Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksin antaminen naiselle oksettaa, mutta miten kieltäytyä loukkaamatta?

Vierailija
17.11.2016 |

Tietoisuus siitä, että pilusta tulee kusta, verta, valkovuotoa jne. ja peräaukon läheisyys käryineen ja pershikineen saa aikaan yökkäysreaktion. En kehtaa suoraan näitä mainita syyksi joten mikä olisi hienotunteinen syy/valkoinen valhe kieltäytyä näistä iljettävyyksistä? Pelkkä "en halua" tuntuu vähän tökeröltä ilman perusteita. En käsitä miten jotkut naiset pitävät suuseksiä selvyytenä. En minäkään usuta naisia nuolemaan automaattisesti persläpeäni, jos ei heitä huvita.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koittanut tähä opetella ? Itse koin alkuun kans että "joo en ikinä kyllä halua kokeilla", mutta kun tajusin että itse saan sitä miksi en antaisi. Opettelin ja totuttelin nuolemaan, ja olin siinä aika hyvä. Tosin en ole sitä taitoa enää vuosiin tarvinnut, mutta ei se niin paha ole kuin aluksi ehkä luulin :D Samahan se on kun suuseksiä miehelle antaa :) Tuleehan sieltä kyrvästäkin kusta jos et sitä vielä tiennyt!

Miksi et ole tarvinnut tätä taitoa enää? Ja miten kauan kesti että se tuntui ns. Normaalilta?

Vierailija
22/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää siitä, että mies nuolee! Liian hento kosketus mun makuuni.

Tosin en mäkään mielelläni nuole miestä. Roima ja mielellään kymmenisen minsaa kestävä kunnon pano sen sijaan kiitos. Esileikkejä ei tarvita!

En minäkään (tai sitten on tullut vastaan taitamattomia), mutta tykkään kyllä antaa. Silti vituttaa jos miehellä on asenne, että hänen kuuluu saada muttei tarvitse antaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät toosiaan niin erinomaisen ihanina peleinä, että haluavat sisäänsä juuri pestyn melan. :D Siis sisään visvaiseen koloon mistä näitä eritteitä tulee ja jopa uusia ihmisiä. Siellähän se puhdasta juu onkin. Ja uudestaan peulle jälkikäteen.

Vierailija
24/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä paljon muuta voi sanoa kuin että "en tykkää". Ei seksissä ole tarkoitus mitään vasten tahtoaan tehdä. Pidä kuitenkin mielikuvasi omana tietonasi.

Vierailija
25/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut reilusti asiasta. Ihmiset tykkäävät eri asioista.minun yksi mieheni ei halunnut antaa suuseksiä naiselle kun oli huonoja kokemuksia edellisestä naisesta. Ihan ok minulle ja tuntuisi kamalalta pakottaa ihminen sängyssä tekemään jotain mitä ei halua.

Vierailija
26/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on olemassa yhtään heteromiestä, joka ei tykkäisi nuolemisesta.

Vierailija
27/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kielesi on nyrjähtänyt, etkä pysty lipomaan sillä.

Vierailija
28/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii tykätä. Olen nainen ja annan miehelle suuseksiä hyvinkin usein. Itse en sitä välitä saada, sormilla saa paljon paremman tuntuman ja haluan sisääni täytettä. Paras  on saada yhdynnässä.  Joskus mies ehdottanut 69-asentoa, mutta se vasta hirveää onkin.

Vierailija
29/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoisuus siitä, että pilusta tulee kusta, verta, valkovuotoa jne. ja peräaukon läheisyys käryineen ja pershikineen saa aikaan yökkäysreaktion. En kehtaa suoraan näitä mainita syyksi joten mikä olisi hienotunteinen syy/valkoinen valhe kieltäytyä näistä iljettävyyksistä? Pelkkä "en halua" tuntuu vähän tökeröltä ilman perusteita. En käsitä miten jotkut naiset pitävät suuseksiä selvyytenä. En minäkään usuta naisia nuolemaan automaattisesti persläpeäni, jos ei heitä huvita.

Oletko ajatellut, että et välttämättä ole hetero? T: mielipuolisesti persettä ja pillua nuoleva mies <3

Oletko ajatellut, että sinä olet välttävästi hetero? :D Kyllä välillä törmää semmosiin kurahaaroihin ja hajuihin, että vedet valuu silmistä heterommallakin. -ohis

Vierailija
30/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen nysvä-jonne kirjoittelee? Pimpsan nuoleminen on niin normi settiä, nykyään nuoleskellaan sitä pyllyreikää ja ehkä kielareita sen jälkeen.

Vierailija
31/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös vedota hpv-riskiin, joka on ihan todellinen. Jos et pelastu, niin saat ainakin laittaa elmukelmun itsesi ja eritteiden väliin.

Vierailija
32/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on olemassa yhtään heteromiestä, joka ei tykkäisi nuolemisesta.

Kunnon heteromies ei alennu pilua nuolemaan. Jos pitää alistetuksi tulemisesta tms. niin sitten ehkä.

Vierailija
33/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh mitä hajuja on joskus naamalle pöllähtäny ku riisuu mieheltä kalsareita ja on jo naama siinä hollilla....haju pinttyny kalsonkeihin :/

Vierailija
34/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-klitoris ei sijaitse pimpissä

-pimpistä ei tule pissaa

-peniksestä tulee pissaa

-> naiselle voi antaa suuseksiä, miehelle ei

Ja kuulkaa monen miehen penis maistuu pissalle. Ja älkää hyvä lluoja unohtako pestä esinahan alta!!! Järkyttävä löyhkä ja voi olla valkoista mönjää. Oksu.

Vierailija
35/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehet panee, ei nuole. Ja saavat naisensa tyydytettyä panolla. Joittenkin on pakko nuolla, kun kalu ei toimi.

Vierailija
36/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Sano, ettet pidä suuseksistä, ja kumpikaan ei sitä anna eikä saa.

Itse naisena en ymmärrä tuota ajatusta. Itse en pidä suuseksin saamisesta, mutta mielelläni annan sitä miehelle.

Vierailija
37/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole suuseksiä. Mies sanoo että selkä tulee kipeäksi jos nuolee mua. Mulle tulee niska kipeäksi joten kukaan ei nuole kenenkään elimiä ja sillä siisti.

Vierailija
38/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on lähempänä peräaukkoa kuin peniskään? 

Ja peniksestäkin tulee kusta.

Yleensä ne paikat kuitenkin pestään, joten todennäköisesti et saa noita ällöttäviä asioita suuhusi.

Etpä paljon muuta voi kuin sanoa, ettet tykkää antaa suuseksiä ja toivoa ettei tule tarkkoja lisäkysymyksiä.

Onhan se hirveän paljon lähempänä; joillakin naisilla peäräaukko ja synnyttimet sulautuvat visuaalisesti yhteen. Vauvoilla niin sanottua anogenitaalista yhteyttä eli sukuelinten ja peräaukon välimatkaa käytetään joissakin tutkimuksissa; anogenitaalisen välimatkan lyheneminen eli 'naisellistuminen' pojilla tarkoittaa altistumista estrogeeneille tai estrogeenien kaltaisille häiriökemikaaleille sikiökaudeille.

Sen lisäksi miehen sukuelimet eivät ole littanana kiinni lantion alapuolella, joten miehen peräaukko voi olla kiinni istuimessa tai muuta objektia vasten suuseksin aikana ja ne ulottuvat välimatkan päähän lantiosta, kun taas naisen kohdalla miehen on vietävä naama lähemmäs lantiota ja naisen usein siirrettävä lantiota niin että peräaukkokin tulee näkyville.

Vierailija
39/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet panee, ei nuole. Ja saavat naisensa tyydytettyä panolla. Joittenkin on pakko nuolla, kun kalu ei toimi.

Tosimiehillä ei ole aikaa lipittelyihin, se on waste of fucking time, totta, munattomien homppeleiden hommaahan tuo nuoleskelu on!

Vierailija
40/78 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-klitoris ei sijaitse pimpissä

-pimpistä ei tule pissaa

-peniksestä tulee pissaa

-> naiselle voi antaa suuseksiä, miehelle ei

Ja kuulkaa monen miehen penis maistuu pissalle. Ja älkää hyvä lluoja unohtako pestä esinahan alta!!! Järkyttävä löyhkä ja voi olla valkoista mönjää. Oksu.

Ilmeisesti teet suihinottoa työksesi. En oikein keksi, miksi kukaan huvikseenkaan tuollaisiin tilanteisiin toistuvasti itsensä ajaisi.