Työkaveri toi konvehteja töihin tarjolle, julisti kovaan ääneen "Syökää te, kun minä en syö ollenkaan suklaata"
Hän asetteli konvehteja tarjolle ja kysyin onko hänellä jokin merkkipäivä. Vastasi kovaan ääneen kailottaen
"Ei ole, mutta syökää te, kun minä en syö ollenkaan suklaata"
Hän on nyt sitten varmaan parempi ihminen kuin me muut?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono itsetunto täytyy olla että tuntee tuollaisestakin alemmuutta? Kun työkaveri tuo suklaata töihin...
Ap taitaa olla joku piiloherkuttelija joka myös ilmoittaa että "ei syö suklaata" mutta sitten salaa mättää naaman täyteen herkkuja. Miksi muuten toisen suklaan syömättömyydestä tulisi ensimmäisenä tuollaisia ajatuksia mieleen että "toinen kuvittelee olevansa parempi ihminen".
Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:
Niin sitten? Ei kaikki syö suklaata. Minä en syö mitään suklaita tai karkkeja ollenkaan, silti saan niitä jouluna vaikka kuinka. About juuri noilla sanoilla pistän ne jollekin eteen päin. Pitäisikö keksiä että tänään on mun synttärit, koiran nimpparit, anopin vuosipäivä tms?
Tai sit on niin kuin minä, syö suklaata, mutta sitten on joitain lajeja jotka vaan maistuu omassa suussa pahalta. Mulla se on Wiener Nougat, voi yrjö että on pahaa! Ja jostain syystä JOKA JOULU saan jostakin ko. paketin lahjaksi, ja kannan sen sit pyhien jälkeen duunin kahvipöytään. Ja jouluna oon valehtelematta vetänyt kilon suklaata, en vaan ko. merkkiä.
Niinno, eihän wienwrnougat edes ole suklaata :) ja joo, ot.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten hän toimi fiksusti kun ei heittänyt roskiin (lahjaksi saatua?) syötävää vaan toi sen töihin jossa sille on menekkiä. Itse myös näköjään kysyit syytä, miksei vastaus miellyttänyt.
En minäkään syö suklaata ja vien aina ne töihin. Syön kyllä karkkia, pullaa, sipsejä ja juon alkoholia eli ei tarvi tuntea alemmuutta.
P.S. oletko lihava ja töissä naisvaltaisella alalla?
Mitä tarkoitat tuolla P:S: -huomautuksellasi?
Miten se kuuluu asiaan? Syyllistyt itse samaan, mistä moitit ap:tä.
Olen minäkin vienyt töihin suklaata, kun itse en siitä tykkää ollenkaan.
Ihan kiva teko, ja hyvä selitys. Joskus joku toi kahvihuoneeseen omia ylijäämiään ja toi ne "talouspossulle, kun ei itselle enää maistu"
Minun kokemukseni on, että todella lihavat kuskaavat työpaikalle vähän väliä itse leivottuja rasvaleivoksia ja piirakoita. Sitten nämä katsovat voitonriemuisena jos joku syö. Tuputetaan myös nopeasti lisää. Toiveena tietenkin, että kaikki lihoisivat samanlaisiksi nöffeleiksi.
Mä en voi syödä useimpia konvehteja, koska mulla on laktoosi-intoleranssi.
Millä tavalla tarjoiltuna/millä saatesanoilla suklaat olisivat sinulle kelvanneet?
Mun mielestä kiva juttu että tarjoaa toisille eikä heitä roskiin.