänäänkin olin 12, 5 tuntia yhtämittaa pois kotoa töiden ja muiden asioiden takia.

Itse olet elämäsi järjestänyt tuollaiseksi. Itselläni työmatka 30 minuuttia suunta ja se menee mukavasti musiikkia kuunnellen. Kaupassa käyn kerran viikossa ja ostan kaiken kerralla. Vapaa-aikaa riittää mainiosti perheen kanssa hääräämiseen.

Jaa että käsissä kantaisin viikon ruoat kerralla?

Mahdotonta.

Vierailija
26/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, järjetöntä siis. Siksi olen siirtynyt kolmepäiväiseen viikkoon jo vuosia sitten. Rahaa tulee vähän vähemmän, mutta toisaalta pieni veroprosentti vähän jeesaa. 

Vierailija
27/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö susta tunnu työssäkäynti järkevältä edes silloin, kun maksat vuokrasi/vastikkeesi, ostat ruokaa pöytään ja vaatteita päällesi tai varaat kivan lomamatkan?

Vierailija
28/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin suorittaisin jotain vankilatuomiota.

Ap

Vierailija
29/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen, miten isoisäni aikaan tehtiin tehtaissa 12 tuntia 6 pv viikossa. Miten ihmeessä ne jaksoi? En vaan tajua. Ja eläkkeitä ei ollut ennen 1960-lukua, joten oli pakko olla töissö niin vanhaksi kuin voi. (Valtion leivissä toisella isoisälläni oli toisin, mutta nyt kirjoitin työläisistä)

Vierailija
30/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet elämäsi järjestänyt tuollaiseksi. Itselläni työmatka 30 minuuttia suunta ja se menee mukavasti musiikkia kuunnellen. Kaupassa käyn kerran viikossa ja ostan kaiken kerralla. Vapaa-aikaa riittää mainiosti perheen kanssa hääräämiseen.

Mahdotonta.

Kermaperseelle voi olla vaikeaa mutta ei todellakaan mahdotonta. Itselläni onnistuu hyvin. N36 161/53

Vierailija
31/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 5.30, bussille 7.00, töissä kasilta. Töistä 16.00, bussi kotiin lähtee 16.15. Kotona 17.00 tai 17.45 jos käyn kaupassa. Safkaa, koiran lenkitystä, tunti ameebana telkan edessä kunnes nukkumaan 21.00. Jee mitä elämää arki, viikonloppua odottaen.

Vierailija
32/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Vaihdoin nelipäiväiseen viikkoon ja se auttaa jo todella paljon, eikä palkkaan tule suurta muutosta.

Vierailija
33/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta.

Kermaperseelle voi olla vaikeaa mutta ei todellakaan mahdotonta. Itselläni onnistuu hyvin. N36 161/53

En ole kermaperse mutta välilevyvaivojen takia kantamisessa on rajat!

Vierailija
34/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 7-15.30, työmatka 20min suuntaansa. Aamulla on kiva herätä töihin ja iltapäivällä ehtii tekeen vaikka mitä.

Vierailija
35/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätys 5.30, bussille 7.00, töissä kasilta. Töistä 16.00, bussi kotiin lähtee 16.15. Kotona 17.00 tai 17.45 jos käyn kaupassa. Safkaa, koiran lenkitystä, tunti ameebana telkan edessä kunnes nukkumaan 21.00. Jee mitä elämää arki, viikonloppua odottaen.

En kadehdi.

Vierailija
36/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt vapauden.

Vierailija
37/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta.

Hanki vedettävä laukku.

Vierailija
38/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta.

Hanki vedettävä laukku.

Kyllä.

Vierailija
39/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työmatkaan kuluu noin 5 min. sivu. Töissä 7 h 15 min. Ihan jeesboks homma, en valita.

Vierailija
40/71 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä järkeä olekaan. Tuhlata koko elämänsä kartuttaakseen jonkun porvariperseen omaisuutta. Älytöntä.

Kerran eletään. Minä jään nautiskelemaan sohvalle.