Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä yöpyä matkalla lappiin

Vierailija
17.11.2016 |

Olen ajamassa pk-seudulta Muonioon ja takaisin.Perillä olen pari päivää.Reissu toistuu muutaman viikon kuluttua uudelleen.Olen ainoa kuski.Onko ideoita missä voisin nukkua noin puoli välissä matkaa suht edullisesti?Yhteensä siis neljä kertaa.

Matka on aika pitkä yksin ajettavaksi talviaikaan,kokemusta on.En haluaisi ottaa riskejä joten mielelläni nukun,mutta paljon en voi maksaa neljästä yöpymisestä.Ei ole tuttuna matkan varrella,vasta siellä pohjoisessa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalajoki

Vierailija
42/50 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoniossa on yösija.Tosiaan,puolimatkasta etsin.Autojuna voi olla ok jos hinta ei ole hillitön (neljä matkaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on Forenom, jonka pitäisi olla aika halpa. Kemin hotelleitakin kannattaa katsoa.

Vierailija
44/50 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojuna on kyl aika kallis käsittääkseni.

Vierailija
45/50 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yöpynyt Oulussa, matkalla Lappiin Omppuhotellissa 50e/yö ja Forenomilla 60e/yö, joista Omppu huomattavasti fressimpi, paitsi ylhäällä parkkiksella oleva ovi ei ikinä toimi.. Oon 4-5 kertaa siis siellä stopannut. Mutta Forenom kai just lopettanut ja joku sanoi ylempänä ettei Omppuakaan oo.. Kannattaa tarkistaa :)

Vierailija
46/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa,tiedän että Oulu on puolivälissä.Suositelkaa paikkaa,siis edullista yöpymispaikkaa ei paikkakuntaa.Kiitos.

Oulussa on omenahotelli. Käviskö se?

Ei ole omppua enää. Siinä tilalla on Forenom.

Vierailija
47/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso booking.comin kautta, meitä on menossa 3aik.+2lasta Tornion Park Hotelliin yöksi viikonloppuna ja hinta iltasaunan ja aamiaisen kera oli 179€. Huoneena Junior Sviitti, josta käyttävät myös nimitystä perhehuone kun vuodesohvaa käytetään myös nukkumiseen😺

Kokeileppas Hotel Pohjanhovia Kempeleessä, 120€ 2aik.2lasta aamiaisen kanssa. Minkälainen teidän kokoonpano oli, oliko kaikki aikuisia vai miten. Muista että aina voi ottaa varavuoteen huoneeseen🙂

Sorry, mutta ei Kempelessä ole Hotel Pohjanhovia, se on Rovaniemellä. 

Varmaan tarkoitettiin Pohjankievaria.

Vierailija
48/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Samantta Haukiputaalla (Oulua, pohjoispuolella): http://www.samantta.fi/

Vierailija
49/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso booking.comin kautta, meitä on menossa 3aik.+2lasta Tornion Park Hotelliin yöksi viikonloppuna ja hinta iltasaunan ja aamiaisen kera oli 179€. Huoneena Junior Sviitti, josta käyttävät myös nimitystä perhehuone kun vuodesohvaa käytetään myös nukkumiseen😺

Kokeileppas Hotel Pohjanhovia Kempeleessä, 120€ 2aik.2lasta aamiaisen kanssa. Minkälainen teidän kokoonpano oli, oliko kaikki aikuisia vai miten. Muista että aina voi ottaa varavuoteen huoneeseen🙂

Sorry, mutta ei Kempelessä ole Hotel Pohjanhovia, se on Rovaniemellä. 

Kempeleessä on Pohjankievari, se on edullinen!

Oulusta kannattaa katsoa lisäksi Forenom -majoitusmahdollisuudet!

Vierailija
50/50 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman luksusta jos haluaa, majoitusta lasi-iglussa löytyy www.syoteigloos.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi