Suuseksin antaminen naiselle oksettaa, mutta miten kieltäytyä loukkaamatta?
Tietoisuus siitä, että pilusta tulee kusta, verta, valkovuotoa jne. ja peräaukon läheisyys käryineen ja pershikineen saa aikaan yökkäysreaktion. En kehtaa suoraan näitä mainita syyksi joten mikä olisi hienotunteinen syy/valkoinen valhe kieltäytyä näistä iljettävyyksistä? Pelkkä "en halua" tuntuu vähän tökeröltä ilman perusteita. En käsitä miten jotkut naiset pitävät suuseksiä selvyytenä. En minäkään usuta naisia nuolemaan automaattisesti persläpeäni, jos ei heitä huvita.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoisuus siitä, että pilusta tulee kusta, verta, valkovuotoa jne. ja peräaukon läheisyys käryineen ja pershikineen saa aikaan yökkäysreaktion. En kehtaa suoraan näitä mainita syyksi joten mikä olisi hienotunteinen syy/valkoinen valhe kieltäytyä näistä iljettävyyksistä? Pelkkä "en halua" tuntuu vähän tökeröltä ilman perusteita. En käsitä miten jotkut naiset pitävät suuseksiä selvyytenä. En minäkään usuta naisia nuolemaan automaattisesti persläpeäni, jos ei heitä huvita.
Oletko ajatellut, että et välttämättä ole hetero? T: mielipuolisesti persettä ja pillua nuoleva mies <3
Hyi saakutti. Ei kai se homon oireita ole, mikäli kaikki nuo aloittajan kertomat asiat yököttää. Mul itsellä lerpahtaa jo pelkästään siitä, mikäli nenään löyhähtää pelkkä pyllyn haju. Siis että on tarpeilla käyty ja pelkästään pyyhitty ja se sitten hautunut siellä pakaroitten välissä. Yäks.
Ei niin kiihottavia osaa ajatellakaan, että tuossa tilanteessa toimis.
Ei se pillu kyllä mitenkään pahalle maistu jos on nainen joka huolehtii hygieniastaan. Ei sinne emättimeen sitä kieltä tarvitse laittaa :) jos annat suuseksiä, voit esim sormet laittaa sisään ja pyöritellä kieltä klitoriksen päällä ja tyydyttää naista siten. Itse en ole niin innostunut saamaan suuseksiä, toki riippuu antajasta. Jos on henkilö, joka on selvästi ennenkin nuollut ja osaa ottaa ohjeita vastaan tarvittaessa, niin silloin se on ihanaa. Mutta enemmän tykkään sitä antaa :) Nautin siitä kun toinen nauttii, kliseisesti.
Ja itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että helpommin se miesten kanssa on "likaisempaa", tai sitten minulla on vain käynyt huono tuuri miesten kanssa ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät toosiaan niin erinomaisen ihanina peleinä, että haluavat sisäänsä juuri pestyn melan. :D Siis sisään visvaiseen koloon mistä näitä eritteitä tulee ja jopa uusia ihmisiä. Siellähän se puhdasta juu onkin. Ja uudestaan peulle jälkikäteen.
Sun kannattaa varata aika lääkärille ja käy kyselemässä anatomiasta, niin pääset fobioistasi. Pimppi sattuu olemaan ihmiskehon ainoa itsepuhdistuva elin. Huomattavasti puhtaampi kuin penis itse asiassa.
Ja puhdistautuminen ennen seksiä on hyvä tulehdusten saamisen minimoinniksi.
Vierailija kirjoitti:
No se kannattaa tehdä selväksi ajoissa. Itse en voisi olla miehen kanssa joka ei nuole. Kuuluu tyydyttävään seksielämääni.
Naisilla on varaa asetella kaikenlaisia ehtoja se tiedetään kyllä. Nuoletko miehesi peppua? Miehille on jauhettu vuosikymmenet miten heidän tulee ottaa huomioon naisen nautinto. Toisin päin ollut hiljaisempaa. Osa naisista ei osaa ottaa edes suihin. Imevät terskaa, tai raapivat vartta hampailla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kannattaa tehdä selväksi ajoissa. Itse en voisi olla miehen kanssa joka ei nuole. Kuuluu tyydyttävään seksielämääni.
Naisilla on varaa asetella kaikenlaisia ehtoja se tiedetään kyllä. Nuoletko miehesi peppua? Miehille on jauhettu vuosikymmenet miten heidän tulee ottaa huomioon naisen nautinto. Toisin päin ollut hiljaisempaa. Osa naisista ei osaa ottaa edes suihin. Imevät terskaa, tai raapivat vartta hampailla! :D
Kaikilla on oikeus asetella ehtoja, se on selvä. Pepun nuoleminen ei tähän asiaan liity mitenkään, se vertautuu naisen pepun nuolemiseen.
Jos nainen ei osaa ottaa suihin, voinet yrittää neuvoa hiljaa kärsimisen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että et välttämättä ole hetero? T: mielipuolisesti persettä ja pillua nuoleva mies <3
Hyi saakutti. Ei kai se homon oireita ole, mikäli kaikki nuo aloittajan kertomat asiat yököttää. Mul itsellä lerpahtaa jo pelkästään siitä, mikäli nenään löyhähtää pelkkä pyllyn haju. Siis että on tarpeilla käyty ja pelkästään pyyhitty ja se sitten hautunut siellä pakaroitten välissä. Yäks.
Ei niin kiihottavia osaa ajatellakaan, että tuossa tilanteessa toimis.
No ei ole minun vikani, että naisesi ovat jotain kaivinkonekuskeja, jotka eivät osaa huolehtia hygieniastaan. :D
Miksi pitäisi nuolla? Haluan miehen olevan ihoani vasten ja painoa keholleni. Näyttääkin niin hassulta, kun mies katoaa alas jalkain väliin. Kielellä ei saa koskaan sellaista sopivaa tuntumaa niin kuin sormilla. Toivottavasti ap löydät naisen, jonka kanssa löytyy molempia tyydyttävä seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on oikeus asetella ehtoja, se on selvä. Pepun nuoleminen ei tähän asiaan liity mitenkään, se vertautuu naisen pepun nuolemiseen.
Jos nainen ei osaa ottaa suihin, voinet yrittää neuvoa hiljaa kärsimisen sijasta.
Eli et. Mihinkäs naisen pimpsan nuoleminen vertautuu? Suihin ottamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Huomattavasti likaisempaa jo bakteerienkin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Hei tuo on ihan okei. Ei tarvii kaikesta tykätä. Ei kaikki naiset halua suuseksiä. Tämmöisen kun löydät niin avot.
Niin ei halua kun pelkää haisevansa tai maistuvansa. Varsinki tämmösten tekstien jälkee. Silti lähes kaikki naiset fantasoi kunnon pillunnuolennasta kuin miehet suuseksistä. Jos miehet haluaa pitää yllä seksuaalista kiinnostusta suosittelen nuolemaan ja esittämään että tykkää siitä. Jos en saa mieheltä tyydytystä oli kuinka upea sitten noin muuten haaveilen aina toisesta joka virittäisi minut. Ja antaisi laueta. Niinkun itsekkin miestä palvelen. Onneksi nykyinen mies joskus lipoo.
Jos olen suhteessa, on tärkeintä yhdynnän onnistuminen molempia tyydyttävällä tavalla. Nuoleminen ei tunnu yhtään paremmalta kuin jos tuotan O:n itselleni sormilla käsittelemällä klitorista. Yhdynnässä koettu nautinto on yhteistä, taivaita hipovaa alusta loppuun saakka. Toki miehen kanssa, joka osaa hommansa.
Olet homo ei kai siinä mitään. Tämä analyysi oli ilmainen, ei maksa mitään.
Mielestäni suuseksi on epäromanttista ja jotenkin liian suorituskeskeistä sekä NOLOA. Sitä paitsi olen aloittajan kanssa jokseenkin samaa mieltä. Mies ei ole mikään homo jos ei kyseisestä hommasta pidä. Päinvastoin - tosimies ei ole mikään neitimäinen lipittelijä.
Ihan ok jos mies ei tykkää suihinotosta, en minäkään naisena siitä nauti kun 99% miehistä on niin huonoja ko. puuhassa.
Mutta jos hygieniasta puhutaan, niin kyllä ne on miehiä, joilla on enemmän skarpattavaa asian suhteen. Todella usein miesten kalsarit haisee tosi ummehtuneelle, sitä hajua on vaikea selittää, mutta sellainen vanhan virtsan/mädän tuoksu joka niissä kalsareissa on. Hyi helvetti. Aina ensin haistan miehen kalua housujen päältä ja jos niissä on tuo etova haju, niin ihan turha odottaa saavansa suuseksiä ellei sitten käydä ensin suihkussa kuuraamassa oikein olan takaa. Ja usein se haju tekee sen, ettei huvita minkäänlainen seksi enää.
Eipä mies juuri naista kunnioita, jos kalu haisee kuselle. Mulla on se käsitys , että naiset kuuraa paikkojaan oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni suuseksi on epäromanttista ja jotenkin liian suorituskeskeistä sekä NOLOA. Sitä paitsi olen aloittajan kanssa jokseenkin samaa mieltä. Mies ei ole mikään homo jos ei kyseisestä hommasta pidä. Päinvastoin - tosimies ei ole mikään neitimäinen lipittelijä.
No jos se on neitimäistä, että saa naisen kiemurtelemaan nautinnosta ja orgasmeja tulee lisää ennen kuin edellinen ehtii loppua, niin olkoon sitten. Neiti ilmoittautuu :D
Kumman pelottava värkki se pillu tuntuu monelle "tosimiehelle" olevan. Sitten on toisaalta näitä, jotka jatkuvasti vinkuvat anaalia, jos joku on homojen hommaa niin se!
Suuseksi ei ole pakollinen kenellekään. Minusta kenellä tahansa, miehellä ja naisella, on täysi oikeus kieltäytyä niin antamasta kuin vastaanottamasta suuseksiä, jos sellainen ei itseä miellytä. Ihan perusasia minusta. Sehän ei edelleenkään estä ketään harrastamasta suuseksiä, joka itse siitä nauttii, joten valinnan vapaus kunniaan tässäkin.