Kuinka usein näet puolisosi kavereita. Kauanko olette olleet yhdessä?
Minä olen nähnyt muutaman vain kerran ja pelkästään tervehtinyt. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 1,5 vuotta.
Kommentit (23)
Ollaan melkein nelikymppinen lapseton pariskunta, yhdessä noin 10 vuotta. Meillä oli alkujaankin osittain yhtenevä kaveripiiri, joka on tiivistynyt yhdessäolomme aikana. Molemmilla on kavereina sekä miehiä että naisia. Mun kavereista on tullut miehenkin kavereita ja toisinpäin. Myös jotkut mun kavereista ja miehen kavereista on kaverustuneet keskenään.
Sitten miehellä on omia alaansa liittyviä kavereita, joita tapaa yleensä ilman mua, enkä olisi seuraan änkeämässäkään kun en heidän jutuistaan paljoakaan ymmärrä. Toisaalta nämä kaverit ovat usein pitkien matkojen päässä, joten mies usein tarjoaa heille yöpaikkaa jne. ja silloin tietenkin minäkin tapaan heitä.
Oltiin kaks vuotta yhdessä, eikä esitellyt yhdellekään kaverilleen saati perheelleen. Ei halunnut, koki vaikeaksi. Onkin entinen nykysin.
Pointtina olikin ettei edes sinne "sekaporukkailtaan" voitu ottaa mukaan, tai edes esitellä kavereilleen. Kauheen luottavainen olo kun ei tiennyt keiden kanssa se on.