Mitä töitä voi tehdä yliopisto-opintojen ohella?
Jos ei halua tehdä enää asiakaspalvelutyötä, koska viikossa ei usein ole mitään vapaapäiviä kun olen viikot yliopistolla ja viikonloput töissä?
Haluaisin jonkun rauhallisemman työn missä voi pitää lounastauon, koska nykyisessä työssä se ei onnistu. Tekisin mielelläni työt viikolla, voisin tehdä myös päivävuoroja koska voin iltaisin myös lukea tentteihin jne.
Oman alan töitä ei vielä ole tarjolla, mutta hyötyä olisi jos työ olisi jonkinlaista toimistohommaa. Työ voisi olla periaatteessa jotain yksinkertaistakin, nyt jatkuva asiakkaille hymyily ja joidenkin asiakkaiden tökerö käytös minua kohtaan vaikka teen parhaani saavat minut todella väsyneeksi.
Onko olemassa muita töitä kun asiakaspalvelu opintojen ohelle ?
Kommentit (27)
Yleisissä hauissa on nimittäin harvemmin muuta kun myyjän työtä.
Kaupan puolelta löytyy myös hyllytyshommia. Tietysti siinäkin joutuu tekemisiin asiakkaiden kanssa ja joudut asiakaspalvelemaan, jos joku kysyy sinulta jotakin, mutta saat olla enemmän rauhassa kuin kassalla.
Tai jos on auto käytettävissä, niin voisit kiertää jonkun yrityksen edustajana pitämässä huolta heidän hyllyosastostaan. Esim. makeisfirmoilla on tällaisia työntekijöitä, jotka kiertävät vuoronsa aikana muutaman myymälän läpi ja täyttävät sekä siistivät irtokarkkiosaston. Itse tein joskus tällaista hommaa vuokratyöfirman kautta, se oli aika leppoisaa ja itsenäistä.
Onko olemassa mitään arkistointi /skannaus hommia nykypäivänä ?
Ihan uteliaisuuttani kysyn, mitä alaa luet yliopistolla? Jos luet kaupallista alaa, voisitko saada jonkun kirjanpitotyön? Käytä harjoittelujaksot hyväksi niin voit päästä niiden kautta töihin. Osa tutuistani tekee ihan varastotöitä, kaupan alan töitä ym. yliopisto-opintojen ohella. Jos tulet eliittiperheestä ja sinulla on suhteita, voit päästä johonkin yksityiseen firmaan varmasti suht helposti. Muuten ne on aikalailla tuota varastotyötä kaupan kassaa ym. muita "paskaduuneja". Onneksi en itse ole enää kaupassa töissä.
Oletteko saaneet työpaikkanne lähettämällä avoimen hakemuksen vai onko työpaikkanne ollut yleisessä haussa?