Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa aikuiset ihmiset, jotka bussissa istuessaan kuulevat ulkoa ambulanssin ulvonnan ja hakevat katseellaan suu ammottaen tätä ihmeellistä ajoneuvoa

Vierailija
17.11.2016 |

:D On se ampulanssi tosi ihmeellinen! Miettikää ny. Ei semmottei ihan joka päivä tai ees joka vuos nää!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan aggressiivista ambulanssihenkilöstöä ollut viime päivinä palstalla, eilen ei saanut soittaa ambulanssia ellei ollut jalka irti kokonaan ja pää irti kehosta,

Tänään niitä päin ei saa edes katsoa!!

(ja kysymys vielä perään; idiootti, niitä pitää muiden liikenteessä olevien väistää, miten helvetissä niitä väistetään jos ei saa katsoa mistä sellainen tulee?)

Vierailija
22/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä katsoo tavallisesta poikkeavien äänien suuntaan. Ihan tavallista. Itse ainakin asun niin pienessä paikassa että niitä ambulansseja näkee hyvin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tulee katseltua uteliaana mitä liikkuu, niin hälytysajoneuvoja, junia kuin myös lentokoneita ja helikoptereita.   Huomoin myös kun olen kävelemässä millaisia muita kulkijoita on.  Ehkä sitten kuulun aloittajan halveksumiin ihmisiin, mutta onneksi se asia ei itseäni vaivaa yhtään.

Vierailija
24/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun maalla, nään hätäajoneuvon harvemmin kuin kerran kolmessa kuukaudessa. Jännää on.

Vierailija
25/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat hassuja psykopaatin näkökulmasta.

Vierailija
26/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että huvittaa.. itsellä palaa hermot, kun tuolla ruuhkassa jokainen keski-ikäinen miesautoilija jää suu ammollaan tuijottamaan poliisi/ paloauto/ ambulanssi vilkkuvaloja. Ihan pitää pysäyttää se oma auto siihen viereen, että ehtii ihailla riittävästi. Oikeasti: voisiko autokoulut, kun inssi on läpi, lahjoittaa JOKAISELLE uudelle mieskuskille leikkipoliisauton, jossa on sellaiset vilkkuvalot? Voisivat tyydyttää tuon palavan ihailun sillä, eikä tukkia liikennettä... 

En nyt ole varma puhutaanko samasta asiasta, mutta piipaa-autoja täytyy kyllä väistää tiensivuun ja mielellään vielä pysähtyä.

Joo, ei puhuta. Puhutaan tilanteesta jossa pelastuslaitos/ poliisi on pysähtynyt tien viereen hoitamaan virka-asiaansa. Välissä on vastakkaisen suunnan ohituskaista, motarin keskialue, omaan suuntaan menevä ohituskaista ja sitten se normikaista. Ei tarvii hiljentää eikä väisätä yhtään mitään.. välissä on sellainen 15m tilaa. Eli nämä tilanteet kun radiossa todetaan, että "Kolari Lahden moottoritiellä Koivukylän liittymän kohdalla Helsinkiin päin, haittaa liikennettä KUMPAANKIN SUUNTAAN" 

Vierailija
27/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalan aggressiivista ambulanssihenkilöstöä ollut viime päivinä palstalla, eilen ei saanut soittaa ambulanssia ellei ollut jalka irti kokonaan ja pää irti kehosta,

(ja kysymys vielä perään; idiootti, niitä pitää muiden liikenteessä olevien väistää, miten helvetissä niitä väistetään jos ei saa katsoa mistä sellainen tulee?)

Mä en tiennytkään että bussimatkustajien täytyy väistää ampulanssia. Mut nyt mä tiedän enkä ole enää idiootti.

Ap

Vierailija
28/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että huvittaa.. itsellä palaa hermot, kun tuolla ruuhkassa jokainen keski-ikäinen miesautoilija jää suu ammollaan tuijottamaan poliisi/ paloauto/ ambulanssi vilkkuvaloja. Ihan pitää pysäyttää se oma auto siihen viereen, että ehtii ihailla riittävästi. Oikeasti: voisiko autokoulut, kun inssi on läpi, lahjoittaa JOKAISELLE uudelle mieskuskille leikkipoliisauton, jossa on sellaiset vilkkuvalot? Voisivat tyydyttää tuon palavan ihailun sillä, eikä tukkia liikennettä... 

MIllainen idiootti tätä yläpeukuttaa?! Että ihan JOKAINEN mies ja varsinkin keski-ikäinen toimii näin. Kun itse en ole kertaakaan koko elämäni aikana tuollaista nähnyt....

Vierailija
29/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tehtävä onkin herättää huomioita, hyvä että täyttävät tehtävänsä.

Vierailija
30/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennytkään että bussimatkustajien täytyy väistää ampulanssia. Mut nyt mä tiedän enkä ole enää idiootti.

Ap

Voi kyllä sä olet idiootti. Mut ihan muusta syystä.

Vierailija
31/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuijottelin suu auki ambulanssia omasta pihasta.. kesti niin kauan ambulanssikuskeilla että tiesin että seuraavaksi tulisi poliisiauto.. jatkoin tuijottamista kunnes tuli ruumisauto.. (Tuijotin piilossa)

Vierailija
32/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kyllä sä olet idiootti. Mut ihan muusta syystä.

Ja sä olet ruma ja köyhä, koska mä sanon niin.

Ap

Vierailija
33/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset ovat vähä-älyisiä.

Vierailija
34/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoihminen on mikä on, tyhmä. Monttu auki joka paikassa, ja älykkäiden vietävissä.

Vierailija
35/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hälytysajoneuvo hälytysajossa aiheuttaa liikenteeseen erikoistilanteen ja pidän liikenteen erikoistilanteista. On esimerkiksi kiehtovaa seurata, miten punaisissa valoissa olevat autot väistävät takaa lähestyvää hälytysajoneuvoa.

Onhan tuollaista paljon mielenkiintoisempaa seurata tosielämässä kuin netistä, jossa myös katselen hälytysajoneuvovideoita.

M40+

Mua alkaa aina tämä näky itkettää. Siis se kun autoilijat väistävät hädissään ties mihin ojiin ja kiveyksille. Tulee olo että kuitenkin ihmiset välittää toisistaan, olkoonkin että laki kai määrää väistämään. En itse autoile niin en tiedä.

Vierailija
36/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on ihmislajille ihan normaali piirre. Sen avulla tässä on luomakunnan kruunuksikin noustu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan