Kuinka usein näet puolisosi kavereita. Kauanko olette olleet yhdessä?
Minä olen nähnyt muutaman vain kerran ja pelkästään tervehtinyt. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 1,5 vuotta.
Kommentit (23)
Kun näin ensimmäistä kertaa eksäni parhaan ystävän, tunsin heti että meillä synkkaa. Pian jätinkin mieheni ja aloin tapailla tätä kaveria. Pari vuotta yhdessäoloa ja vieläkin ollaan onnellisia.
En ole koskaan nähnyt, koska on kotoisin toiselta puolelta maapalloa. Ei ole haitannut.
Yhdessä 18 vuotta ja meillä on täysin yhteiset kaverit.
Ei sillä oikein ole vapaa-ajan kavereita eli en koskaan ellei joku duunikaveri satu samaan ravintolaan tms. Työkavereiden kanssa on nyt uudessa työpaikassa välillä väittänyt iltaa, mutta sekin on työpaikalla tai kaupungilla eikä esim. kenenkään kodissa.
16v yhdessä.
3 vuotta, ja aika harvoin. Olis kiva nähdä heitä useammin, ovat ihan mukavaa porukkaa.
Mun miehellä on joku ihme patoutuma, että joko kaverit tai minä, mitään kultaista keskitietä ei ole :D
Mkes kuitenkin itse ramppaa kavereilla joiden puolisot ovat myös usein kotona, ja viettävät porukalla aikaa.. Että näin!
Ollaan tapailtu suunnilleen kuukausi ja olen nähnyt pari hänen kaveriaan.
en oo tavannut ketään, yhdessä yli 2v.
Silloin tällöin, jos tulevat meille esimerkiksi katsomaan jääkiekkopeliä tms. Vain pari miehen ystävistä seurustelee, joten ehkä ihan luonnollistakin, etten kauheasti hengaile heidän jätkäporukassa (yleensä nämä parisuhteessakin olevat kaverit näkevät toisiaan ilman tyttöystäviään). Ollaan päälle parikymppisiä ja ollaan oltu 2v. yhdessä. Kyllä kaikki läheisimmät kaverit olen tavannut.
Jatkuvasti noita näkee siellä täällä mut ei haittaa :) mukavaa porukkaa. 5 v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
en oo tavannut ketään, yhdessä yli 2v.
Onko miehellä kavereita vai miksi näin? Onko asia sinulle ok vai haluaisitko nähdä ihmisiä, joiden kanssa kumppani viettää vapaa-aikaa?
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta, ja aika harvoin. Olis kiva nähdä heitä useammin, ovat ihan mukavaa porukkaa.
Mun miehellä on joku ihme patoutuma, että joko kaverit tai minä, mitään kultaista keskitietä ei ole :DMkes kuitenkin itse ramppaa kavereilla joiden puolisot ovat myös usein kotona, ja viettävät porukalla aikaa.. Että näin!
Tuossa on jotain erikoista. On ihan ok, jos jätkät viettävät keskenään aikaa ilman tyttöystäviään ja haluavat pitää tapaamiset ns. miesten välisinä, mutta jos muutkin tyttöystävät ovat mukana, mutta sinä et, niin siinä mättää joku. Oletko ikinä kysynyt?
Meillä oli yhteiset kaverit jo ennen kuin alettiin seurustelemaan.
Vähintään kerran viikossa joku käy kylässä tai käydään jonkun luona.
Alettiin seurustelemaan kun olin 14, mies pari vuotta vanhempi. Nyt oltu 15 vuotta yhdessä.
Joskus osutaan yhtäaikaa ruokakauppaan ja tervehditään ohimennen. Muuten tavataan noin kerran vuodessa jonkun juhlissa. Meillä ei käy koskaan kukaan kaveri kylässä, ei ole tapana. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin ensimmäistä kertaa eksäni parhaan ystävän, tunsin heti että meillä synkkaa. Pian jätinkin mieheni ja aloin tapailla tätä kaveria. Pari vuotta yhdessäoloa ja vieläkin ollaan onnellisia.
Tämä lienee suurin syy miksei exäni halunnut esitellä minua ystävilleen. Pelkäsi kai näin käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on joku ihme patoutuma, että joko kaverit tai minä, mitään kultaista keskitietä ei ole :DMkes kuitenkin itse ramppaa kavereilla joiden puolisot ovat myös usein kotona, ja viettävät porukalla aikaa.. Että näin!
Tuossa on jotain erikoista. On ihan ok, jos jätkät viettävät keskenään aikaa ilman tyttöystäviään ja haluavat pitää tapaamiset ns. miesten välisinä, mutta jos muutkin tyttöystävät ovat mukana, mutta sinä et, niin siinä mättää joku. Oletko ikinä kysynyt?
Minustakin tämä on outoa. Mulla oli sellane poikkis joskus joka sano, että hänellä on oma elämänsä myös, joka ei minulle kuulu ja josta minun ei tarvitse tuntea ihmisiä. Olin kuin puulla päähän lyöty. Voitta uskoa, etten mielellään päästänyt miestä kavereiden kanssa menemään, kun lähtöasetelma oli tämä. Ei avoimuutta, istutti heti alussa jo epäilyksen siemenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee suurin syy miksei exäni halunnut esitellä minua ystävilleen. Pelkäsi kai näin käyvän.
No, näissä tapauksissa tuskin kaveruus on kovin kummoista, jos pelkää noin käyvän tai pahimmassa tapauksessa käykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tämä on outoa. Mulla oli sellane poikkis joskus joka sano, että hänellä on oma elämänsä myös, joka ei minulle kuulu ja josta minun ei tarvitse tuntea ihmisiä. Olin kuin puulla päähän lyöty. Voitta uskoa, etten mielellään päästänyt miestä kavereiden kanssa menemään, kun lähtöasetelma oli tämä. Ei avoimuutta, istutti heti alussa jo epäilyksen siemenen.
Mitä ihmettä!? :D joo, ihan normaalia tavata kavereita ilman kumppania ja itse ainakin haluan asian olevan näin (ei mieheni änkeä meidän tyttöjeniltaan enkä minä jätkieniltaan ja sekaporukkaillat ovat niitä, joissa voidaan olla molemmat).
En hirveän usein, menevät usein äijäporukassa viettämään aikaa baariin, keilaradalle tai jonkun toisen kotiin. Meillä on pieniä lapsia ja suurimmalla osalla mieheni ystävistä ei ole, joten ymmärrän kyllä etteivät halua meillä istua iltaa :).
Kerran parissa kuussa varmaan tulee nähtyä niin että kaikkien vaimot/tyttöystävätkin mukana, käydään usein syömässä tai sitten on jotkut juhlat. Juhlapyhiä vietetään yhdessä, juhannusta, vappua ja uutta vuotta.
Yhdessä 9 vuotta.
5 vuotta. Vähän väliähän noita ramppaa kylässä.