Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotonasi kirjahyllyä?

Vierailija
17.11.2016 |

Kyselyssä valitkaa sen mukaan onko perheenne kokonaisuutena ajatellen henkisesti enemmän akateeminen vaiko duunarimainen.

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti.

Kaksi on olkkarissa. Toisessaon dvdt, toisessa on ammattikirjallisuutta, oppikirjoja, jotain pientä randomtavaraa ja tulostin sekä ompelukone (jälkimmäiset hyllyssä siksi, etteivät turhaan vie vähäistä pöytätilaa - kaksiossa kun ei montaa pöytää ole).

Makkarissa on kolmas  kirjahylly, joka on täynnä varsinaisia romaaneja.

AMK-opiskelija olen. Miten nyt tossa kyselyssä sitten itteni voinen luokitella, jaa'a...

Vierailija
22/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan minusta duunariperhe, mieheni on rakennusmaalari ja minä lastentarhanopettaja. Ja kirjoja on paljon kirjahyllyssä. Olemme molemmat lukutoukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kirjahylly ja siinä on myös kirjoja. Pitäisi itseasiassa ostaa lisähyllyjä, että saisi kaikki kirjat siististi riviin. Kirjahylly tuo kodikkuutta olohuoneeseen ja kaikki kirjat mitkä kodista löytyy on luettu ainakin yhteen kertaan.

Vierailija
24/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietysti.

Kaksi on olkkarissa. Toisessaon dvdt, toisessa on ammattikirjallisuutta, oppikirjoja, jotain pientä randomtavaraa ja tulostin sekä ompelukone (jälkimmäiset hyllyssä siksi, etteivät turhaan vie vähäistä pöytätilaa - kaksiossa kun ei montaa pöytää ole).

Makkarissa on kolmas  kirjahylly, joka on täynnä varsinaisia romaaneja.

AMK-opiskelija olen. Miten nyt tossa kyselyssä sitten itteni voinen luokitella, jaa'a...

Mikäs epäselvyys tuossa luokittelussa on? Akateemisia ovat yliopistosta valmistuneet. Sinä olet amk:ssa, joka on ammattikoulun jatkotutkinto. Eli selvästi duunari. 

Vierailija
25/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, Ei (ja akateeminen, vaikka vain toisella vanhemmista yliopistotutkinto)

Mutta tajusin, että onhan lapsella kirjahylly. Itse en halua (omia) kirjoja nurkkiin pyörimään, vaikka lukemisesta nautinkin. Vihaan muutenkin kaikkea ylimääräistä tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan