Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotonasi kirjahyllyä?

Vierailija
17.11.2016 |

Kyselyssä valitkaa sen mukaan onko perheenne kokonaisuutena ajatellen henkisesti enemmän akateeminen vaiko duunarimainen.

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on säästössä kamalasti opiskelumateriaalia ja diplomityömateriaalia. Siis metritolkulla. Riesaksi asti

Vierailija
2/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tämänkin kyselyn perusteella palstalla lähinnä akateemikkoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillako kirjahylly! Ei vastaa todellisuutta.

ap

Vierailija
4/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vaihtoehdot, en voi vastata kysymykseen. Perheemme on puoliksi akateeminen ja puoliksi duunari. Ja kyllä, meillä on kirjahylly.

Vierailija
5/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot vaihtoehdot, en voi vastata kysymykseen. Perheemme on puoliksi akateeminen ja puoliksi duunari. Ja kyllä, meillä on kirjahylly.

Henkisesti.

Vierailija
6/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme duunariperhe. Kirjoja omistamme ja luemme paljon, mutta niitä säilytetään perinteisen hyllyn sijasta kaapissa.

Vierailija
7/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: sulla ei ainakaan ole yliopistotutkintoa. Akateeminen ei ole sama kuin akateemikko! Akateemikoita on hyvin vähän. Rajattu määrä. Kun yksi kuolee, voi toinen tulla akateemikoksi.

Vierailija
8/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2: sulla ei ainakaan ole yliopistotutkintoa. Akateeminen ei ole sama kuin akateemikko! Akateemikoita on hyvin vähän. Rajattu määrä. Kun yksi kuolee, voi toinen tulla akateemikoksi.

:D Et ole tainnut palstailla tarpeeksi?

Vierailija
9/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinkkukodissani yksi ison seinän kokoinen kirjahylly, joka on melkein täynnä kirjoja. Ihan täynnä se ei ole, koska viime viikolla tein viimeinkini kirjainventaarion ja heitin pois kaksi muovikassillista kirjoja. Luovuin lähinnä vanhentuneista oppikirjoista ja muutamasta lahjaksi saamastani kamalasta taidekirjasta, mutta graduni sentään säästin, koska ei sitä hintelää pikku opusta raaski hävittää. :)

Vierailija
10/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "kirjahyllyssä" (joku ikean pikku hyllykkö) miehen pelejä ja minun tv-sarjoja. Opetan yläkoulussa ja mies on kaupan alalla, eli ei olla duunareita kumpikaan mutta minä olen ainoa jolla akateeminen koulutus.

Opiskeluaikana lainasin kirjani yliopiston kirjastosta, nykyisin ei tule paljoa luettua kirjoja vaikka kirjastossa käynkin välillä. Ammattikirjallisuutta kulutan opehuoneen kirjahyllystä tai lainaan kirjastosta. Lehtiä (akateemisia ja hömppää) luen kotonakin.

Vierailija
11/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kirjat kaapissa piilossa. En tykkää että ihmiset tekevät minusta arvioita omistamieni kirjojen perusteella. Sitä paitsi suurimman osan kirjoista lainaan kirjastosta. Olen akateeminen ja mieheni duunari.

Vierailija
12/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perheessä, mutta duunari kuitenkin ja hylly löytyy. Tosin siitä on 2/3 elokuvia. Kirjat ovat lähinnä elämänkertoja ja romaaneja.

Vierailija
13/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä kirjahyllyä. Kaksi niistä täynnä kirjoja. Muissa myös levyjä, dvd:tä ja joitain taidepläjäyksiä rakusavesta kyhättynä. Toinen duunari, toinen akateminen. Duunarilla enemmän levyjä, joille on sitten vielä omat lokerikkonsa. Pölyä riittää. Muuttaminen...toivottavasti ei ihan äkkiä ole vastassa tarve vaihtaa asuntoa.

Vierailija
14/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme! Vain yhdessä on tosin kirjoja.

Vierailija
15/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Meillä samoin.

Vierailija
16/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap tekee oletuksen että jos omistaa kirjoja, niin on kirjahyllykin? Ja lisäksi, että kirjahyllyn omistaminen tarkoittaa että lukee? Ts. jos ei ole hyllyä, ei lue? Uutisia sinulle:

Kirjat voi säilyttää muuallakin kuin hyllyssä.

Kirjoja voi lukea omistamatta niitä (fyysisesti).

Ihmisellä voi olla kirjahylly jossa ei ole kirjoja.

Ihmisellä voi olla kirjahylly ja kirjoja, mutta hän ei silti lue koskaan muuta kuin aku ankkaa.

En siis oikein ymmärrä kysymyksen merkittävyyttä - jos halusit kysyä että kuka lukee kirjoja, niin miksi et kysynyt niin? Jonkun huonekalun omistaminen kun ei kerro ihmisestä yhtään mitään...

Vierailija
17/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolme.  Kumpikaan meistä ei ole akateemisesti koulutettu, akateemikosta puhumattakaan. Paljon harrastekirjoja, jonkin verran runoja ja paljon romaaneja.  Jotenkin niitä vain kertyy.  Ekaa kertaa meillä on kaikki kirjat ovien takana pölynkeräämisen takia.  Eli  ehkä ovatkin kirjakaappeja. Olen tehnyt miljoona päätöstä, etten enää osta kirjoja, vaan lainaan, mutta aina sitä sortuu...

Vierailija
18/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly löytyy, mutta ei kirjoja, paitsi kirjaston:)

Vierailija
19/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on kirjahylly ja siinä kirjoja.

Vierailija
20/25 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskelija ja mulla on kirjahylly, mutta ei perhettä, mitä mun pitää siis vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme