Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä näistä joululahjoista vanhemmille?

Vierailija
17.11.2016 |

Joudun opiskelijabudjetilla ostamaan joululahjat ja mietin, että onkohan nämä riittävät joululahjat vanhemmille. Vanhemmilla on jo kaikkea, joten halusin ostaa käytännöllisiä juttuja.

2 kpl tyynyjä (tavalliset Ikean tyynyt, mutta näitä ainoastaan toivoivat, kun asuvat maalla ja käyvät kaupungissa harvemmin ostoksilla)
6 kk lehtitilaus (valitsivat lehden itse, kun en ollut varma mitä heille tulee)
Äidille Herbinan lahjapakkaus, isälle Adidaksen
Punaviiniglögi
Tummaa suklaata

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lahjat AP, olisin iloinen, jos saisin nuo. T. Äiti/mummi

2/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvät lahjat , lehtitilauksen voisi jopa jättää väliin

Vierailija
4/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lahjasi ovat oikein passelit! Kyllähän vanhemmat, jos jotkut,ymmärtävät ettei opiskelijalla ole mihin vain varaa :-D Askartele vielä mamille ja papille hyvät kortit etc, niin lienevät ikionnelliset. Toisaalta, enhän minä sinun vanhempiasi, saati heidän lahjatottumuksiaan tunne :-) Jouluiloa!

Vierailija
5/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvät lahjat! Mielestäni aika runsaat, kun ostat vähistä opiskelijan rahoistasi. Minun opiskelijanuoret tuovat suklaarasian ja olen siitä onnellinen. Muistaminen ja nuoren kotiintulo jouluksi on parasta.

Vierailija
6/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oikein hyvät lahjat , lehtitilauksen voisi jopa jättää väliin" - Tjaa, minusta kun lehti tilaus on mukava siinä, että ainakin itse joskus lehden lahjaksi saaneena muistin varmasti lähes aina lehteä lukiessa sen tilannutta, kummitätiäni. (-Lehti ilmsetyi kymmenen kertaa vuodessa). - Hyviä lahjoja kaikki. - Ja ilmeisen mieluisiakin vielä, mikäpä hienoa.  - Onnistuisipa itsekin hankkimaan läheisilleni hyvät lahjat. 

Vierailija
7/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuo kaikki opiskelijabudjetilla? Ohhoh! Minä tekisin itse jotain, esim. kukka-asetelman, kuten pari nippua reilunkaupan ruusuja ja siihen luonnosta oksia, paperia ympärille. Siihen se punaviiniglögi ja lahja oiskin siinä.

Vierailija
8/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lahjat :)

Minulla on kyllä ihan eri käsitys opiskelijabudjetista, tuossahan on vaikka mitä! Omalla opiskelijabudjetillani ei todellakaan olisi noita kaikkia viitsinyt ostaa.

Vierailija
9/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hups. Vasta huomasin, että Ap. että olet opiskelija - kuten minäkin-  silloin ehkä kannattaa vielä harkita kannattaisiko jättää joku noista lahjoista antamatta/ -toiseen kertaan;  Ja antaa sitten kun budjetti sallii paremmin. - Lehti tilauksesta tuli mieleeni, että pakko avautua, että itse joudun osan lahjoista lähettämään ja arvatkaa harmittaako suuret postimaksut. Mutta yhtä kaikki iloista Joulun odotusta! t. "6"    

Vierailija
10/10 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä! Kiva kuulla, että lahjat vaikuttaa hyviltä. On niin vaikea keksiä lahjoja vanhemmille, kun heillä on jo kaikkea ja kysyttäessä eivät toivo mitään.

Lahjat sain kumminkin hankittua tosi edullisesti, esim. punaviiniglögi on Lidlin Deluxe-tuote, hintaa muistaakseni 5,49 euroa. Tumma suklaa on Lidlin Deluxea myös, niissä on mielestäni tosi hyvä hinta-laatusuhde, että kehtaa antaa lahjaksikin. Lehti oli tarjouksessa.

Ap