Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein näet puolisosi kavereita. Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
17.11.2016 |

Minä olen nähnyt muutaman vain kerran ja pelkästään tervehtinyt. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 1,5 vuotta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta, ja aika harvoin. Olis kiva nähdä heitä useammin, ovat ihan mukavaa porukkaa.

Mun miehellä on joku ihme patoutuma, että joko kaverit tai minä, mitään kultaista keskitietä ei ole :D

Mkes kuitenkin itse ramppaa kavereilla joiden puolisot ovat myös usein kotona, ja viettävät porukalla aikaa.. Että näin!

Tuossa on jotain erikoista. On ihan ok, jos jätkät viettävät keskenään aikaa ilman tyttöystäviään ja haluavat pitää tapaamiset ns. miesten välisinä, mutta jos muutkin tyttöystävät ovat mukana, mutta sinä et, niin siinä mättää joku. Oletko ikinä kysynyt?

Minustakin tämä on outoa. Mulla oli sellane poikkis joskus joka sano, että hänellä on oma elämänsä myös, joka ei minulle kuulu ja josta minun ei tarvitse tuntea ihmisiä. Olin kuin puulla päähän lyöty. Voitta uskoa, etten mielellään päästänyt miestä kavereiden kanssa menemään, kun lähtöasetelma oli tämä. Ei avoimuutta, istutti heti alussa jo epäilyksen siemenen.

Mitä ihmettä!? :D joo, ihan normaalia tavata kavereita ilman kumppania ja itse ainakin haluan asian olevan näin (ei mieheni änkeä meidän tyttöjeniltaan enkä minä jätkieniltaan ja sekaporukkaillat ovat niitä, joissa voidaan olla molemmat).

Pointtina olikin ettei edes sinne "sekaporukkailtaan" voitu ottaa mukaan, tai edes esitellä kavereilleen. Kauheen luottavainen olo kun ei tiennyt keiden kanssa se on.

Vierailija
22/23 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan melkein nelikymppinen lapseton pariskunta, yhdessä noin 10 vuotta. Meillä oli alkujaankin osittain yhtenevä kaveripiiri, joka on tiivistynyt yhdessäolomme aikana. Molemmilla on kavereina sekä miehiä että naisia. Mun kavereista on tullut miehenkin kavereita ja toisinpäin. Myös jotkut mun kavereista ja miehen kavereista on kaverustuneet keskenään.

Sitten miehellä on omia alaansa liittyviä kavereita, joita tapaa yleensä ilman mua, enkä olisi seuraan änkeämässäkään kun en heidän jutuistaan paljoakaan ymmärrä. Toisaalta nämä kaverit ovat usein pitkien matkojen päässä, joten mies usein tarjoaa heille yöpaikkaa jne. ja silloin tietenkin minäkin tapaan heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaks vuotta yhdessä, eikä esitellyt yhdellekään kaverilleen saati perheelleen. Ei halunnut, koki vaikeaksi. Onkin entinen nykysin.